Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat heeft hij met me gedaan???

LZN
24-06-2003, 22:38

selem mensen broeders en zusters van me ik weet niet wat er met me is de laatste tijd ik voel me heeeeel erg raar.het gaat namelijk om een jongen met wie het al 3 maanden over is wegens dat het gewoon niet meer ging ik had er geen zin meer in het ging nergens naar toe. maar goed ik heb sinds deze week dat hij wee contact met me opzoekt een raar gevoel weet niet maar voel me niet helemaal lekker. ik denk er zelfs aan om af te spreken weer met die jongen terwijl dat paar weekjes geleden niet zo was . en het ergste is dat ik m nu pas heeeeeeeeeeeeeeel erg mis.als ik zijn stem alleen al hoor dan ben ik weer een beetje weg..... maar het aller ergste is dus dat hij vandaag om morgen op vakantie gaat en ja dan is het allemaal voorbij.... hij wilde me echt zien voordat hij weg zou gaan maar dan denk ik dan bij mezelf van...ja bel me dan maar op ofzo. en dat had hij gedaan mij weer heeeeeeeeel veel hoop om het zomaar te noemen. hij heeft toen weer alles weer afgenomen van me want hij heeft niet gebeld en is volgens mij op vakantie. iets houd me gewoon tegen kan m namelijk niet bellen, het is alsof er 2 personen in mij zitten. de 1 zegt bel m en praat alles weer goed. en aan de andere kant denk ik **** him. hij heeft me al veel pijn gedaan laat dat maar niet weer gebeuren. maar goed wilde me hartje eve luchten, en dat heb ik dus gedaan bij deze THANKS kost me ook weer paar traantjes maar kan iemand me advies geven?? wat moet ik doen??? kusje.

naisha
25-06-2003, 11:55
Hij heeft je pijn gedaan dus waarom wil je dan terug....... Zo zie je maar weer waarom een relatie haram is meid....

Sfenza
25-06-2003, 12:23
Dumpen die handel....Als je aan een jongen begint te twijvelen dan zou ik er mee kappen...

Atlas_Gebergte
25-06-2003, 13:54
Salaam ik sluit me helemaal aan bij Naisha, Allah heeft ook voor niks een relatie verboden? zo voorkome je dat je op deze manier liefdesverdriet hebt. Meid ga verder met je leven en je ware kom je wel tegen. zoals de nederlanders ook zeggen, op elke potje past wel een dekseltje. Wa Sallaam Alikoum

chicamaroquia
25-06-2003, 13:58

Sorry dat ik me er ff mee bemoei, Allah (swt) heeft inderdaad een relatie voor het huwelijk verboden, maar liefdesverdriet is niet de enige reden. Je kan ook getrouwd of verloofd zijn en dan liefdesverdriet hebben... :(

Lady_moi
25-06-2003, 14:00
als ge aan iets twijfelt nie doen dan

Wael_Beni_Saidi
26-06-2003, 14:21
Origineel gepost door naisha Hij heeft je pijn gedaan dus waarom wil je dan terug....... Zo zie je maar weer waarom een relatie haram is meid.... :goedzo: :goedzo: :goedzo:

Laari
26-06-2003, 17:07
meid ik maak nu het zelfde mee een ex die mij alleen maar pijn heeft gedaan en nu ineens contact wil en zegt dat hij mij terug wil. maar ik weet uit ervaring dat het moeilijk is want je hart die zegt dat je die moet volgen en je verstand weer iets anders. maar denk goed na en volg je verstand in plaats van je hart. sterkte liefs Laari