Bekijk originele versie : Goede morgen people....
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:24
Goedemorgen iedereen hebben jullie leker geslapen.......
en wat gaan jullie zoal vandaag deze dag lekker doen.......
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
Goeiemoge ....................heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen :D......en jij?
Vandaag effe een paar uur werken en dan afscheidsfeestie op school.
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:38
Origineel gepost door M1noes
Goeiemoge ....................heb heeeeeeeeeeerlijk geslapen :D......en jij?
Vandaag effe een paar uur werken en dan afscheidsfeestie op school.
Mezian dus eerst werken en dan nog een afscheid feestje op school mezian :boogie::boogie:
ja ik heb ook lekker geslapen dank je.... ik heb echt lekker geslapen wajoww maar toen opeens ging de wekker trinnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggg ggg je weet toen was ik klaar wakker geworden.....:jammer:
volgende keer beter dan ga ik gewoon proberen uit te slapen....
xberbersroosjex
25-06-2003, 09:45
goeiemorgen zakaria :zwaai:
ik heb heerlijk geslapen en jij
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:47
Origineel gepost door xberbersroosjex
goeiemorgen zakaria :zwaai:
ik heb heerlijk geslapen en jij
lekker dank je lieverd....;) wat ga je vandaag zoal doen....
aminaatjuh
25-06-2003, 09:47
ook sbah el geer! k heb niet zo goed geslapen!
Mezian dus eerst werken en dan nog een afscheid feestje op school mezian :boogie::boogie:
ja ik heb ook lekker geslapen dank je.... ik heb echt lekker geslapen wajoww maar toen opeens ging de wekker trinnnnnnnnnnnnnnngggggggggggggggggggggggggggggggg ggg je weet toen was ik klaar wakker geworden.....:jammer:
volgende keer beter dan ga ik gewoon proberen uit te slapen....
Yeps......zo ziet mijn woensdag de 25ste eruit :D................
Jah joh..kl*te wekker!! die van mij ging piep piep piep.......had hem gelijk het zwijgen opgelegd :D........maar toen kwam mams binnen en zei: "wakker worden" maar draaide me om totdat ze me wakker kietelde :kwaad:.....................
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:50
Origineel gepost door aminaatjuh
ook sbah el geer! k heb niet zo goed geslapen!
hoezo niet.....wat zat je dwars dat je niet lekker geslapen hebt.....
xberbersroosjex
25-06-2003, 09:50
lekker dank je lieverd....;) wat ga je vandaag zoal doen....
nou ik moet straks werken en ga daarna even de stad in
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:51
Origineel gepost door M1noes
Yeps......zo ziet mijn woensdag de 25ste eruit :D................
Jah joh..kl*te wekker!! die van mij ging piep piep piep.......had hem gelijk het zwijgen opgelegd :D........maar toen kwam mams binnen en zei: "wakker worden" maar draaide me om totdat ze me wakker kietelde :kwaad:.....................
:hihi::hihi: jou moeder is slim..... serieus hahahahhaa dat werkt altijd yekki ;) iwa een hele goede dag toegewenst aan je veel plezier
ciaociao :blauwkus: :zwaai:
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:52
Origineel gepost door xberbersroosjex
nou ik moet straks werken en ga daarna even de stad in
wat doe je voor werk dan??? en je gaat zekers weer inkopen doen in de stad yekki;) :boogie::boogie:
aminaatjuh
25-06-2003, 09:55
hoezo niet.....wat zat je dwars dat je niet lekker geslapen hebt..... ik was een beetje zenuwachtig! ik had een mondeling verkoopgesprek! je weet toch! iedereen moest in pak komen, ik was als eerste omdat ik bovenaan de namen lijst sta! maar elhamdoelah ging alles kapot goed!!!!!!
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:56
Origineel gepost door MissEgypt_17
Nou ik heb hellemaal niet lekker geslapen :kwaad:
ik heb wahed flodder buren die beginnen al om 8:00.........!!!!! te schreeuwen...............!!!!!
tfoeeeeeeeeeeee ik haat dat man :boos:
Okeeeeeeeeeeeeeeeeee......... in de avond is leuk soms gaan ze zelfs buiten door met schreeuwen hella RWINAAAAaaaa dan :D kijk dat is leuk, relaxe avondvoorstelling om 23:00 lekker met een bak popcorn uit het raar, je weet nooit wat het precies gaat worden humor of actie hahahahah.................:giechel: ( als ik me vrienden zeg dat ik thuis bioscoop heb geloven ze me niet :rolleyes: )
maar 8:00 in de ochtend dat is echt kankerrrrrrrrrrrrrrrrrr lastig tfoeeeeeeeeeeee..............:boos: !!!!
standaard je hebt gelijk maar weet je volgens mij bekijt die buurman het van zijn standpunt zo savonds een man sochtends een man.....:hihi: maar ja ik begrijp savonds is het Kapot leuk maar sochtends zou ik ook KAPOT gek worden..... succes verder nog ;) ga je nog iets leuks verder doen......
xberbersroosjex
25-06-2003, 09:56
wat doe je voor werk dan??? en je gaat zekers weer inkopen doen in de stad yekki;) :boogie::boogie:
ja waarvoor ga ik anders naar de stad :stout: :D
Zakaria_Magrabi
25-06-2003, 09:57
Origineel gepost door aminaatjuh
ik was een beetje zenuwachtig! ik had een mondeling verkoopgesprek! je weet toch! iedereen moest in pak komen, ik was als eerste omdat ik bovenaan de namen lijst sta! maar elhamdoelah ging alles kapot goed!!!!!!
hamdoeillilah ;) gelukkig maar heb je de uitslag al gekregen oella???
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.