Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Kortzichtigheid van mannen!

Pagina's : [1] 2

selim
20-06-2002, 09:46

We hebben dit onderwerp al een miljoen keer aangesneden maar toch begrijp ik iets niet, waarom in vredesnaam zijn jongens/mannen over het algemeen zo kortzichtig!!! Ik had gisteren een gesprek met een jongen we hadden het over het geloof en toen kwam het veel besproken onderwerp KORTZICHTIGHEID VAN MANNEN en dan heb ik het op het gebied van vrouwen... Hij zei het volgende: 'Meid ik zal je een ding zeggen ik heb het nog nooit met een marokkaanse gedaan!' Jullie kunnen wellicht begrijpen dat ik eerst en daarna ook met stomheid was geslagen, toen ik weer een beetje was bijgekomen van deze opmerking die overigens nergens betrekking op had, trok ik de conclusie uiteraard a contrario dat hij dus wel met nederlandse meisjes het een en ander had gedaan en toen zei hij doodleuk; So what? 'Jullie hebben pech want het is controleerbaar en wij hebben geluk want bij ons niet! Nou heb ik een klein deel van het gesprek aangekaart en Ik ben in ieder geval tot de conclusie gekomen dat mannen-zeker niet allemaal- het maakt niet uit of ze op de universiteit zitten of op het MBO op dit gebied en als het aankomt op de positie van de vrouw, dat ze dan altijd traditioneel blijven...... PS dus eigenlijk begrijp ik het wel alleen wat ik nog steeds niet begrijp is waar die kortzichtigheid vandaan komt.....

Chaimae
20-06-2002, 09:53
als die vent voor mij neus stond had ik hem een klap gegeven

selim
20-06-2002, 09:57
Ja dat zou je denken het is verder een hele aardige jongen daar niet van maar het is gewoon zo dat als je met een jongen praat over de positie van de vrouw dat hij zich dan gaat verheffen boven een vrouw en dat is waar ik mij aan irriteer...

Chaimae
20-06-2002, 10:04
wat een klootzak ik heb een hekel aan zulke mannen tzzzzzzzzzzz tfoooooooeeeeeeeee i3oek

sahira
20-06-2002, 10:11

Ik begrijp het wel......:D een man blijft een man, zal zich altijd superieur voelen, het zit in hun genen, sinds ik kleine mannetjes moet opvoeden zie ik dat het hun aard is......wel probeer ik ze zo vrouw vriendelijk mogelijk op te voeden, alleen zo kunnen we hun negatief beeld van het meisje c.q. vrouw veranderen. Genen, in combinatie met eigen cultuur en religie.....dat maakt mannen maar ook vrouwen kortzichtig... Chemie......een klap geven?? Ja, dat kan een eerste gedachte zijn, maar dan reageer je iets te mannelijk naar mijn idee....vertel hem dat ie zijn kansen nu verspeeld heeft bij jou.....hoe leuk hij ook is......toch?? beslama......Sahira.......

Chaimae
20-06-2002, 10:20
als je dat zegt dan zegt ie trug : welke kansen ik heb jouw nooit gewild en dan sta je voor *** oke een klap is te maar ik zal zeker niet niets terugzeggen

lynamina
20-06-2002, 10:39
Hey Sahira, Ik vind het heel aangenaam te horen dat jij zo je kleine mannen wilt zo vrouw vriendelijk mogelijk wilt opvoeden, je bent een grote voorbeeld!!! Zo wil ik het ook doen inscha'allah! Doe zo voort zou ik zeggen...

Boyfriend
20-06-2002, 11:45
Origineel gepost door butterfly1983 Laat ik het zo zeggen de meeste marokkaanse jongens die ik 'ken" zijn zoooooo hypocriet...niet meer normaal! Volgens mij allemaal hoor alleen durfen ze dat niet toe te geven! DUS HOEVEEL MAROKKAANSE JONGENS KEN JIJ? BLIJKBAAR ALLEEN SLECHTE STOMME MAROKKAANSE GASTEN NIET?

igzeneej
20-06-2002, 11:50
Nou het is niet "controleerbaar" dat bedoel ik nou marokanen hebben zelf een nieuwe cultuur gevormd !!! Maar het gaat er helemaal niet om dat het controleerbaar is of niet !!! ...allah weet alles wat jij doet !!! En ik zou zeggen ik oordeel daar niet over als mijn vrouw dat is of niet !!!! We kunnen niet allemaal goden zijn !!!

igzeneej
20-06-2002, 11:51
selim Heb jij die jongen ook gevraagd of hij het erg zou vinden dat als zijn vrouw geen maagd meer zou zijn ????

Boyfriend
20-06-2002, 12:10
Origineel gepost door butterfly1983 Met hypocriet bedoel ik dat die jongens met iedereen het bed induiken en dan eisen dat hun vrouw maagd is.....en bij veel marokkaanse jongens is dat nu eenmaal zo... dat klinkt al wat beter; bij velen niet bij iedereen, al "duikt" 99,99% in bed met een wijf, dan telt die 0,1% ook erbij en dus niet iedereen... :zwaai: yooooooooooooooooooopp

igzeneej
20-06-2002, 12:19
Origineel gepost door butterfly1983 Met hypocriet bedoel ik dat die jongens met iedereen het bed induiken en dan eisen dat hun vrouw maagd is.....en bij veel marokkaanse jongens is dat nu eenmaal zo... Ik zeg altijd maar : IS DAT BEWEZEN ???

Boyfriend
20-06-2002, 12:22
Origineel gepost door butterfly1983 okay...0,1%!!! Is niet hypocriet....maja wat heb ik daar aan? JA PROBEER DAN ZO IEMAND TE VINDEN É EN JIJ HEBT ER MISSCHIEN NIETS AAN MAAR DIE 0.1% MAN HEEFT ER WEL IETS AAN OMDAT DIE HET NOG IS!!!!

igzeneej
20-06-2002, 12:29
Jah en zo is het maar net !!! ...Boyfriend mooi gesproken hoor !!!

SweetRose
20-06-2002, 12:35

Origineel gepost door Boyfriend JA PROBEER DAN ZO IEMAND TE VINDEN É EN JIJ HEBT ER MISSCHIEN NIETS AAN MAAR DIE 0.1% MAN HEEFT ER WEL IETS AAN OMDAT DIE HET NOG IS!!!! jij bent mijn 0.1 % hé :D :Iluvu: xxx

Pagina's : [1] 2