Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik wil er een eind aan maken

Pagina's : [1] 2 3 4

LZN
24-06-2003, 16:58

moet ik mezelf van kant maken? ik ben lelijk, geen enkel meisje ziet me zitten, ik heb geen leven ik kan me beter van kant maken hel of geen hel ik leef al in een hel :(.

AbaHoeCh
24-06-2003, 17:03
Niemand is lelijk dus jij ook niet. ;)

Lady_moi
24-06-2003, 17:03
zeg zoiets nooit meer jongeman hoor je nooit meer!!!! wie zegt dat? waarom moede gij u van kant maken wie zegt da gij lelijk zijt? das het stomste wat ik ooit gehoord hebt god heeft iedereen mooie gemaakt ik ken mensen die echt minder mooi zijn dan anderen maar toch heeft iedereen iets moois de kleur van de ogen?mooie huid,mooi haar? lief karakter? maar voor zoiets vind ik da gewoonweg absurd gij hebt het recht nie ik weet dat die wereld vol ellende is maar het is maar een examen de echte wereld moet nog komen e inchallah zullen wij moslimien allemaal naar de paradijs gaan bekijk het positief!!! voor alles is er een reden voor alles!!! en ik weet da gij da aan gaat kunnen thug zijn!!! da moete we zijn in die wereld maar god zal ons inchallah belonen voor ons geduld

AbaHoeCh
24-06-2003, 17:04
geen zelfmoord plegen......is niet de beste oplossing

babyboy
24-06-2003, 17:04

gooi jezelf op de snelweg :)

Masriya
24-06-2003, 17:07

DaSilva
24-06-2003, 17:11
spring van een gebouw mischien dat je dan t nieuws haalt

Lady_moi
24-06-2003, 17:12
he ma ik ken minder mooie zoals ik al zei he vroegr eh en als ik die nu zo terug zie moe ik eerlijk zegge ze zijn veel verschoont ik bedoel zo met stijl kledij haren mooi geknipt wax erin mooi brilleke ,gescheert en ik weet dan zekers dat ge er prachtig uit ga zien :verliefd: alhoewel ik u nie begrijp wa gij onder lelijk versta?

Lady_moi
24-06-2003, 17:13
Origineel gepost door DaSilva spring van een gebouw mischien dat je dan t nieuws haalt :kwaad:

babyboy
24-06-2003, 17:16
gooi jezelf voor de trein, hopelessssss

amianis
24-06-2003, 17:17
Wil je serieuze reacties? Zoek dan een serieuze reden om te sterven! 'Geen enkel meisje wil me' SOO WHAT??? mooie reden, ik zie het al voor me: doodsoorzaak: lelijk, ongewild bij het ander geslacht,... Advies: ga maar naar Palestina of een ander land waar de mensen (ook de leijke!) WILLEN leven maar die er de kans niet voor krijgen! Sneuvel daar, dan ga je be3da naar Ljenna ofzo!

Lady_moi
24-06-2003, 17:20
die is helemaal nie lelijk die denkt da gewoon

SweetRose
24-06-2003, 17:21
Jij moet wat aan jouw zelfvertrouwen werken. :)

SAMMYGIRL
24-06-2003, 17:25
als je echt denkt dat je lelijk bent moet je niet voor de gemakkelijkste weg kiezen door zelfmoord te plegen, kijk naar wat jij eraan kan doen, kijk wat jij dan lelijk aan jezelf vindt, en probeer je probleem op te lossen, inplaats van zelfmoord plegen, heb je nou echt niks anders te doen? ps: wat versta jij onder lelijk? en wat versta jij onder mooi?

yasminatje18
24-06-2003, 17:36

ik heb ook altijd gezegt dat ik zelfmoord ga plegen als me opa dood gaat,maar dat helpt hellemaal niks ik zal dan naar de hel gaan en dan in het paradijs hem toch niet zien omdat ik daar niet ben en hij wel.ewa je zei net of je wel met een lelijkt wil trouwen of niet,niou zal ik je eerlijk zeggen vroeger dacht ik ik ga met een mooi jongen trouwen maar nu denk ik,ik ga met een jongen trouwen als hij maar een goed inerlijk heeft en als hij niet mooi is dat maakt het voor mij niet meer uit.

Pagina's : [1] 2 3 4