Bekijk originele versie : Mensen zijn TEGENWOORDIG jaloers....
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 19:52
Mensen TEGENWOORDIG zijn jaloers alleen omdat ik en FAATJE1983 helemaal gek van elkaar zijn...... Krijgt FAATJE1983 nu een pmtje ZE3HMA van een meisje zo van ja je moe oppassen met hem ik ken hem blablabla...... Mensen hebben tegenwoordig geen leven meer dat is best jammer voor ze:jammer::jammer: ze gunnen iemand anders hun geluk niet........Best jammer als ik die gene niet ken en die gene praat zo over mij is best triest.....:jammer::verdriet:
Maar FAATJE1983 wat er ook gebeurd ik zal altijd gek van je blijven.... ik heb mij nog nooit zo gevoelt hoe ik mij nu voel...... is ombeschrijvelijk.... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Chatefemqemamu
24-06-2003, 19:55
als mensen jaloers op je zijn beschouw het als een compliment, dat betekent dan dat je iets moois hebt wat zij ook willen hebben adners zouden ze niet jaloers zijn......
so people.... just envy me... I love that :wijs:
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 19:58
Origineel gepost door Chatefemqemamu
als mensen jaloers op je zijn beschouw het als een compliment, dat betekent dan dat je iets moois hebt wat zij ook willen hebben adners zouden ze niet jaloers zijn......
so people.... just envy me... I love that :wijs:
tnx ;0 dat is wel een oppepper tnx girl :jeweetog:
:Iluvu: love ya faatje1983
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 20:02
Origineel gepost door faatje1983
je weet tog...
zo gaat dat in onze gemeenschap tegenwoordig...
maarjah, je weet k trek me er nix van aan...
we hebben elkaar tog ;)
gelukkig daarom vind ik je nou ook zo leuk..... :Iluvu: :Iluvu: ik ben echt helemaal gek op je en lieverd toen ik net je stem hoorde he ik smolt helemaal..... :Iluvu: :Iluvu: :koppel:
Meryam20
24-06-2003, 20:04
Ik zou er niks van aantrekken als ik jullie was!!! laat mensen toch lekker jaloers zijn, is hun probleem niet van jullie!!! Wees gelukkig, daar kan je ze meer meeraken!!!
Ik wens je jullie veel succes toe!!!
Danoontje
24-06-2003, 20:04
hihihihihihih ewa zakaria wanneer is de bruidloft???? :)
word ik ook uitgenodigd? :p
ze3maze3ma
24-06-2003, 20:05
hahahahahha verliefde...mensjus...;)
ik wens jullie veel geluk samen!! :D
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 20:06
Origineel gepost door Danoontje
hihihihihihih ewa zakaria wanneer is de bruidloft???? :)
word ik ook uitgenodigd? :p
Standaard word je uitgenodigd je weet wat ik wil als cadeautje he...... ;)
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 20:08
Origineel gepost door zegmazegma
hahahahahha verliefde...mensjus...;)
ik wens jullie veel geluk samen!! :D
ja het is menis en tnx voor je steun..... ;)
je wilt niet weten hoeveel vlinders..... :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu:
ze3maze3ma
24-06-2003, 20:09
Origineel gepost door Zakaria_Magrabi
ja het is menis en tnx voor je steun..... ;)
je wilt niet weten hoeveel vlinders..... :Iluvu: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :Iluvu:
haha kan het begrijpen ik ben ook gek op iemand.........
maar die gene niet op mij :verdriet:
Danoontje
24-06-2003, 20:10
aaaaaaaaaaah dat vind k nou lief :)
over je kadootje hoef je je geen zorgen te maken :D ,
op jullie feest krijgen jullie danoontje als voorgerecht..........hoofdgerecht.............bijg erecht.............en uuuuuh als nagerecht en ook bij de thee en om het af te maken sponsor k jullie elftal dat betekend gratis danoontje voor de kids hun hele leven lang.
ewa wat heb je nog meer nodig :D
xberbersroosjex
24-06-2003, 20:10
niks van aantrekken laat ze jaloers zijn
veel succes samen
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 20:12
Origineel gepost door Danoontje
aaaaaaaaaaah dat vind k nou lief :)
over je kadootje hoef je je geen zorgen te maken :D ,
op jullie feest krijgen jullie danoontje als voorgerecht..........hoofdgerecht.............bijg erecht.............en uuuuuh als nagerecht en ook bij de thee en om het af te maken sponsor k jullie elftal dat betekend gratis danoontje voor de kids hun hele leven lang.
ewa wat heb je nog meer nodig :D
sorry dat is kapot goed tnx ;) en vooral voor het elftal dan zal ik zeggen dat hebben jullie te danken aan tante danoontje......:blauwkus:
en verder wel dansen op de bruiloft he:boogie::boogie::boogie:
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 20:14
Origineel gepost door zegmazegma
haha kan het begrijpen ik ben ook gek op iemand.........
maar die gene niet op mij :verdriet:
dat vind ik heel sneu voor je serieus maar w8 maar op een dag ga je dat geluk ook krijgen wat ik op de dag van vandaag heb...... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Zakaria_Magrabi
24-06-2003, 20:15
Origineel gepost door xberbersroosjex
niks van aantrekken laat ze jaloers zijn
veel succes samen
TNX lieverd lief van je
: ;) :zwaai: ciao blauwkus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.