Bekijk originele versie : Beschouw jezelf als een diamant
xberbersroosjex
24-06-2003, 15:57
Een diamant is een waardevolle steen. http://www.al-islaam.com/al-islaam/moslimvrouw/diverseplaatjes/diamant1.jpg
Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant?
Heb jij minder rechten dan een diamant?
Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard?
Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn.
"O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig."
{Hoofdstuk Al Ahzab vers 59}
SweetRose
24-06-2003, 16:52
;)
Die heb ik overlaatst hier nog gelezeN.
Cina had ze hier gezet.
Maar wel bedankt hoor :goedzo:
Lady_moi
24-06-2003, 17:45
goede iniatief van je berbers ;)
s_soumaya18
24-06-2003, 19:33
is prachtigg maaar ik kan mezelf niet als en diamant beschouwen ik haat mezelfff
Lady_moi
24-06-2003, 19:36
soumi das de grootste onzin dat ik van je heb gehoord ge zou eerder trots op u zelf moete zijn
no offense maar dit hoofdstuk is al te vaak hier geplaatst. Waarom plaatsen jullie niet de andere hoofdstukken waar minder naar wordt gekeken maar NET zo (on)belangrijk zijn?
BerberLayD
24-06-2003, 19:41
EWA EH DATKRAYZMOCRO,..toon is wat meer respect...ja ik WEET dat je bang bent dat je strax niet meer naar de meisjes kan kijken maar toon toch wat respect;)..
Origineel gepost door BerberLayD
EWA EH DATKRAYZMOCRO,..toon is wat meer respect...ja ik WEET dat je bang bent dat je strax niet meer naar de meisjes kan kijken maar toon toch wat respect;)..
Lees nog eens goed, er stond "no offense"
Lady_moi
24-06-2003, 19:52
ma ge doe het wel :rolleyes:
Origineel gepost door lady_moi
ma ge doe het wel :rolleyes: http://******************/larsiny/gawerkzoeken.jpg
Lady_moi
24-06-2003, 21:12
:lol: :lol: :lol:
s_soumaya18
24-06-2003, 21:14
Origineel gepost door lady_moi
soumi das de grootste onzin dat ik van je heb gehoord ge zou eerder trots op u zelf moete zijn
nee helemal niet IK HAAT MEZELF ECHT HEEL ERGG WALLAH
Leviathan
24-06-2003, 21:15
Origineel gepost door xberbersroosjex
Een diamant is een waardevolle steen. http://www.al-islaam.com/al-islaam/moslimvrouw/diverseplaatjes/diamant1.jpg
Een ieder van ons zou wel zo een diamant willen bezitten. Hoe zou jij omgaan met een diamant als jij die zou hebben? Zou je het niet goed bewaren in een doos? Zou je het niet ver houden van de ogen van de mensen uit vrees dat zij jouw diamant willen stelen? Zou je jouw diamant niet koesteren en goed verzorgen? Vindt jij jezelf niet kostbaarder dan als een diamant?
Heb jij minder rechten dan een diamant?
Waarom wordt een diamant behoedt tegen het slechte van buitenaf. Is een schepsel van vlees en bloed niet meer waard?
Ben jij, mijn beste moslimzuster niet meer waard om jouw schoonheid voor jezelf te houden? Ben jij niet meer waard om jezelf te beschermen? Beschouw jezelf als een diamant mijn moslimzuster, jouw waarde zal alleen maar stijgen, je trots en eer zullen niet benadeeld kunnen worden en respect naar jou toe zal buitengewoon zijn.
"O Profeet, zeg tot jouw echtgenotes en tot jouw dochters en tot de vrouwen van de gelovigen dat zij hun overkleden (Djilab) over zich heen laten hangen. Op die manier is het gemakkelijker om hen te herkennen en worden zij niet lastig gevallen. En Allah is Vergevensgezind, Meest Barmhartig."
{Hoofdstuk Al Ahzab vers 59}
O nu ik begrijp ik ook diamant :)
s_soumaya18
25-06-2003, 11:42
ewah jahhh
Lady_moi
25-06-2003, 11:46
Origineel gepost door s_soumaya18
nee helemal niet IK HAAT MEZELF ECHT HEEL ERGG WALLAH
aan uzelf valt er niks te hate meiske
ge haat uzelf voor niksssssssssssssss
whahhahahahahah ik moe er efkes mee lache :lol:
damnnnnnnnnn kzou zegge kijk in de spiegel en be happy ====> :D
elk mens is uniek en jij ook ;)
:zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.