Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : September 11th is een leugen!!!

arabie
24-06-2003, 13:58

Lees en huiver van de grote leugen. Alles is in scene gezet om de islam in zwart daglicht te zetten. De moslims zijn pionnen van de ware wereldmanipulateurs: De Joden: Israel en de Bush administration. http://www.unansweredquestions.org/

an3sdej
24-06-2003, 14:58
Ja, dat de islam zo conservatief is gebleven, dat ze de laatste 700 jaar niets nieuws en/of vernieuwend meer hebben bijgedragen aan deze wereld is ook de schuld van zionisten en de rest van de wereld. En dat ....... tjeetje, ja alle ellende in deze wereld is aan iedereen te danken, behalve aan de moslims :-)

VanBasten
24-06-2003, 16:24
En wat er in Israel met de Palestijnen gebeurt is ook maar verzonnen door de leugenachtige Arabische media. Alles om de joden in een kwaad daglicht te stellen. Mensen we moeten ons niet voor de gek laten houden. Het enige dat waar is, is wat je met je eigen ogen ziet en zelfs dat is niet waar!!

VanBasten
24-06-2003, 16:46
Origineel gepost door Saima IK weet het niet maar ik heb ontzettend zin jouw een vette kaakslag op je smoel te geven. Ik haat mensen met die met het midden oosten spotten! Ik denk dat mensen als arabie nog het meest met het midden-oosten spotten. Door die moslims steeds voor te doen als slappe slachtoffertjes, die nergens iets aan kunnen doen. Dat is pas een belediging! Ik zou dat niet pikken als ik moslim was.

Heiba
24-06-2003, 19:15

Origineel gepost door arabie Lees en huiver van de grote leugen. Alles is in scene gezet om de islam in zwart daglicht te zetten. De moslims zijn pionnen van de ware wereldmanipulateurs: De Joden: Israel en de Bush administration. http://www.unansweredquestions.org/ Dit, mijn beste valt simpel te verklaren, mensen in het algemeen, hebben een zwart schaap nodig om frustratie's op af te reageren, veroorzaakt door dat gene waar men zelf geen macht overheeft. Niets in de wereld is ZO makkelijk als dingen die misgaan op een ander (persoon, voorwerp of instantie) af te schuiven... Dat zal iedereen ook wel in grote of kleine mate bij zichzelf terug vinden... Ikzelf heb dit ook wel, ik betrap mezelf er ook op, niet dat ik dit consequent, systematisch of zelfs bewust doe. Ik geloof overigens niet dat het 11 september, in scene is gezet, zoals je met deze topic beweerd... Nee... Zelfdestructie daar is Amerika te kleinzerig voor. Amerika heeft een groepering nodig om de schuld af te schuiven, eerst waren het de russen, nu zijn het de Moslims, straks zijn het misschien wel de chinezen... So don't worry... Overigens hebben ze wel een hang naar een grootmacht die net iets zwakker is dan zijzelf, maar waar ze zich toch mee kunnen meten... Haantjes gedrag noem je dat. Rusland is failliet dus dat pretje is exit. Nu moeten wij Moslims het ontberen... Moge de sterkste NIET winnen

Heiba
24-06-2003, 19:34
Origineel gepost door achmad kaaskop, gaat het hier over het palestijnse conflict of doe je zielig? Onwetendheid hoeft nog niet betekend dat je zielig bent... In vanbasten's antwoord kan ik wel een beetje inkomen... Hij suggereerd dat behalve in de Amerikaanse media, er ook in de Arabische media er flink op los word gelogen... Ik zeg niet dat het zo is. Maar het zou kunnen... Denk maar eens aan Al sahaf---> Om maar eens een voorbeeld te noemen!

an3sdej
24-06-2003, 19:56
....IK weet het niet maar ik heb ontzettend zin jouw een vette kaakslag op je smoel te geven. Ik haat mensen met die met het midden oosten spotten!...... Pas maar op dat wij niet bij jou komen. :-) Het midden-oosten is eigenlijk v.w.b. de Arabische landen een lachertje.

arabie
02-07-2003, 11:22
Origineel gepost door Timoucha Jeetje dat zeg je ff verkeerd, het is: tjeetje, ja alle ellende in deze wereld is aan iedereen te danken, behalve aan de ARABIEREN!! Ik vind dat spirituele dingen, zoals geloven uit deze onzin gelaten moeten worden, dat men elkaar wil zwart maken doormiddel van zulke idiote acties........ gaat u gang, dat is een presentje van de mensheid!! Beste Timoucha, Alle gevoelens daargelaten. Even nuchter en met een objectieve gedachten de gegevens op een rij zetten. Je kan er gewoon niet omheen dat bijv. het pentagon helemaal niet door een vliegtuig is geraakt zoals beweerd wordt. Er zijn notabene helemaal geen vliegtuigresten gevonden zoals bij de WTC crash. Dat is op zijn minst merkwaardig te noemen. Kijk maar naar de foto die hieronder is geplaatst. Het gebouw is in een cirkelvormig beschadigd. Waar zijn de vleugelafdrukken in het gebouw te zien. Gewoon je emoties laten varen en zelf nadenken en niet voorgekauwde informatie tot je innemen. http://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/images/pelouse.jpghttp://www.asile.org/citoyens/numero13/pentagone/images/satellite.jpg

arabie
02-07-2003, 11:28
Origineel gepost door VanBasten Ik denk dat mensen als arabie nog het meest met het midden-oosten spotten. Door die moslims steeds voor te doen als slappe slachtoffertjes, die nergens iets aan kunnen doen. Dat is pas een belediging! Ik zou dat niet pikken als ik moslim was. Beste vanBasten, dat is het hele eieren eten. Jij bent geen moslim: dus nodig ik je van harte uit om via de achterdeur de discussie te verlaten. Je hebt geen toegevoegde waarde hier. Deze mensen kunnen zelf nadenken en hebben geen quasi-hersenspoeler nodig. Ik leg de feiten en laat ze zelf maar de conclusie trekken. arabie