Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mijn zelfmoordpoging is Mislukt

Pagina's : [1] 2 3

LAINA
24-06-2003, 12:55

Mislukt ja verdomme Wallah ik meen het, als jullie me kunnen helpen om mijn leven te beeindigen... dan ben ik jullie voor eeuwig dankbaar!!!!!!!!!!!!!!

Sundous
24-06-2003, 12:57
hoe is het mislukt?

Trebendo
24-06-2003, 12:58
Bij ons word altijd iemand vermoord, so you are welcome

Rakia4U
24-06-2003, 13:00
Ben je gek ofzo, wallah zulke dingen moet je echt niet in je hoofd halen hoor denk altijd aan het positieve in je leven of ga hulp zoeken ofzo gekkie

SaMiax
24-06-2003, 13:00

:jammer: steek dan gewoon een mes in je hart.. :jammer:

maroc_ladysiham
24-06-2003, 13:05
Origineel gepost door LAINA Mislukt ja verdomme Wallah ik meen het, als jullie me kunnen helpen om mijn leven te beeindigen... dan ben ik jullie voor eeuwig dankbaar!!!!!!!!!!!!!! :eek: is dit serieus ?? want hier moet je echt geen grappen om maken .... en als dit serieus is heb je echt hulp nodig en dat zou ik maar niet hier zoeken op marokko.nl maar bij iemand die je goed kent en hij/zij jou ook heel goed kent

Studje
24-06-2003, 13:07
Origineel gepost door LAINA Mislukt ja verdomme Wallah ik meen het, als jullie me kunnen helpen om mijn leven te beeindigen... dan ben ik jullie voor eeuwig dankbaar!!!!!!!!!!!!!! Als je echt een einde wilt maken aan je leven kan ik wel een spuit voor je regelen die ze gebruiken in het ziekenhuis voor mensen die heel erg slecht aan toe zijn en dat ze weten dat ze niet meer zullen leven. Ben vergeten hoe die injectie heet.....kan hem wel voor je regelen ;)

lilmarocprinces
24-06-2003, 13:34
gewoon scheermesje pakken en polsen doorsnijden

malik25
24-06-2003, 13:36
Origineel gepost door LAINA Mislukt ja verdomme Wallah ik meen het, als jullie me kunnen helpen om mijn leven te beeindigen... dan ben ik jullie voor eeuwig dankbaar!!!!!!!!!!!!!! http://sms.studentstart.be/images/zelfmoord3.jpg :zwaai: :zwaai:

Noa
24-06-2003, 13:45
Ze heeft in een andere topic heeft ze genoeg adviezen gehad van de mensen hier ze wil niet luisteren. Het enige wat ik jou adviseer LAINA zoek een psycholoog op en ga daarmee praten misschien dat hij/zij jou verder kan helpen...

LAINA
24-06-2003, 13:49
Verdomme iedereen denkt dat ik gek ben!!!! En die reacties helpen echt niet Als ik hulp ga zoeken, dan stoppen ze me in een hokje. Dat noem ik geen hulp! Kijk he, als jullie eens wisten wat er met mij is, als jullie eens in mijn schoenen stonden. Als jullie maar even naar me hadden gekeken en geluisterd, dan zouden jullie mij zeker gelijk geven!!

cheima
24-06-2003, 13:51
:jammer: :jammer: Sommige mensen geven haar nog tips ook :jammer: haar leven te beeindigen Meisje zoek hulp snel :(:(

7eloua
Origineel gepost door LAINA Verdomme iedereen denkt dat ik gek ben!!!! En die reacties helpen echt niet Als ik hulp ga zoeken, dan stoppen ze me in een hokje. Dat noem ik geen hulp! Kijk he, als jullie eens wisten wat er met mij is, als jullie eens in mijn schoenen stonden. Als jullie maar even naar me hadden gekeken en geluisterd, dan zouden jullie mij zeker gelijk geven!! Er kan zo veel aan de hand zijn, maar jou gelijk geven om zelfmoord te plegen ....nooit!!!

Noa
Origineel gepost door LAINA Verdomme iedereen denkt dat ik gek ben!!!! En die reacties helpen echt niet Als ik hulp ga zoeken, dan stoppen ze me in een hokje. Dat noem ik geen hulp! Kijk he, als jullie eens wisten wat er met mij is, als jullie eens in mijn schoenen stonden. Als jullie maar even naar me hadden gekeken en geluisterd, dan zouden jullie mij zeker gelijk geven!! Meid niemand verklaart je voor gek het kan soms helpen om er gewoon met iemand te praten die er een objectieve kijk op jou situatie heeft. Je mag je hart ook luchten bij mij als je dat graag zou willen ik wil dat zelfmoord-idee van jou maar al te graag uit dat volle hoofdje van je bannen dus je zegt het maar!?

s_soumaya18
24-06-2003, 19:25

ben je gekkk ofzo meid waarom wil je jezelff vermoorden wajow meskiena en ik vind het heeeel erg dat mensen gek reagren en er grappen over maken help haar johh meid als je hulp nodig hebt dan ben ik er voor je, maar aub denk niet over zelfmoord is haram niet doennnnnn vertellll maar waarom je jezelfff wilt vermoordennnnnnnnnn groetjessss nadiaaaa

Pagina's : [1] 2 3