Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je Vriend Als (ex)crimineel

Pagina's : [1] 2

ami_najim
20-06-2002, 10:14

:bril: :bril: :bril: ALS JE ER ACHTER KOMT DAT JE VRIEND IN VERLEDENTIJD EEN CRIMINELEN JEUGD TIJD HEEFT GEHAD. EN MISCHIEN NOG STEEDS HEEFT. BEN JIJ NOG STEEDS DE GENE DIE OM HEM GEEFT? OM DAT JE LOVER SOMMIGE DINGEN HEEFT ACHTER GEHOUDEN. AL WEET JE DAT HIJ ALTIJD VAN JE HEEFT GEHOUDEN. :geld:

Chaimae
20-06-2002, 10:17
is dit jouw overkomen ofzo ik dacht dat jij een man was of lees ik het verkeerd

ami_najim
20-06-2002, 10:25
NEE. IK ONTHUL HET MEESTAL NIET DAAROM IS DIT MIJN VRAAG .HOE ZOU ZE REAGEREN ZAL ZE ME VERADEN, VERLATEN, HATEN,IK WEET HET NIET . DUS MISCHIEN KAN JE ME VERTELLEN EN HELPEN WAT ER TE WACHTEN STAAT.

Chaimae
20-06-2002, 10:27
w8 ff een meisje heeft een vriend met een criminele achtergrond en ze weet niet hoe ze daarmee om moet gaan Zo of lees ik weer verkeerd

ami_najim
20-06-2002, 10:37

NEE ZE KOMT ER 8ER . DAT HAAR VRIEND EEN CRIME VERLEDEN HEEFT OF NOG STEEDS MISSCHIEN HOE ZE DAARMEE OM ZAL GAAN IS MIJN VRAAG

dulce_lamia
20-06-2002, 13:37
Nou als je dat al die tyd hebt achter gehouden, dan hangt het er helemaal van af wat zij zelf voor een type is, is ze niet vies van krimi's of is het een nette dame met een toekomst voor ogen zoals jij een leuke baan enz enz, of heeft ze geen plannen... kijk dat hangt er natuurlijk vanaf. Als zij dus al die tyd in een waan heeft gezeten dat jij een "nette" student bent of een jongen met een baan, tja dan is het lullig ,maar denk ik dat je op kunt rotten. Is zij echter al half half op de hoogte en heeft ze dit nooit een reden gevonden om bij je weg te gaan, nou dan wacht je een mildere reactie. Dit kun je het beste zelf in schatten. Je kunt je vraag beter anders stellen: wat andere meiden vinden van een relatie met een crimineel. Voor mij iniedergeval niet! Ik ben geen 16 meer, dus ik wil liever iemand die wel een toekomst heeft.

ami_najim
20-06-2002, 14:50
Origineel gepost door dulce_lamia Nou als je dat al die tyd hebt achter gehouden, dan hangt het er helemaal van af wat zij zelf voor een type is, is ze niet vies van krimi's of is het een nette dame met een toekomst voor ogen zoals jij een leuke baan enz enz, of heeft ze geen plannen... kijk dat hangt er natuurlijk vanaf. Als zij dus al die tyd in een waan heeft gezeten dat jij een "nette" student bent of een jongen met een baan, tja dan is het lullig ,maar denk ik dat je op kunt rotten. Is zij echter al half half op de hoogte en heeft ze dit nooit een reden gevonden om bij je weg te gaan, nou dan wacht je een mildere reactie. Dit kun je het beste zelf in schatten. Je kunt je vraag beter anders stellen: wat andere meiden vinden van een relatie met een crimineel. Voor mij iniedergeval niet! Ik ben geen 16 meer, dus ik wil liever iemand die wel een toekomst heeft. i tanks voor die tip i keep jou in mind

ami_najim
20-06-2002, 15:04
Origineel gepost door butterfly1983 Persoonlijk zou ik het niet kunnen accepteren....het feit dat ie iets achter heeft gehouden. en als hij bang is om je te verliezen. mischien werd hij ernaar gedreven om te kunnen leven

ami_najim
20-06-2002, 15:18
juist ik heb het verkeerd gezegd jij hebt gelijk maar ik bedoel een torie om te kunnen leven. niet voor een dag maar voor een tijdje

ami_najim
20-06-2002, 15:28
sorry (TORie) betekent strafbaarfeit

ami_najim
20-06-2002, 15:39
dat is dan masterlijk van jou . maar zie strafbaarfeiten bij mensen die leven in overvloed met geld. en meestal zonder zinloos geweld.

ami_najim
20-06-2002, 15:48
money and the hoseling ting 24 for 7

ami_najim
20-06-2002, 15:56
ik vind je zo ook masterlijk

ami_najim
20-06-2002, 15:59
je mening en je antwoorden

ami_najim
20-06-2002, 16:09

ai soekran ai tanks