Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verkracht

Pagina's : [1] 2 3

LAINA
24-06-2003, 13:53

Omdat ik niet meer wil leven is dat ik door mijn eigen vader ben mishandeld en verkracht. Ik schrijf dit hier heel makkelijk, maar zou het nooit zomaar kunnen zeggen. Het typen is niets voor mij ik doe het zo en alles wat ik in mijn gedachtens heb schrijf ik op... maar zodra ik ga praten, heb ik een brok in mij keel. En kan ik niets meer zeggen!

sweet_karima
24-06-2003, 13:55
meid je mag me altijd een pm sturen... Bousa Kbira KaRiMaKe

Lady_moi
24-06-2003, 13:55
je hebt het recht nie om te sterven ik zei het u al meiske!! wie is hier nu nie verkracht in die ****ing wereld? doe zoals ik gewoon aanvaarden het is toch al gebeurt!! damnnnn ik vind da zo erg voor u maar gij hebt recht om te leven ik weet dat ge da aankunt!!!!ge kunt die ellenidige wereld aan! :huil:

juno
24-06-2003, 13:57
Meisje ga hulp zoeken. Jij bent niet degene die zich moet schamen, maar je vader. Hij is fout en zal hiervoor boeten. Hij zal zijn straf niet ontlopen. Doe jezelf niets aan, maar heb vertrouwen, in Allah en in jezelf. Met hulp van Allah zul je sterk genoeg zijn om weer het licht te kunnen zien. Veel sterkte en wijsheid gewenst. Allah m3a sabirien!

K_Prone
24-06-2003, 13:57

:jammer: Je bent hier op aarde, zie je zelf als een gelukkige. Vind het heel spijtig met wat er is gebeurd, maar probeer er met iemand mee te praten. Je moeder een goede tante. Het zonde van een leven om die abrubt te stoppen zonder Gods wil.

LAINA
24-06-2003, 13:58
Het heeft geen zin! Het is gewoon de waarheid, als er op mijn huwlijksnacht geen bloed vloeit... dan ga ik er toch zo ie zo aan. En weetje wei moet me ooit geloven dat, dat mijn eigen vader heeft gedaan!

Noa
24-06-2003, 14:00
Origineel gepost door LAINA Het heeft geen zin! Het is gewoon de waarheid, als er op mijn huwlijksnacht geen bloed vloeit... dan ga ik er toch zo ie zo aan. En weetje wei moet me ooit geloven dat, dat mijn eigen vader heeft gedaan! Lieverd ga er eens over praten. En trouwens als je toekomstige partner jou niet accepteert omdat jij niet meer zal vloeien dan is hij jou niet waard! En jou vader ontkomt echt niet aan zijn straf van Allah swt!

K_Prone
24-06-2003, 14:02
Origineel gepost door LAINA Het heeft geen zin! Het is gewoon de waarheid, als er op mijn huwlijksnacht geen bloed vloeit... dan ga ik er toch zo ie zo aan. En weetje wei moet me ooit geloven dat, dat mijn eigen vader heeft gedaan! Ohh dus daar gaat het om, niet elke meisje bloed bij de eerste keer. Dat is verschillend per meisje. En als je zo'n een bekrompen man hebt dan verdient hij jou niet eens. Sorry maar jij kan er niks aan doen. Vertel het aan een goede tante ofzo nicht. Ik weet niet of het je zal helpen.

juno
24-06-2003, 14:03
Origineel gepost door LAINA Het heeft geen zin! Het is gewoon de waarheid, als er op mijn huwlijksnacht geen bloed vloeit... dan ga ik er toch zo ie zo aan. En weetje wei moet me ooit geloven dat, dat mijn eigen vader heeft gedaan! Je moet stoppen met denken wat men er van vindt en kies voor jezelf. Als jij niet voorjezelf kiest zullen anderen al helemaal niet aan je welzijn denken. Het laatste waar je je druk om moet maken is de verdomde maagdelijkheid.

ClaudioLopez
24-06-2003, 14:04
Ik weet niet precies wat je huidige leefsituatie is dus kan ik moeilijk inschatten wat het beste voor je is, maar ik kan je wel ten zeerste adviseren om er met iemand over te praten, ook al kan deze persoon het niet terugdraaien, het zal zeker een opluchting zijn... veel succes :goedzo:

Lady_moi
24-06-2003, 14:06
Origineel gepost door LAINA Het heeft geen zin! Het is gewoon de waarheid, als er op mijn huwlijksnacht geen bloed vloeit... dan ga ik er toch zo ie zo aan. En weetje wei moet me ooit geloven dat, dat mijn eigen vader heeft gedaan! Zie he ik ben ook verkracht geweest :o maar ik vertrouw op allah swt ergens weet ik dat god me zal helpen op me huwelijksnacht en ik geloof ook dat voor alles een reden is, meiske het is natuurlijk heel erg wat je meemaakt maar het zal inchallah wel goed komen weet dat dit leven maar een test is en als je geduld hebt zal god je belonen het zal inchallah allemaal wel goed komen maar denk aub nie aan zelfmoord daar heb je niks aan ik weet dat ge het aan gaat kunnen hou u sterk en alles zal inchallah wel goedkomen zoals al gezegd is een man die u niet wilt omda ge nie bloeit is u zelfs nie es waard ;)

mocro_souhaila
24-06-2003, 14:08
hey meid...ik vindt het erg voor je dat je verkracht ben...als je ergens mee zit mag je me gewoon een pm sturen...en nog iets.: iedere jongen weet tegenwoordig dat niet iedereen bloed...dus maak je maar geen zorgen...

xberbersroosjex
24-06-2003, 14:11
Origineel gepost door LAINA Omdat ik niet meer wil leven is dat ik door mijn eigen vader ben mishandeld en verkracht. Ik schrijf dit hier heel makkelijk, maar zou het nooit zomaar kunnen zeggen. Het typen is niets voor mij ik doe het zo en alles wat ik in mijn gedachtens heb schrijf ik op... maar zodra ik ga praten, heb ik een brok in mij keel. En kan ik niets meer zeggen! meid ik vind het erg voor je wat je hebt meegmaakt, maar je moet er met iemaand over praten, dat kan helpen vertrouw gewoon op Allah SWT dan komt alles goed

Lady_moi
24-06-2003, 14:16
je moet leren doorgaan met je leven hoe moeilijk het ook is :( leer het aanvaarden daar kun jij niks aandoen wat er gebeurt is het is nie u fout probeer het van de positieve kant te bezien je gaat gewoon trouwen met een lieve man en samen gelukkig leven probeer het leven van het zonnige kant te bezien al isdit nie vaak zo allah ma3a a sabirien

Noa
24-06-2003, 14:17

Origineel gepost door lady_moi je moet leren doorgaan met je leven hoe moeilijk het ook is :( leer het aanvaarden daar kun jij niks aandoen wat er gebeurt is het is nie u fout probeer het van de positieve kant te bezien je gaat gewoon trouwen met een lieve man en samen gelukkig leven probeer het leven van het zonnige kant te bezien al isdit nie vaak zo allah ma3a a sabirien Dat heb je heel mooi gezegd meid! InshaAllah komt het heel gauw goed met je LAINA...

Pagina's : [1] 2 3