Bekijk originele versie : Elke kleur of overtuiging is hier welkom.
Dag allemaal..
Ik ga hier gewoon eventjes mijn mening zeggen..
Ik zelf hou niet van geweld en onderdrukking van wie ook..
Shelden is ook niet aan mij besteedt..ik negeer gewoon als het moet, en laat een ander in zijn waarde..
Pas op..ik ben geen heilige hoor..maar ik dwing mijzelf om aan de regels te houden..en het gaat heel goed..
Ik zeg..ieder zijn mening en interpretatie..maar hou je wel aan de code..dat iedereen een waarde heeft..of de persoon deze waarde misbruikt of niet..dat is zijn probleem, en vroeg of laat krijgt deze de rekening gepresenteerd..
Deze community kan alleen slagen..als de verscheidenheid aan kleur, mening en overtuiging stand houd..
Wie is het hier mee eens..
Mocro4eva
24-06-2003, 22:10
ik ben het volkomen met je eens. :goedzo:
tetouani79
24-06-2003, 22:18
Origineel gepost door Mohammed Justice
Dag allemaal..
Shelden is ook niet aan mij besteedt..ik negeer gewoon als het moet, en laat een ander in zijn waarde..
Pas op..ik ben geen heilige hoor..maar ik dwing mijzelf om aan de regels te houden..en het gaat heel goed..
Ik zeg..ieder zijn mening en interpretatie..maar hou je wel aan de code..dat iedereen een waarde heeft..of de persoon deze waarde misbruikt of niet..dat is zijn probleem, en vroeg of laat krijgt deze de rekening gepresenteerd..
Deze community kan alleen slagen..als de verscheidenheid aan kleur, mening en overtuiging stand houd..
zooo eindelijk ook iemand die er op dezelfde manier over denkt.
je verwoord hier mijn gevoelens. heb het zelf ook een paar keer geroepen, maar niemand die er naar luistert.
hoopelijk zal de mensheid hier haar goede kant laten zien. we leven hier in een land samen.
dank je wel mojo :D
freemale
25-06-2003, 14:49
Dag allemaal..
Het is niet moeilijk om het met je eens te zijn maar voor velen is het vrijwel onmogelijk om het waar te maken.
Origineel gepost door freemale
Het is niet moeilijk om het met je eens te zijn maar voor velen is het vrijwel onmogelijk om het waar te maken.
Ondanks alles voel ik me nog steeds welkom.
(Al had ik het gisteren wel even moeilijk)
Zolang er meer prikkers zijn die topics openen tegen het schelden, dan er prikkers zijn die daadwerkelijk schelden komt het allemaal goed :)
Origineel gepost door Nawera
Wel ik heb gemerkt dat je geen vrijheid van meningsuiting hebt op marokko.nl.....Je moet er steeds rekening mee houden dat je een "bepaalde groep" niet beledigt....Terwijl je gewoon je gevoelens verkondigt, net zoals die "bepaalde groep" dat ook doet jegens de islam....Alleen die "bepaalde groep" heeft helaas de overhand in alles, misschien ook wel op dit forum, allah u3alem.... :rolleyes:
Mijn gedachten en medeleven gaan uit naar de Palastijnse mensen die het dagelijks zwaar te verduren hebben tussen de zionisten, moge allah swt ze bijstaan en ze het geduld en de moed geven om tegen deze zionist te vechten, met welke middelen dan ook, amin!!.....
Ik hoop dat iedereen respect voor elkaar toont..of begint te tonen..hoe moeilijk het voor sommigen ook is om dat te tonen..al weet ik niet waarom het moeilijk is of moet zijn..
1 ding is zeker..het is heel gemakkelijk om ruzie te vinden en te krijgen..maar bedenk dat je met een persoon aan het communiceren bent die je waarschijnlijk nog nooit in het échte leven gezien of ontmoet hebt..
Wie denkt dat hij of zij de ander beter kent..heeft waarschijnlijk een grote beginnersfout gemaakt..
Laat iedereen in zijn waarde..Wij zijn allemaal tijdelijke gasten hier op deze aardbol..ik denk dat we meer wijsheid kunnen gebruiken dan woede en haat..
...
Origineel gepost door freemale
Alle begin is moeilijk..maar als er meer mensen bijkomen die zich positief opstellen..dan zijn wij (positieve groep) in de meerderheid..en hopelijk doet iedereen dan mee..
Op weg naar een positieve virtual community :)
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
you got my support :D
Thank you :)
Desiree_H
25-06-2003, 15:49
Alle begin is moeilijk..maar als er meer mensen bijkomen die zich positief opstellen..dan zijn wij (positieve groep) in de meerderheid..en hopelijk doet iedereen dan mee..
Op weg naar een positieve virtual community :)
Maar er is hier toch gewoon vrijheid van meningsuiting ??
Misschien is niet iedereen even positief, of bestand tegen kritiek, niet altijd evenveel respect voor de ander ...
maaar hee, that's real life .... nobody is perfect ... we zijn hier toch ook om van elkaar te leren !!
En er heeft nog niemand hier tegen mij gezegd: hee rot ff op naar nederland.nl, of zoiets. Dat is het enige wat ik echt storend zou vinden, maar da's nog niet gebeurd .... :D :D :D :D
Maar er is hier toch gewoon vrijheid van meningsuiting ??
Volgens mij betekend "vrijheids van mening uiting" niet dat je alles zomaar tegen elkaar kan zeggen.
Je mag en kan je mening ook uiten zonder elkaar voor rottevis of hoerenzoon of kankerjood uit te maken, toch?
Of je stemt LPF, die denken ook nog steeds dat vrijheids van meningsuiting betekend dat je alles in het openbaar mag en kan zeggen.
Desiree_H
25-06-2003, 16:04
Origineel gepost door Mr_LeQwaleb
sfweet pfussy cat :D
you just made my day ;)
:zwaai:
Origineel gepost door vikker
Positief opstellen...ok.
Maar dat positieve neigt al snel naar het negatieve, of had je nog niet gemerkt dat hier een groepje negatievelingen rondzwerft die er een sport van maken alles af te kraken en te beledigen.
En tegen deze wackos wordt zogoed als geen tegengas gegeven.
Zij zijn het die dit forum vervuilen en het imago van de Marokkanen naar beneden halen...maar ga je gang....
Je loopt sowieso tegen een muur. ;)
Laat ons hopen..dat we allemaal een beetje moeite doen..om het hier plezanter te maken voor iedereen..
Desiree_H
25-06-2003, 16:34
Laat ons hopen..dat we allemaal een beetje moeite doen..om het hier plezanter te maken voor iedereen..
:hoera: :goedzo:
Mee eens, helemaal TOPPIE. !! :)
Desiree_H
25-06-2003, 16:40
Origineel gepost door JANACHMED
sorry hoor..
maar ik kom hier op een marokkaanse site omdat ik gewoon met marokkanen wil discuseren /babbelen, en niet de mening van een jood of een anti islam pers. wil horen..want dat komt meestal toch alleen op gemaipulier en halfe informatie aan.
marokkanen mogen niet op joodse sites komen en andersom wel??....
Samenvatting:
Janachmed vindt niet dat elke kleur en overtuiging hier welkom is.
Jammer hoor :kwaad: Ben een beetje verdrietig :huil:
Desiree_H
25-06-2003, 17:25
Origineel gepost door Saima
Favoriete bezigheid is kranteknipsels uitknippen waarin Marokkanen slecht worden afgeschilderd. Zelfvergenoegd plaatsen zij hun keanteknipsel en zitten af te wachten welke en hoeveel Marokkanen zich hierdoor gaan roeren.
:confused: Ik wil graag weten waar die staan !!
(welk onderdeel, titel van het topic, ik zie ze zo gauw niet staan).
Vraag ik wel even lief aan ze, of ze willen verhuizen naar OngevraagdCommentaarOpDeIslam.nl :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.