Bekijk originele versie : Pearl Drops
LeipeMocroChick
02-09-2006, 14:16
iemand ervaring? of info?
http://www.britsuperstore.com/acatalog/Pearl_Drops_Tooth_Polish_Spearmint_50ml.jpg
alvast bedankt:kus:
LeipeMocroChick
02-09-2006, 14:30
oowja vergeten te melden dat er soorten zijn, dus meld ook welke jij gebruikt:kus:
_StEp_Up_
02-09-2006, 14:39
Up :sjans:!
LeipeMocroChick
02-09-2006, 14:57
thnxx
just_me_moslima
02-09-2006, 15:27
pearl drops (blauw/witte verpakking), echt ideaal. Gebruik het nu 3 weken en ik zie al verschil!!
Ik dacht ik ga ook eens kopen, er stond 1 tandenpasta. Ik kwam thuis, stond er groot . SMOKERS :moe: .
Pas toen ik thuis was, las ik dat het voor rokers was etc. Maar maakt niet uit, ga 't alsnog proberen.
wie heeft er nog meer ervaring....... misschien dat ik het ook ga proberen
Yesmina_
02-09-2006, 15:46
Ikke, Het werkt echt,
het maakt je tanden een tint witter,
ik heb vanmezelf witte tanden,
maar ze werden nog witter,
ik gebruike ook gewoon de blauw witte!
x yesmina
Yesmina_
02-09-2006, 15:48
Ik dacht ik ga ook eens kopen, er stond 1 tandenpasta. Ik kwam thuis, stond er groot . SMOKERS :moe: .
Pas toen ik thuis was, las ik dat het voor rokers was etc. Maar maakt niet uit, ga 't alsnog proberen.
Dat is juist beter toch?
Je rookt blijkbaar niet gezien je reactie,
maar rokers krijgen toch gele tanden van het roken,
en als ze deze tandpasta gebruiken wordt het weer wit,
maaar als je niet rookt worden ze nog witter dan rokers:D
ofzoiets kan niet uitleggen,
maar die is beter!:p
x yesmina
Fdie7a, had je betaalt bij een marokkaan? :gniffel:
Nee dat niet, maar ik dacht al ''Waarom kijkt die chick me zo raar aan?'' :confused:
:hihi:
Misschien zit er bepaalde stoffen in álléén voor rokers.
Dus ik zou 'm terugbrengen! :)
Denk 't niet, het gaat meer om de kleur van je tanden. En anders zouden ze het erbij zetten ''Liever niet te gebruiken als je niet rookt.'' :p
o0_m0cr0_0o
02-09-2006, 16:03
Denk 't niet, het gaat meer om de kleur van je tanden. En anders zouden ze het erbij zetten ''Liever niet te gebruiken als je niet rookt.'' :p
Oow oke, Maar toch zou ik voor de zekerheid vragen :hihi:
Oow oke, Maar toch zou ik voor de zekerheid vragen :hihi:
Er staat wel, niet gebruiken onder de 7 jaar. Dus iemand van 9 mag 't wel gebruiken, en die zie ik niet roken? Of wel. :p
Ikke, Het werkt echt,
het maakt je tanden een tint witter,
ik heb vanmezelf witte tanden,
maar ze werden nog witter,
ik gebruike ook gewoon de blauw witte!
x yesmina
aaa oke.. heb vanmezelf niet super witte tanden.. gewoon normaal. alleen wil ze witter maken.. maar welke heb jij gebruikt en hoe duur is zo'n tandpasta, en hoe lang blijf je resultaat zien?
LeipeMocroChick
02-09-2006, 16:15
pearl drops (blauw/witte verpakking), echt ideaal. Gebruik het nu 3 weken en ik zie al verschil!!blauw witte verpakking is dat die ik heb geplaatst (plaatje) hoeveel kost deze en vanwaar:kus:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.