Bekijk originele versie : Waarom Hebben Jongens Dat Niet???
Ik vroeg me alleen af hoe het komt dat ik hier soms
vele topics lees over meisjes die een verleden hebben
maar willen gaan trouwen maar het moeilijk hebben omdat
ze geen maagd meer zijn. Hier komen ze dan raad vragen
over wat ze moeten doen enzo...
WAAROM DOEN JONGENS ER NIET ZO EMOTIONEEL OVER
EN MEISJES WEL????
Begrijp wel dat meisjes hun waarde hebben maar hebben
jongens dat niet???
Je gaat je man toch ook niet uit huis zetten tijdens de
huwelijksnacht omdat hij geen maagd meer is.
Niet dat we dat kunnen "zien" bij een man maar gewoon
het idee al...
Het is toch voor beiden belangrijk dat ze wel maagd zijn.
Misschien een rare topic maar toch graag reacties.
:zwaai:
Selmaatje
20-06-2002, 01:49
Allooooo star...Je weet tochh, bij een jongen zit het heel anders in mekaar..of hun nou maagd zijn of niet het boeit niet(bij de meeste dan)..Bij een meisje gaat het degelijk wel om haar maagdelijkheid omdat het haar trots is ..Terwijl in de Islam zowel jongen als meisje maagd moeten zijn tot het huwelijk..Wallah ik weet ook niet.. :confused:
Ciaaaaaaokes :zwaai:
mischien omdat wij zo zijn opgegroeid met het idee..van dat mag jij niet..en bijde jongens niet echt....
het is wel een moeilijke vraag hoor.. ik sluit me aan bij selmaatje...
zodra ik wat meer weet over de andere wezens..hoor je het
(selmaa die draaiende marleyy maakt mij een beetje duizeligg:))
Salaam Star
Jongens onder elkaar praten er wel over, is het stoer, wil je erbij horen.
Schep je er maar over op, die, die, die en die en maar meisjes vernederen :kwaad: terwijl je in je hart de echte verhalen weet. :(
Ik ben net zo schuldig, deed ik het ook toen ik jong was.
Als je wat ouder wordt, heeft het allemaal geen waarde meer, schaam je je misschien een beetje, ik wel althans.
Nu vind ik het eerder stoerder om niet met een meisje naar bed te gaan, respect te bewaren en met haar naar bed te gaan als het gebeurt uit echte liefde, als we trouwen.
R.... die ik al 4 jaar ken, zijn we echt heeeeeeeeeel ver gegaan en toen ze dan zei "John ik wil met je ......" , we begonnen kreeg ik spijt, betekend ze te veel voor me om het zomaar uit lust te doen.
Gek he, mannen zijn rare wezens :D
Ik heb haar gisteren nog gezien, spraken we even kort, doet ze me nog veel, is zij het eerste meisje dat ik serieus ten huwlijk heb gevraagd, ze heeft nee gezegd, waarom ??????? Nu zie ik haar als verleiding, ben ik bang om alleen met haar te zijn omdat ik ook gevoel heb en bang ben mijn respect voor haar te verliezen. Naar bed ga ik met het meisje waar ik mee trouw en anders ............ je begrijpt me wel :D
Ma'al Salama
Origineel gepost door *Star*
Ik vroeg me alleen af hoe het komt dat ik hier soms
vele topics lees over meisjes die een verleden hebben
maar willen gaan trouwen maar het moeilijk hebben omdat
ze geen maagd meer zijn. Hier komen ze dan raad vragen
over wat ze moeten doen enzo...
WAAROM DOEN JONGENS ER NIET ZO EMOTIONEEL OVER
EN MEISJES WEL????
Begrijp wel dat meisjes hun waarde hebben maar hebben
jongens dat niet???
Je gaat je man toch ook niet uit huis zetten tijdens de
huwelijksnacht omdat hij geen maagd meer is.
Niet dat we dat kunnen "zien" bij een man maar gewoon
het idee al...
Het is toch voor beiden belangrijk dat ze wel maagd zijn.
Misschien een rare topic maar toch graag reacties.
Salaam *Star*........een man die nog maagd is komt er bij mij NIET in!! :D ....en je kan het wel 'zien' wanneer een jongen nog maagd is.....ik denk dat er wel degelijk gepraat wordt onder de mannen, het blijven jagers.......
Salaam John, jammer dat ze 'nee' heeft gezegd, ik hoop dat je de verleiding kan weerstaan........Insha Allah....
Ik denk dat de mens wat betreft emoties hetzelfde hebben, het verschil is dat vrouwen het onderling delen, en van elkaar willen leren, mannen scheppen op met over hun veroveringen..
Verder alles goed, lieve *Star*? Ik ben de laatste tijd een beetje afwezig, dus lees niet alles meer......groeten aan je zus, beslama......Sahira..... :zwaai:
lynamina
20-06-2002, 08:54
Het doet inderdaad pijn om te horen dat WE OPGEVOED zijn naar 't idee van JONGENS GA JULLIE GANG maar i.p.v te zeggen DIT EN DAT MAG NIET! JULLIE NIET EN DE MEISJES OOK NIET!
Ik ben ervan overtuigd dat als meerderen dit zouden doen er veel minder meisjes zich zo rap gaan laten gaan!!!
Misschien dat wij het onze kinderen inscha'allah CORRECT aanleren... En er niet zo luchtig overgaan!!!
Origineel gepost door sahira
Salaam *Star*........een man die nog maagd is komt er bij mij NIET in!! ....en je kan het wel 'zien' wanneer een jongen nog maagd is.....ik denk dat er wel degelijk gepraat wordt onder de mannen, het blijven jagers.......
Salaam John, jammer dat ze 'nee' heeft gezegd, ik hoop dat je de verleiding kan weerstaan........Insha Allah....
Ik denk dat de mens wat betreft emoties hetzelfde hebben, het verschil is dat vrouwen het onderling delen, en van elkaar willen leren, mannen scheppen op met over hun veroveringen..
Verder alles goed, lieve *Star*? Ik ben de laatste tijd een beetje afwezig, dus lees niet alles meer......groeten aan je zus, beslama......Sahira.....
Salaam Big Sister
Alles goed met je ? Al Hamdoelillah gaat het hier geweldig.
Net als bij jou begon mijn computer het langzaam op te geven en heb nu een nieuwe :D Wat een snelheid, lijkt wel een jong bloempje :giechel:
Gisteren zag ik haar nog, hebben we even geklets en merkte ik dat het me niet zoveel meer doet. Cina doet wonderen in me, geloof me :verliefd:
Leuk je naam weer even te zien, Insha Allah zien we elkander spoedig weer.
Beslama
Salaam John.........*Star* gebruik even je topic, ben zo weg..... :D
Alhamdoelilah, het gaat iets beter, heb wat probleempjes gehad, och that's live......en het weer werkt ook niet echt mee zie ik.....hier regen en onweer, echt een pyama-dag!!
Insha Allah zien we elkaar weer, je bent toch ook van de party als we Belgica onveilig maken?? Die belgen hier scheppen zovaak op...... ;)
beslama....Sahira.... :zwaai:
Origineel gepost door sahira
Salaam John.........*Star* gebruik even je topic, ben zo weg..... :D
Alhamdoelilah, het gaat iets beter, heb wat probleempjes gehad, och that's live......en het weer werkt ook niet echt mee zie ik.....hier regen en onweer, echt een pyama-dag!!
Insha Allah zien we elkaar weer, je bent toch ook van de party als we Belgica onveilig maken?? Die belgen hier scheppen zovaak op...... ;)
beslama....Sahira....
Wa Aleikoem As Salaam
Insha Allah ben ik van de partij, wil ik jullie weer zo graag zien, vooral Estee :D
Hier regent het ook, bah. Ik moet zo naar mijn werk fietsen en baal als een naaidoos, Whahahaha
Okee Star, hij is weer helemaal voor jou, de topic bedoel ik :giechel:
Beslama
LOVE MEANS PAIN
Alles komt insha 'allah goed met je John....
En star: jongens willen zich niet laten gaan (emotioneel) ook al mogen ze zot zijn op een meisje toch zullen ze er altijd moeilijkheden mee hebben het haar te zeggen en beginnen ze stoer te doen hun mannelijkheid tonen
Meisjes zijn veel emotioneler en tonen het ook.....
Allé sommige meisjes
GROETJES
Boyfriend
20-06-2002, 11:37
Origineel gepost door butterfly1983
Deze discussie is duizenden keren opgestart het enigste wat ik wil zeggen is dat marokkaanse jongens de grootste hypocrieten zijn!
EN MEISJES ZIJN ZEKER UIT DE HEMEL NEERGEDAALD YEK? HAHAHAHA
PS: maagdelijkheid is even belangrijk voor een jongen als een meisje, en geen discussie van hij mag meer of zij mag minder of opvoeding, of stoer doen, dat heeft er allemaal niets mee te maken, je staat er alleen voor, en voor je daden
Boyfriend
20-06-2002, 12:06
HET IS NORMAAL DAT JE HET FEMINISTISCH GESLACHT VERDEDIGD. MAAR IEDER KAN WEL VOOR ZICHZELF SPREKEN ALS DIE IETS MEEGEMAAKT HEEFT OFZO, MAAR JE KAN NIET ZEGGEN DAT GASTEN HYPOCRIET ZIJN EN MEISJES MINDER SCHIJNHEILIG. MEISJES ZIJN SCHIJNHEILIG TOT EN MET!!!! EERST WILLEN ZE ZOOOOOVEEEL AANDACHT, ALS ZE DIEDAN HEBBEN DOEN ZE ZICH ZO UIT DE HOOGTE VOOR. LAISTER WHO NEEDS THEM :D
HET HANGT VAN VERHAAL TOT VERHAAL AF
Soms is het zijn schuld en soms die van haar
Maar als je als jongen EERLIJK bent dan zul je ZEGGEN DAT HET MEESTAL ZIJN SCHULD IS
Jongens hebben zware problemen met hun hormonen HEEEEEL ZWAAR
Boyfriend
20-06-2002, 13:05
Origineel gepost door Sista
HET HANGT VAN VERHAAL TOT VERHAAL AF
Soms is het zijn schuld en soms die van haar
Maar als je als jongen EERLIJK bent dan zul je ZEGGEN DAT HET MEESTAL ZIJN SCHULD IS
Jongens hebben zware problemen met hun hormonen HEEEEEL ZWAAR
SINDS WANEER IS SISTA DOKTER??? ZWAAR PROBLEMEN HET HUN HORMONEN
WOLAH EINDELOZE DISCUSSIE
Inderdaad daar kunnen we eindloos over discussiëren
Ik ben geen dokter, maar heb veel levenservaring
dus ik weet WAAROVER ik spreek
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.