Bekijk originele versie : Wat vindezn jullie van marokkaanse jongens met nederlands meisjes?
Ik heb die topic gelezen van marokkaanse meisjes met negers.Ik vind dat het wel kan waarom niet.Als hij maar een molims is.
Maar mijn vraag is hoe zit dat met de jongens zij lopen wel rond met die hollandse dellen en daar word niets van gezegt.
Wat ik vind over die jongens die met een hollandse gaan jullie tijd komt nog wel.Jullie zullen het wel voelen in het hiernamaals en hoe :D
Als het een hollandse moslima is daar heb ik niets op tegen.En als de meisje de intentie heeft om een moslima te worden chapeau zou ik zeggen.
Maar je kent de meeste gaan gewoon met hun om voor de sex en meer niet.
Boyfriend
20-06-2002, 12:02
Origineel gepost door Wamen
Ik heb die topic gelezen van marokkaanse meisjes met negers.Ik vind dat het wel kan waarom niet.Als hij maar een molims is.
Maar mijn vraag is hoe zit dat met de jongens zij lopen wel rond met die hollandse dellen en daar word niets van gezegt.
JIH !!!! :D haha
IK VIND HET ERG
ALS MAROKKANEN RONDLOPEN MET EEN BELGISCHE OF EEN NEDERLANDSE MEISJE DAN IS ER NIETS AAN DE HAND
MAAR ALS ZE JE ZIEN MET EEN BELG OF EEN HOLLANDER O WEE DAN BEN JE EEN **** OF ****
IK HEB HET MEEGEMAAKT:
IK HAD EEN STAGEPLAATS CENTRUM ANTWERPEN EN EEN KLASGENOOT VAN MIJ NIET VER DAARVAN DUS ELKE MIDDAG GINGEN WE SAMEN IETS ETEN WEL WE LIEPEN OP DE MEIR EN BINGO VUIL **** MET EEN BELG A KEHBA WALLAH ALS IK U NOG 1 KEER MET HEM ZIE DAN KLOP IK UW TANDEN ERUIT EN DIE VAN HEM
HIJ GING VLAK VOOR ONS STAAN TOEN HIJ DAT ZIJ EN DAARNA SPUWDE HIJ OP DE GROND. ZAHMA EEN GEBAAR VAN TFOE
IK HEB DAAR ZITTEN ROEPEN EN RUZIE MAKEN DAT HET ZIJN ZAKEN NIET ZIJN MET WIE IK RONDLOOP EN WIE DENK JE WEL DAT JE BENT .....
HET WAS BIJNA UITGELOPEN OP EEN GEVECHT, OMDAT IK COMMENTAAR GAF VAN A ZAMER ALS JIJ MET EEN BELGISCHE RONDLOOPT WAT MAAKT DAT DAN VAN U????????
WAS IK BLIJ DAT IK OUDE VRIENDEN VAN MIJ BEN TEGENGEKOMEN DIE ME HEBBEN GEHOLPEN MAROKKANEN NATUURLIJK
Marokkanen zijn hypocrieten
een belg met een marokkaanse meisje HELL NO
een marokkaan met een belgische YEP
Hoeveel jongens hier in Antwerpen hebben er een kind met een Belgische
Ik ken er hééééél véééééél
Maar o wé als het een marokkaanse meisje is dat een kind bij een belg heeft
Boyfriend
20-06-2002, 12:11
BEN JE KWAAD OFZO SISTA :D ???
IK BEN OOK VAN ANTWERPEN EN INDERDAAD ER LOPEN HIER ZELFS MANNEN BOVEN DE 30 JAAR DIE ZELFS KINNEKS HEBBEN MET BELGISCHE VROUW, MAAR DEZE ZIJN DAN WEL GETROUWD...
Groot gelijk heb je Sista.
In mijn omgeving en dat meen ik echt lopen ze allemaal rond met een nederlands meisje.Meer dan de helft van de vrienden van mijn broer hebben een nederland vriendin.
Ik ken ze allemaal al die jongens van kleins af aan.Soms vraag ik aan hun wat zien jullie toch in die meisjes.Dat zijn kofaars tenzij ze willen bekeren in de islam.
Je zult het nooir raden wat krijg ik als antwoord van hun.
WE WILLEN EERST PROFITEREN VAN HUN EN WE DOEN HET VOOR PLEZIERTJES(sex)
DE MEESTE DOEN HET VOOR DE SEX MAAR DIE BELGISCHE MEIDEN ZIJN SLIM ZODRA ZE HET DOOR HEBBEN GEEN PIL PAKKEN EN BINGO 9 MAANDEN LATER
EN NEE BOYFRIEND IK BEN NIET KWAAD MAAR TELKENS OPNIEUW STELLEN DE MANNEN UIT ONZE GEMEENSCHAP MIJ TELEUR
SORRY MAAR DAT IS ZO
Boyfriend
20-06-2002, 12:20
Origineel gepost door Sista
DE MEESTE DOEN HET VOOR DE SEX MAAR DIE BELGISCHE MEIDEN ZIJN SLIM ZODRA ZE HET DOOR HEBBEN GEEN PIL PAKKEN EN BINGO 9 MAANDEN LATER
EN NEE BOYFRIEND IK BEN NIET KWAAD MAAR TELKENS OPNIEUW STELLEN DE MANNEN UIT ONZE GEMEENSCHAP MIJ TELEUR
SORRY MAAR DAT IS ZO
BINGOO SLIM GEZIEN INDERDAAAAAAAAAAAADDD :D
EN ALS DE MANNEN JE TELEURSTELLEN EUHM, PROBEER HET LANGS DE ANDERE KANT TE ZIEN, ZE ZIJN HOPELOOS EN HEBBEN HULP NODIG!!!!!!! :D
DieselGirly
20-06-2002, 12:21
gelijk heb je meiden....je moet ziet zo letten op Boyfriend....die weet vaak niet wat ie zegt!.....ach ja je krijgt vaak te horen...''je weet toch jongen is anders''....maar goed...
Ik vraag me echt af of er nog goede jongens zijn?????????????????????????
Kan er iemand een antwoord geven op mijn vraag. Want ik wil het echt weten.
en als het antwoord ja is: WAAR ZIJN ZE DAN?????
SORRY MAAR DAT IS ZO
Daar heb je gelijk in wat je zegt.Weet je wat ik dan te horen krijg van die vrienden van mijn broer.
Marokkaanse meisjes zijn slecht en niet te vertrouwen.Dan denk ik in mijn eigen wat zitten jullie te zeggen.Jullie lopen zelf met die hollandse trienen.
Ik zal jullie iets vertellen.Een vriendin van ons moeder is een echte haja.Zij is al 3 keer naar Mekka gegaan een echte moslima is zij.
Op een dag belde ze naar de zoon zijn telefoon.Zijn gsm zat uit en zij kreeg een voicemail.
Haar man en haar hadden dringend hun zoon nodig want ze wouden weg gaan.Toen zij de vader ja ik weet wel denk ik waar hij zit.Op café samen met zijn vrienden.
In de stad bij ons is een café door een marokkaan gerund.Daar tref je de meeste marokkaanse jongens.
Dus de ouders waren van plan om hun zoon daar te zoeken.De vader parkeert zijn auto juist naast het café.Hij stapt uit en kijkt of hij zijn zoon daar niet kon treffen.Maar zijn zoon zat daar niet.
Hij gaat terug in de auto en zegt tegen zijn vrouw ongelooflijk wat daar te zien is in die café.
Zijn vrouw zegt ooooh wat heb je gezien.Hij antwoordde al die marokkaanse jongens zijn daar te zien.Met een hollandse vriendin op hun schoot en een ander meisje die naast hem stond.En zaten met elkaar te kussen dus met 2 meisjes.Kun je gelijk een trio beginnen :D
Niet normaal tegenwoordig ze zijn bijna allemaal ontspoord.
Wallah da's erg...
EERST GINGEN ZE MET BELGISCHE MEISJES OM GEWOON VOOR DE SEX
NU PROFITEREN ZE LANGS BEIDE KANTEN
MAROKKANEN HEBBEN GEEN RESPECT MEER VOOR ONS MEISJES
Origineel gepost door butterfly1983
Mij maakt het niks uit...of een marokkaanse jongen een nederlandse vriendin heeft...maar dat moet het wel een echte vriendin zijn! Niet dat ze hen gaan gebruiken...want excuse me zij hebben ook gevoelns hoor!
Dat is juist het probleem de meeste marokkaanse jongens gebruiken hun gewoon voor de sex.Want ze weten dat ze het niet van ons kunnen krijgen.
Als ze genoeg hebben van hun vriendin dumpen ze die en pakken een ander hollandse trien.
Ze kijken helemaal niet naar de gevoelens van het meisje.Ze willen de meisjes alleen maar gebruiken voor de lol.
Ik bedoel niet alle jongens maar toch de meeste.
Ik vraag me echt af of er nog goede jongens zijn?????????????????????????
Kan er iemand een antwoord geven op mijn vraag. Want ik wil het echt weten.
en als het antwoord ja is: WAAR ZIJN ZE DAN?????
De goede jongens waar ze te vinden zijn.Zeker geen jongens die op straat rondhangen of op café.
Wat denk je van islamitische bijeenkomsten,moskee,sommigen zitten meestal thuis met hun neus tussen de leerboeken,jongens die korranlessen volgen,.....
Boyfriend
20-06-2002, 12:50
Origineel gepost door Fouzia19
gelijk heb je meiden....je moet ziet zo letten op Boyfriend....die weet vaak niet wat ie zegt!.....ach ja je krijgt vaak te horen...''je weet toch jongen is anders''....maar goed...
IK WEET GOED GENOEG WAT IK ZEG MEID
EN IEDER SPREEKT VOOR ZICH, GEEF JE EIGEN MENING MAAR EN JE HOEFT NIEMAND TE BEKRITISEREN
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.