Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hollandse vrouw smakt van paard.

Pagina's : [1] 2 3

Hazouz_55
31-08-2006, 19:22

HILVERSUM - Een 40-jarige vrouw uit Loosdrecht is in de nacht van woensdag op donderdag bezweken aan verwondingen die ze had opgelopen bij een val van haar paard. Dat heeft de politie donderdag laten weten. De valpartij vond plaats toen de vrouw samen met een 14-jarige meisje een rit maakte in Hilversum. Het paard van de vrouw schrok waarschijnlijk ergens van waarna het begon te steigeren en de vrouw uit het zadel werd geslingerd. Ze werd met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht waar zij later overleed. http://www.telegraaf.nl/binnenland/49197901/Vrouw_dood_na_val_van_paard.html?p=10,1 ff Apeldoorn bellen.

jamie_is_back
31-08-2006, 19:27
HILVERSUM - Een 40-jarige vrouw uit Loosdrecht is in de nacht van woensdag op donderdag bezweken aan verwondingen die ze had opgelopen bij een val van haar paard. Dat heeft de politie donderdag laten weten. De valpartij vond plaats toen de vrouw samen met een 14-jarige meisje een rit maakte in Hilversum. Het paard van de vrouw schrok waarschijnlijk ergens van waarna het begon te steigeren en de vrouw uit het zadel werd geslingerd. Ze werd met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht waar zij later overleed. http://www.telegraaf.nl/binnenland/49197901/Vrouw_dood_na_val_van_paard.html?p=10,1 ff Apeldoorn bellen. :haha: l

Carin88
31-08-2006, 19:43
~Hazzouz dit is helemaal NIET leuk. Stel het was jouw dochter ? ...... ja sure ... jij laat jouw dochters waarschijnlik niet paardrijden, maar dommige mensen wel. Als het jouw kind was, was je ook heel erg drietig

Hazouz_55
31-08-2006, 19:45
~Hazzouz dit is helemaal NIET leuk. Stel het was jouw dochter ? ...... ja sure ... jij laat jouw dochters waarschijnlik niet paardrijden, maar dommige mensen wel. Als het jouw kind was, was je ook heel erg drietig Wie zegt dat ik hier om moet lachen ? Hehehehe

aplat
31-08-2006, 19:50

HILVERSUM - Een 40-jarige vrouw uit Loosdrecht is in de nacht van woensdag op donderdag bezweken aan verwondingen die ze had opgelopen bij een val van haar paard. Dat heeft de politie donderdag laten weten. De valpartij vond plaats toen de vrouw samen met een 14-jarige meisje een rit maakte in Hilversum. Het paard van de vrouw schrok waarschijnlijk ergens van waarna het begon te steigeren en de vrouw uit het zadel werd geslingerd. Ze werd met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht waar zij later overleed. http://www.telegraaf.nl/binnenland/49197901/Vrouw_dood_na_val_van_paard.html?p=10,1 ff Apeldoorn bellen. Is dit humor? HM Smaken verschillen.

SOMAS
31-08-2006, 20:17
HILVERSUM - Een 40-jarige vrouw uit Loosdrecht is in de nacht van woensdag op donderdag bezweken aan verwondingen die ze had opgelopen bij een val van haar paard. Dat heeft de politie donderdag laten weten. De valpartij vond plaats toen de vrouw samen met een 14-jarige meisje een rit maakte in Hilversum. Het paard van de vrouw schrok waarschijnlijk ergens van waarna het begon te steigeren en de vrouw uit het zadel werd geslingerd. Ze werd met hoofdletsel naar het ziekenhuis gebracht waar zij later overleed. http://www.telegraaf.nl/binnenland/49197901/Vrouw_dood_na_val_van_paard.html?p=10,1 ff Apeldoorn bellen. :traan1:

MooiRood
31-08-2006, 22:27
Voor een lijst van hetgeen de trauma helicopter op een dag te verstouwen krijgt, zie: http://www.lifeliner1amsterdam.nl/laatsteinzetten.htm (sommige entries hebben fotolinks) 30-8-2006 16.00 uur Loosdrecht Val van paard Gisteren dus alweer eentje. Inzet van heli zegt genoeg.

justice21
31-08-2006, 22:30
Er staat nergens dat ze GEEN moslima is....nee lijkt me vrij logisch he. dan vindt iedereen het zo erg voor de familie. het is ook gewoon iemands moeder en dochter en als je daar om moet lachen kom je jezelf wel tegen.

SOMAS
31-08-2006, 22:34
nee lijkt me vrij logisch he. dan vindt iedereen het zo erg voor de familie. het is ook gewoon iemands moeder en dochter en als je daar om moet lachen kom je jezelf wel tegen. harteloos ben je zeker als je erom lacht, maar ik denk niet dat de topicstarter om de incident lacht... ik denk dat dit allemaal een misverstand is.... Ik vind het sowieso erg en zo ook heel veel mensen ook in deze topic, ik denk niet dat het moslim zijn hiermee te maken heeft.

justice21
31-08-2006, 22:53
harteloos ben je zeker als je erom lacht, maar ik denk niet dat de topicstarter om de incident lacht... ik denk dat dit allemaal een misverstand is.... Ik vind het sowieso erg en zo ook heel veel mensen ook in deze topic, ik denk niet dat het moslim zijn hiermee te maken heeft.als je even terug leest zie je dat de topic starter hier wel om lacht. daarom kon ik het niet laten om te reageren. ik vind gewoon dat hier niet om te lachen valt. als het een persoon was van Marokkaanse islamitische achtergrond kan iedereen het niet laten om te roepen wat vreselijk.

lorD_Drolletje
31-08-2006, 23:02
die vrouw stierf de dood van een true superwoman, minus een aantal jaar rolstoelerij

abdel_malik
31-08-2006, 23:14
die vrouw stierf de dood van een true superwoman, minus een aantal jaar rolstoelerij shoobydowop for christover reaves.

abdel_malik
31-08-2006, 23:14
het is inderdaad hard om hier grapjes over te maken:jammer:

rijmaran
31-08-2006, 23:19
Goh zeg, wat leuk. Een vrouw valt van haar paard en komt te overlijden. Effe Apeldoorn bellen zegt zo'n leukerd. Is dit debiliomarokko.nl? Was dit on-topic? Jezes, wat een gestoorde idioten kan je hier vinden.:maf:

Mamamia
31-08-2006, 23:31

Goh zeg, wat leuk. Een vrouw valt van haar paard en komt te overlijden. Effe Apeldoorn bellen zegt zo'n leukerd. Is dit debiliomarokko.nl? Was dit on-topic? Jezes, wat een gestoorde idioten kan je hier vinden.:maf: Mist een stukje daarboven.

Pagina's : [1] 2 3