Bekijk originele versie : Auto rijden en schoenen met hakken
Doenya25
03-09-2006, 12:39
Salamu alaykoem dames :zwaai:
Wie van jullie rijdt er allemaal auto en kan autorijden met schoenen met hakken?! ik heb daar echt moeite mee. Ik heb daarom vaak platte schoenen zonder hak in de auto liggen of ik neem ze mee in een tasje :rolleyes:
Hebben hier nog meer dames ervaring mee of ben ik de enige? Het is ook zo frustrerend als ik naar een bruiloft ga dan doe ik natuurlijk lange hakken aan vind ik mooi onder een takschitta maar dan kan ik er niet mee auto rijden.... Maar dit heb ik ook met schoenen met een klein hakje.........
Ik rij vaak auto en ik droeg vaak schoenen met hakken voordat ik een rijbewijs had en nu draag ik platte schoenen, voel me een dwerg.... :moe:
Insha Allah zal mijn man snel zijn rijbewijs halen dan mag hij voortaan rijden :hihi:
saadia29
03-09-2006, 12:48
...van blote voeten tot lange naaldhakken...geen problemen mee :p
Romainna
03-09-2006, 12:50
Geen problemen.:D
Doenya25
03-09-2006, 12:51
...van blote voeten tot lange naaldhakken...geen problemen mee :p
Naald hakken? :D sobhana Allah, kun je je voetjes dan wel op een neer bewegen met die naalden die op de grond drukken................ :o
Doenya25
03-09-2006, 12:51
Ik rij met alles. Van teenslippers tot hoge pumps! Geen problemen mee :o
:goedzo:
Doenya25
03-09-2006, 12:53
Geen problemen.:D
Oepssssssss....... jullie gaan me toch niet allemaal vertellen dat jullie geen moeite hebben he! :)
Serieus heb het een keer geprobeerd met lange hakken, ik vloog letterlijk de bocht in, ik kon mijn hak niet uit de vloer halen, die bleef haken. Ik heb geluk gehad anders lag ik onder een andere auto die voorrang had :(
Sindsdien heb ik een trauma opgelopen en durf ik niet meer :jammer:
wardaroosje
03-09-2006, 12:54
Ik rij met alles maar afgelopen zomer...........ging ik met een bruidsstoet rijden en had hakken aan. Toen we ongeveer op het midden zaten heb ik ze maar uitgetrokken en ben ik maar met blote voeten gaan rijden. Remmen, gas geven, remmen, gasgeven wajouw mijn voeten zwelde echt op. En het was warm
Doenya25
03-09-2006, 12:57
Oh naaldhakken, heerlijk Saadia. Ik heb laatst nieuwe pumps gehaald, een hak van minimaal 15 cm, naaldhak, prachtig en superhoog :hihi:
Ik denk dat het een gewenning is Doenya25, je moet er niet bij nadenken en gewoon rijden. Je hak laten rusten op de ondergrond en met je 'bovenste voetdeel' rijden.
:hihi: ik moet inderdaad wennen denk ik.................. sinds mijn trauma durf ik geen hakken aan. Maar dan neem ik wel iemand mee, die dag was ik alleen en zat ik de hele weg te shaken van de schrik en op mijn voet te concentreren, die dag leek het net of ik echt niet kon rijden :moe:
Doenya25
03-09-2006, 12:58
Ik rij met alles maar afgelopen zomer...........ging ik met een bruidsstoet rijden en had hakken aan. Toen we ongeveer op het midden zaten heb ik ze maar uitgetrokken en ben ik maar met blote voeten gaan rijden. Remmen, gas geven, remmen, gasgeven wajouw mijn voeten zwelde echt op. En het was warm
Ja blote voeten is wel makkelijk maar hakken en doenya25 .... :rolleyes:
teletubbie
03-09-2006, 13:00
ik draag nooit hoge hakken, ik heb laatst tijdens het auto rijden kramp
in m'n kuit gehad.
Ik heb zo hard gegild in de auto van de pijn. Ik heb toen de auto aan de kant gezet.
Ik heb toen besloten nooit meer met hoge hakken auto te rijden.
saadia29
03-09-2006, 13:00
Oh naaldhakken, heerlijk Saadia. Ik heb laatst nieuwe pumps gehaald, een hak van minimaal 15 cm, naaldhak, prachtig en superhoog :hihi:
Ik denk dat het een gewenning is Doenya25, je moet er niet bij nadenken en gewoon rijden. Je hak laten rusten op de ondergrond en met je 'bovenste voetdeel' rijden.
:giechel:
...zo doe ik het ook, alleen met het bovenste voetdeel rijden.
ik doe ze altijd uit en rijd dan met blote voeten kan echt niet met naaldhakken rijden!
powerfull
03-09-2006, 13:05
Salamu alaykoem dames :zwaai:
Wie van jullie rijdt er allemaal auto en kan autorijden met schoenen met hakken?! ik heb daar echt moeite mee. Ik heb daarom vaak platte schoenen zonder hak in de auto liggen of ik neem ze mee in een tasje :rolleyes:
Hebben hier nog meer dames ervaring mee of ben ik de enige? Het is ook zo frustrerend als ik naar een bruiloft ga dan doe ik natuurlijk lange hakken aan vind ik mooi onder een takschitta maar dan kan ik er niet mee auto rijden.... Maar dit heb ik ook met schoenen met een klein hakje.........
Ik rij vaak auto en ik droeg vaak schoenen met hakken voordat ik een rijbewijs had en nu draag ik platte schoenen, voel me een dwerg.... :moe:
Insha Allah zal mijn man snel zijn rijbewijs halen dan mag hij voortaan rijden :hihi:
geen problemen met welke schoen dan ook.
op blote voet vind ik minder
tevens draag ik wel platte schoenen als ik een feest heb gehad puur omdat ik pijn heb aan mijn voeten en niet zozeer omdat ik het niet anders kan
Doenya25
03-09-2006, 13:05
ik draag nooit hoge hakken, ik heb laatst tijdens het auto rijden kramp
in m'n kuit gehad.
Ik heb zo hard gegild in de auto van de pijn. Ik heb toen de auto aan de kant gezet.
Ik heb toen besloten nooit meer met hoge hakken auto te rijden.
Just like me...... :)
Doenya25
03-09-2006, 13:07
geen problemen met welke schoen dan ook.
op blote voet vind ik minder
tevens draag ik wel platte schoenen als ik een feest heb gehad puur omdat ik pijn heb aan mijn voeten en niet zozeer omdat ik het niet anders kan
Na een feest rijd ik liever helemaal geen auto meer, ben dan bekaf van het :banana: dus het liefst schoenen uit en oogjes dicht.............. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.