Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames k heb een vraagje!!

MizS_ReEm
03-09-2006, 12:25

welke bedrag vragen jullie of hebben jullie gevraagd? k heb geen idee welke bedragen meesten van de mannen worden gevraagd bij de meesten is het zo dat de vader van de meiden de bedrag kiezen maar mijn vader vraagd ons altijd wat voor bedrag we willen. dus zouden jullie me kunnen vertellen wat de meest gevraagd bedrag is? alvast bedankt. Groetjes

Boeboe7t
03-09-2006, 13:23
welke bedrag vragen jullie of hebben jullie gevraagd? k heb geen idee welke bedragen meesten van de mannen worden gevraagd bij de meesten is het zo dat de vader van de meiden de bedrag kiezen maar mijn vader vraagd ons altijd wat voor bedrag we willen. dus zouden jullie me kunnen vertellen wat de meest gevraagd bedrag is? alvast bedankt. Groetjes AssalamU aleikum. Je gaat jezelf toch niet verkopen? Een cadeau/geschenk, zeg je ook niet van te voren wat jij wilt. Maar je laat het aan hen over. Hij moet geven, wat hij kwijt kan. Is het minder dan je verwachtte, zeg Alhamdulilah. Is het meer dan je verwachtte, dan kun je een deel teruggeven óf houden. Allah iey 3awen, Insha-Allah.

MizS_ReEm
03-09-2006, 13:31
ja dat weet k. maar hij zegt me altijd van hoeveel wil je hebben! en wat k dan alleen zou willen hebben. k weet er nooit een antwoord op omdat k er ook zelf helemaal geen idee van heb daarom zou k graag willen weten wat de rest allemaal gedaan heeft en kan k me zelf dan ook helpen!! tuurlijk is het nie me zelf verkopen maar zo is de traditie nu een maal. voor is het als k maar bij hem kan zijn en gelukkig kan leven.