Bekijk originele versie : Help :(:(:(
ElCorteIngles
01-09-2006, 09:43
Salaam iedereen
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen. Ik ben gehackt! Iemand heeft mijn e-mailadres gekraakt. Het probleem is ik moet dat adres hebben want er staan belangrijke gegevens in van zowel mij en mijn ma. Kan iemand mij helpen mijn e-mailadres weer terug te krijgen
Ma3a Salama
marocieboy
01-09-2006, 12:40
Hey,
wat rot voor je. Het zal heel moeilijk zijn om je account terug te krijgen. Maar vaak horen ik mensen op dit forum zeggen : "help! ik ben gehackt!" terwijl de meeste mensen "gehackt" zijn door een bekende van die persoon. Dat kan heel makkelijk als iemand zonder dat je het weet begint "te raden" naar je geheime vraag (en dus ook het antwoord). Hiermee heeft die persoon toegang tot je emailadres. M.a.w. let erg goed op dat je een moeilijk geheime vraag hebt!
Die "hacker" veranderd natuurlijk gelijk jouw wachtwoord (en emailnaam) in iets wat hij/zij makkelijk kan onthouden. Op deze manier kom je nooit meer in je emailadres.
Een andere optie is dat je gehackt bent door een onbekend persoon voor je, dan had je het kunnen voorkomen door je pc veel beter te beschermen.
Volg deze tips:
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=1087954
Op deze manier weet je in ieder geval dat je een eventuele volgende keer (ik hoop het niet) niet door een onbekende bent gehackt.
succes. :)
ElCorteIngles
01-09-2006, 18:20
Heb hem alweer :D
marocieboy
01-09-2006, 19:26
Heb hem alweer :D
oo niet te snel roepen dat je gehackt bent, waarschijnlijk was de server tijdelijk niet beschikbaar :zweep:
©2000-2013 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.