Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tips voor tanger

beppie_truus
24-06-2003, 18:41

ik ga dit jaar een groot deel van mijn vakantie in tanger doorbrengen nou zou ik graag tips willen hebben waar ik juist wel en niet naar toe moet. :zwaai: :zwaai:

spoorloos_1
24-06-2003, 18:48
Ga niet terug !!!!

kaoutar_tanger
24-06-2003, 18:50
een doeq genaamd parada...definitally NOT

kaoutar_tanger
24-06-2003, 18:51
doeq=soeq

beppie_truus
24-06-2003, 19:10

Origineel gepost door spoorloos_1 Ga niet terug !!!! :lekkerpuh ga jij lekker helemaal niet.

MoCrOcHiCa
24-06-2003, 19:37
ff denken!!!! passarella-- zwembad/disco tropicana- cafe restaurant arena-- restaurant :rolleyes: tres tres chique:p boulevard-- lekker gezellig winkelen, terrasje pakken en wandelen soek ed bara-- hier vind je de leukste lbessie, en sieraden etc... club tanger de tire- restaurant, speeltuin, schietbaan, en ehm zo'n zaakje waar je meubels kan kopen in een egt vet gezellig!!! ehm jah oh jah vergeet niet f langs de kermis te gaan , is wel gezellig :D

MoCrOcHiCa
24-06-2003, 19:38
ehm ojaah sorry i forgot MARJAN , is vlakbij club tanger de tire op de weg naar rabat en is een keiiiiii grote supermarkt,

beppie_truus
24-06-2003, 19:41
Origineel gepost door MoCrOcHiCa ff denken!!!! passarella-- zwembad/disco tropicana- cafe restaurant arena-- restaurant :rolleyes: tres tres chique:p boulevard-- lekker gezellig winkelen, terrasje pakken en wandelen soek ed bara-- hier vind je de leukste lbessie, en sieraden etc... club tanger de tire- restaurant, speeltuin, schietbaan, en ehm zo'n zaakje waar je meubels kan kopen in een egt vet gezellig!!! ehm jah oh jah vergeet niet f langs de kermis te gaan , is wel gezellig :D thank you :blauwkus: hier heb ik wat aan :D