Bekijk originele versie : Kraamzorg???
nouria_24
03-09-2006, 20:22
Welke kraamzorg hebben jullie gehad? Hoeveel uur/dagen? Ben je tevreden? Of heb je geen kraamzorg genomen? En bij wie kan ik heb beste zijn voor kraamzorg in de omgeving Gouda? En wanneer heb je het geregeld? enz... :D
lina2000
03-09-2006, 20:35
ik had 3 en half jaar geleden kraamzorg, ik vond het verschrikkelijk, ik had 2en half uur per dag, dat was meer dan zat,ze zeggen ik kom sochtend, je weet nooit wannier ze percies komt ,je zit constant op haar te wachten,ze houdt je de helle tijd aan de praat, je wilt graag uitrusten, omdat je nog pijn hebt van de hechtingen, ze doet de baby in bad, dan zegt ze ik mag dit niet en dat niet, dat is te zwaar werk, ze doet alleen een kopje thee zetten. ik had er genoeg van,ik stuurde haar gelijk weg, nadat ze mijn zoontje in bad deed, ik ben nu zwanger ik neem geen kraamverzorgster.
nouria_24
04-09-2006, 10:54
Er zijn toch wel meer meiden met kraamzorg ervaring????:confused:
nouria_24
04-09-2006, 10:55
ik had 3 en half jaar geleden kraamzorg, ik vond het verschrikkelijk, ik had 2en half uur per dag, dat was meer dan zat,ze zeggen ik kom sochtend, je weet nooit wannier ze percies komt ,je zit constant op haar te wachten,ze houdt je de helle tijd aan de praat, je wilt graag uitrusten, omdat je nog pijn hebt van de hechtingen, ze doet de baby in bad, dan zegt ze ik mag dit niet en dat niet, dat is te zwaar werk, ze doet alleen een kopje thee zetten. ik had er genoeg van,ik stuurde haar gelijk weg, nadat ze mijn zoontje in bad deed, ik ben nu zwanger ik neem geen kraamverzorgster.
Dus als je niet tevreden bent kun je haar wel gwoon "wegsturen"??
bij DAT thuiszorg voor 8 uur per dag, priiiimmaa, ze mocht van mij gerust een hele maand blijven komen.
ze deed de kinderen in bad en zorgde dat het huis weer aan kant was voordat bezoek weer kwam. ze kletste niet ofzo, maar deed het strijkwerk, stofzuigde , badkamer afdoen.
mijn ervaring was heeeel goed, Heb van te voren aangegeven dat ik iemand wilde die tegen de cultuurshock kon. En zo iemand heb ik gekregen, ze at gewoon couscous mee , elke dag!
nouria_24
04-09-2006, 11:04
bij DAT thuiszorg voor 8 uur per dag, priiiimmaa, ze mocht van mij gerust een hele maand blijven komen.
ze deed de kinderen in bad en zorgde dat het huis weer aan kant was voordat bezoek weer kwam. ze kletste niet ofzo, maar deed het strijkwerk, stofzuigde , badkamer afdoen.
mijn ervaring was heeeel goed, Heb van te voren aangegeven dat ik iemand wilde die tegen de cultuurshock kon. En zo iemand heb ik gekregen, ze at gewoon couscous mee , elke dag!
Oh daar heb je dus echt geluk mee gehad! Ik ga ff op google zoeken of die ook hier in de buurt zitten...
Oh daar heb je dus echt geluk mee gehad! Ik ga ff op google zoeken of die ook hier in de buurt zitten...
Meer mensen hebben goeie ervaringen met DAT, ze zijn een beetje concurrerend bezig waardoor ze juist goed willen presteren. En je eisen gewoon van te voren goed aangeven.
Ik had ook een hele lieve meid bij mijn zoontje.. ze deed ook alles en dronk met ons ook thee enzo..... en was al bekend bij marokkaanse gezinnen.
Ik had een hele aardig vrouwtje, ze kwam geen hele dagen, mijn man had een paar weken vrij genomen dus we hadden haar niet echt nodig. Ze was er meer voor informatie, ze bleef ook maar 2 uurtjes..
Op dat moment wilde ik haar niet om me heen hebben:o, ik was net bevallen en ik had echt behoefte om alleen met mijn man en ons prinsesje te zijn.
Ik neem nooit meer kraamzorg.
geregeld : 3 weken voor de bevalling.
Alles werd vergoed door Menzis.
Insania
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.