Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voedoe

babyangel
31-08-2006, 19:58

hoe weet je of een jongen voedoe bij je hebt gedaan zijn er bepaalde dingens waar aan je het kunt merken. heb een relatie bijna 2 jaren en me vriend tja nou die schreeuw me vaak doet afstandelijk scheld mij en me fam uit en tog kan ik niet bij hem weg terwijl ik sjo veel moeite doe voor onze relatie lijkt het hem nix te schelen wat moet ik nu doen wat zouden jullie meisjes doen weg gaan makkelijk gezegd dan gedaan ik hou zo veel van hem plus hij was vroeger bij beste vriend. kunnen jullie me advies geven soms word ik echt gek en dan voel ik me dood ongelukkig

tyra_2
31-08-2006, 23:29
salaam zuster ik vind ut erg voor je meid,maar wie zegt dat het sihr is,mischien heeft ie wat probleempjes en wilt ie je er niet mee opzadelen,en dat werkt mischien ook op z'n zenuwen en is ie snel aangebrand,maar dat is natuurlijk geen reden om jou incl. je fam. uit te schelden natuurlijk. probeer altijd rustig te blijven als ie weer 's uit z'n slof schiet,en wanneer die is afgekoeld,dan erover te gaan praten op een rustige manier,want als jullie allebei boos worden en gekke dingen tegen elkaar gaan zeggen,dat werkt op den duur natuurlijk niet.het word dan van kwaad tot erger. probeer jij jouw hoofd in ieder geval "cool" te houden bij felle discussies,het is makkelijker gezegd dan gedaan weet ik,dat is precies wat de shaitaan wil hebben,probeer er niet aan toe te geven. heb je geen vertrouwenspersoon met wie je deze dingen kunt bespreken?mischien helpt dat een beetje?ik hoop je een beetje geholpen te hebben,verlies de hoop in ieder geval niet,keep ya head up!!!:goedzo: :banana: ma3asalama

Rups
01-09-2006, 09:40
heey meid, heeel erg vervelend voor je dat zo wordt behandelt door de gene waar jij zoveel van houdt.... een ding is zeker en dat is dat de tong de grootste voedoe is.... door wat hij zegt en hoe hij iets zegt, kan hij jou helemaal gek maken en onder zijn duim krijgen hij heeft je dan gemanupileert. hij geeft je dat ook het gevoel dat hij de enige is die jij kan krijgen en dan jij maar blij moet zijn met hem. geen enkel meisje verdient het op zo behandelt te worden. hij bluft en praat zo tegen je omdat hij weet dat jij het toch niet uit gaat maken. maar jij zou ook maar eens moeten bluffen... maar 1 ding moet je hem vragen en dat is: Waar haal je het lef vandaan om zo tegen mij te praten en te schreeuwen (als hij wat verkeerds heeft gezegd) en als hij geen respect heeft voor je familie dat weet ik t ook niet meer. ik zou zeggen meid, jij moet ook maar eens een keer bluffen, want als hij echt van je houdt en niet zonder jou kan leven dan komt hij weer terug bij je en zal hij inshallah veranderen. maar als hij niet zijn excuses aan bied en niet achter je aan gaat dan verdient hij het niet om jou als zijn vrouw te hebben.... En dan is het gewoon mektab. zodra je bang bent om hem te verliezen dan moet je een ding weten en dat is dat hij dan niet de ware is. Klaar ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan. want ik spreek echt uit ervaring nou heel veel succes en inshallah veranderd hij of je komt iemand tegen die jou wel respecteert en alle liefde en aandacht geeft die JIJ verdient groetjes R

babyangel
01-09-2006, 20:14
dankje wel voor jullie begrip een bijna 2 jaarige relatie wil ik ook niet zomaar breken probeem hem juist op alle manieren gelukkig te maken en hij zegt dat ie gelukkig is en dat ie me niet kwijt wil maar hij heeft ook zoveel me gemaakt de laaste paar jaren weet niet wil hem gewoon niet kwijt maar soms wordt je er wel zat van om zoveel moeite te doen en het is ook me 1ste vriend heb ook gemerk ben ook te veel gehecht aan hem denk 24 uur aan hem en wordt er ook gek van wat kan ik daar aan doen?