Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Broodjes, wanneer moet ik ze invriezen???

_Yasmin_
03-09-2006, 15:25

Ik heb deze topic op cuisine geopend maar geen reacties ontvangen... weet iemand hier het? BVD!! wie kan me helpen dames? ik heb broodjes gemaakt voor de ramadan die ik wil invriezen... de broodjes zijn nu aan het rijzen. Wanneer moet ik ze in de diepvries doen? Als ze gerezen zijn en dus niet afgebakken hé? Zo wou ik het doen maar ik ben nu toch aan het twijfelen. In het recept staat dat ik de broodjes met eigeel en sesamzaad moet bestrooien. Moet ik dat nu doen of pas als ik de broodjes wil bakken.. in de ramadan dus? P.S> Moderators ik weet dat deze topic hier niet hoort, zodra ik antwoord heb zal ik 'm verwijderen

mmu3
03-09-2006, 15:31
Ik heb deze topic op cuisine geopend maar geen reacties ontvangen... weet iemand hier het? BVD!! wie kan me helpen dames? ik heb broodjes gemaakt voor de ramadan die ik wil invriezen... de broodjes zijn nu aan het rijzen. Wanneer moet ik ze in de diepvries doen? Als ze gerezen zijn en dus niet afgebakken hé? Zo wou ik het doen maar ik ben nu toch aan het twijfelen. In het recept staat dat ik de broodjes met eigeel en sesamzaad moet bestrooien. Moet ik dat nu doen of pas als ik de broodjes wil bakken.. in de ramadan dus? P.S> Moderators ik weet dat deze topic hier niet hoort, zodra ik antwoord heb zal ik 'm verwijderen Van wie is het recept? Je moet ze wel afbakken, en dan af laten koelen. En dan geod verpakt invriezen in afsluitbare bakken. Succes!!

wardaroosje
03-09-2006, 15:43
Wat ik meestal doe is alleen het deeg invriezen of als ik ze gevormd heb dan invriezen. Maar niet als ze gerezen zijn want anders behouden ze hun vorm niet( Als je ze optilt kan het inzakken. Of zoals mmu3 zei

esmaaz
03-09-2006, 16:51
Hoi Yasmin, mag ik vragen welk broodjes het zijn? staan ze op m.nl? ben erg benieuwd

_Yasmin_
03-09-2006, 16:53

nou dames, ik heb de broodjes laten rijzen, er eigeel en sesamzaad opgedaan en toen in de diepvries gestopt... hopelijk is dat oke??? Ik hoop echt dat ze straks in de Ramadan lekker zijn :rolleyes: Ik heb ze in een afsluitbare bak gedaan met bakpapier er tussen... Mmu3 het zijn de gevulde broodjes met gehakt van alhoceima_rose :goedzo:

_Yasmin_
03-09-2006, 17:01
Hoi Yasmin, mag ik vragen welk broodjes het zijn? staan ze op m.nl? ben erg benieuwd Het zijn deze broodjes: http://forums.marokko.nl/showpost.php?p=8120060&postcount=1225 Ik heb ze een tijd terug ook al gemaakt en ze zijn erg lekker!! (dit is voor het eerst dat ik ze heb ingevroren)

teletubbie
03-09-2006, 17:30
zien er lekker uit!