Bekijk originele versie : Minnares van de duivel
salimma19
25-06-2003, 00:49
Nourlaila was 13 toen ze werd uitgehuwelijkt aan de beste vriend van haar vader. De verloving was eenvoudig, maar Nourlaila vond het de mooiste dag van haar leven. Ze trouwden 2 jaar later, op haar verjaardag. De huwelijksnacht werd een catastrofe, Nourlaila was ongesteld, dus de test om te kijken of ze nog maagd was moest wachten tot na haar mensturatie.
Een week na de bruiloft lag ze nast Sabir in bed en luisterde naar zijn regelmatige, zware ademhaling. Buiten waren de nerveuze stemmen van haar ouders en andere familieleen hoorbaar. Geduldig wachtten zij tot Sabir het laken met bloedvlekken zou tonen. Pas dan konden zij naar huis en hadden ze hunouderlijke plicht volbracht. De eer van haar familie zat, zo te zeggen, tussen Nourlaila's benen. Alleen had Sabir die eer een jaar eerder al ruw weggestoten.
Op de dag dat dat gebeurde liep Nourlaila rond het middaguur met 2 emmer naar de put. Sabir volgde haar, zonder dat ze het merkte. De put was omgeven door bosjes en cactusbomen. Nourlaila zette de emmer op de grond en vulde ze tot de rand met water. Sabir schoof geluidloos achter haar en duwde haar het dun bebladerde struikgewas in. Nourlaila struikelde en viel. Ze opende haar mond alsof ze iets wilde zeggen, maar ze kon geen geluid uitbrengen. Sabir schoof haar rok omhoog en trok haar slipje opmlaag. Zijn zware lichaam bewoog op het hare. Hij spuugde in zijn handen en bevochtigde daarmee zijn geslachtsdeel. Met moeite kwam hij in haar. Nourlaila had het gevoel dat ze scheurde. De pijn schoot door haar onderlijf. Na nog geen halve minuut bereikte Sabir grommend het hoogtepunt. 'Geen woord tegen niemand! Begrepen?' siste Sabir na afloop waarschuwend. Nourlaila knikte, haar ogen wijd opgengespred van angst. Met zijn zakdoek veegde Sabir de sporen van haar dijbenen. Het doekje kleurde rood. Sabir rook eraan en sloot zijn ogen.
'Nu ben je mijn vrouw' mompelde hij en moffelde de zakdoek in zijn achterzak. Zongder nog om te kijken liep hij weg.
nou hier is ie dan op verzoek. Tja het is wel wat schaamteloos sorry........Sadgirl........lees ze zou ik zeggen
Classy.Lady
25-06-2003, 00:55
Jeetje Schat...Wat een boek dan..:jammer:
Je bent wel een schat dat je alsnog die moeite hebt genomen om het voor me te typen...:blauwkus:
Maar ik had het boek een stuk anders ingeschat...Naima>>> :zweep:
salimma19
25-06-2003, 01:01
Het bed kraakte toen Sabir zich omdraaide. Speels kneep hij in Nourlaila' borst. Ze hield haar adem in en wachtte. Langzaam spreidde hij haar benen. Vanonder de matras haalde hij een kapmes te voorschijn. Nourlaila schrok op. met zijn ene hand hield hij haar tegen het bed gedrukt, met de andere hand trok hij met het mes een streep over haar dijbeen.
De nieuwsgierige meute stond in de hal voor de slaapkamerdeur. Nourlaila's vader was, als gewoonlijk, beschonken. Hij leunde tegen de wand, zijn ogen halfopen. Zijn adme stonk naar het goedkope bier. Hij wilde naar bed. 'Laat dat laken toch', mompelde hij. 'Mijn dochter is nog maagd. Geen man heeft haar ooit aangeraakt'. Geirriteerd keek zijn vrouw hem aan. Saliha, een kleine, tengere vrouw, was op van de zenuwen. 'Laat er alsjeblieft bloed zijn', fluisterde ze.
Haar man opende een nieuw fles. de zoveelste die avond. Hij nam een flinke slok en boerde. Misprijzend keken de verzamelde familieleden en vrienden in zijn richting.
'Bid voor je sterft en je de toorn van Allah zult voelen', zei de imam, waarna hij een koranvers opzegde alsof hij zich daarmee wilde beschermen tegen de verdorven invloed van Nourlaila's vader. Saliha zweeg. Ze keek naar de deur en wachtte. De stilte werd verscheurd door een ijzingwekkende gil, die secondenlang leek te druren en die daarna in het eenvoudige huisje van Sabir bleef hangen. Het geluid was zo scherp, zo vol pijn, dat Saliha een steek in haar hart voelde. Haar adem stokte en elk gevoel leek uit haar lichaam weg te stromen. Ze was haar dochter kwijt. Ze sloot haar ogen en zakte geluidloos op de vloer.
ik ben echt moe. ik hoor het wel als jullie meer willen maar als de meerderheid het niks vind omdat het toch best een erotisch boek is zal ik ermee stoppen.
Classy.Lady
25-06-2003, 01:04
:schok: Eng boek! :schok:
Ik ga niet meer trouwen hoor...:ego:
Maar Toch nog bedankt dat je die moeite voor me hebt genomen..:blauwkus:
:eek:
Is het een boek dan :eek:
van wie is die dan
salimma19
25-06-2003, 01:05
haha is goed..........ik dacht ik neem geen enge stukken nu. Daar word ik ook bang van. Misschien morgen (DAGLICHT) als ik tijd heb
slaap lekker meid
salimma19
25-06-2003, 01:06
Origineel gepost door naisha
:eek:
Is het een boek dan :eek:
van wie is die dan
Minnares van de duivel geschreven door naima el Bezaz
Classy.Lady
25-06-2003, 01:07
Hehhehe..Naar die "Enge" Stukken blijf ik wel nieuwsgierig...
Yepz de salaris van Naima hangt nu hier vanaf..:D
Als die stukken goed zijn..Dan ga ik m waarschijnlijk toch nog lezen..
Maar trouwen zal ik niet meer doen na dit gelezen te hebben..:jammer:
Origineel gepost door SadGirl2003
Hehhehe..Naar die "Enge" Stukken blijf ik wel nieuwsgierig...
Yepz de salaris van Naima hangt nu hier vanaf..:D
Als die stukken goed zijn..Dan ga ik m waarschijnlijk toch nog lezen..
Maar trouwen zal ik niet meer doen na dit gelezen te hebben..:jammer:
haha miskien.... :D
Classy.Lady
25-06-2003, 01:10
Origineel gepost door naisha
haha miskien.... :D
Wilt Gij Bij Die Meskien een A Plaatsen...:ego:
Voel me diep beledigd...Ik doe nog zo hard mijn best om vrouwelijk over te komen...:ego:
:hihi:
salimma19
25-06-2003, 01:10
dat dacht ik ook..........maar ooit zul je er aan moeten geloven meid...........hoe erg ook :verdriet:
Origineel gepost door SadGirl2003
Wilt Gij Bij Die Meskien een A Plaatsen...:ego:
Voel me diep beledigd...Ik doe nog zo hard mijn best om vrouwelijk over te komen...:ego:
:hihi:
waga waga miskiena....... :D :D
Classy.Lady
25-06-2003, 01:12
Origineel gepost door salimma19
dat dacht ik ook..........maar ooit zul je er aan moeten geloven meid...........hoe erg ook :verdriet:
Dat enge gedeelte? (*WAARSCHUWING* Noem Geen Namen..Ben Alleen!) of dat stukje over dat soort van verkrachting? :(
salimma19
25-06-2003, 01:13
Lieve schat ik heb nog geen enge gedeelte getypt. en ik bedoel dat ontmaagding gedoe. nee verkrachten zullen we zeker niet vrijwillig doen hahha. ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. maar ik ben benieuwd naar reacties van andere leden. hun mening over dit boek.
Origineel gepost door salimma19
Lieve schat ik heb nog geen enge gedeelte getypt. en ik bedoel dat ontmaagding gedoe. nee verkrachten zullen we zeker niet vrijwillig doen hahha. ik denk dat je me verkeerd hebt begrepen. maar ik ben benieuwd naar reacties van andere leden. hun mening over dit boek.
Ik ken het niet....helemaal niet over gehoord wordt tijd
dat ik het ga uitzoeken..... :giechel: :giechel:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.