Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verloofd en je houd van een ander!!

Pagina's : [1] 2

aisanor
24-06-2003, 11:21

ik ben sinds ongeveer 2 weken verloofd, terwijl ik helemaal niet van die persoon houd!! maar van een ander!! ik weet niet wat ik moet! het is echt erg, iemand moet me helpen.. want ik wordt gek!zker van de verdriet veel liefs moi

aisanor
24-06-2003, 11:27
nee ik hield allang van een ander. kon ik maar de verloving stop zetten maar het mag niet!! en zker niet van me ouders

Lady_moi
24-06-2003, 11:33
miss magrabia die had ik ook als avatar een tijdje terug

Atlas_Gebergte
24-06-2003, 11:37
Sallaam meid, je had voor dat je ging trouwen bij jezelf moeten gaan van is dit de man waar ik mee wil leven of niet? en zoals Miss_Magrebia al zei, je ouders mogen je niet dwingen tot een huwelijk waar je niet mee eens bent, ze kunnen wel hun mening over zeggen. Je kan altijd de verloving stopzetten en vraag degene waar je van houd, of hij dan bij je ouders wil komen om je hand te vragen, want ondertussen een relatie aan gaan, is ook haram. Moge Allah je helpen. Wa Salaam Alikoum

Zeepje
24-06-2003, 11:40

Origineel gepost door aisanor ik ben sinds ongeveer 2 weken verloofd, terwijl ik helemaal niet van die persoon houd!! maar van een ander!! ik weet niet wat ik moet! het is echt erg, iemand moet me helpen.. want ik wordt gek!zker van de verdriet veel liefs moi wat voel jij precies voor die andere jongen?

juno
24-06-2003, 11:42
Origineel gepost door aisanor nee ik hield allang van een ander. kon ik maar de verloving stop zetten maar het mag niet!! en zker niet van me ouders Waarom moeilijk doen?? Is de situatie waarin je nu zit dan zo ideaal?? En dan ben je nog niet eens getrouwd. Het is juist nu ´makkelijker´ om de verloving te verbreken en dan maar ruzie met je ouders, wat ongetwijfeld wel weer goed komt, dan te wachten tot je getrouwd bent en er dan achterkomen dat je nog ongelukkiger bent en er een eind aan wilt maken. Zie een verloving ook als een proefperiode....ontsnappen kan nog. ;)

xberbersroosjex
24-06-2003, 11:44
Origineel gepost door juno Waarom moeilijk doen?? Is de situatie waarin je nu zit dan zo ideaal?? En dan ben je nog niet eens getrouwd. Het is juist nu ´makkelijker´ om de verloving te verbreken en dan maar ruzie met je ouders, wat ongetwijfeld wel weer goed komt, dan te wachten tot je getrouwd bent en er dan achterkomen dat je nog ongelukkiger bent en er een eind aan wilt maken. Zie een verloving ook als een proefperiode....ontsnappen kan nog. ;) je hebt helemaal gelijk meid verbreek de verloving gewoon nu het nog kan

Lady_moi
24-06-2003, 11:44
Origineel gepost door Miss_Magrebia Oh....dat wist ik niet.........ben je nu :boos: op me! hahah zot :D tis nie mijn plaatje had em ook ma van nen site gehaald eh ;)

mziwna1
24-06-2003, 11:46
je moet het je ouders nu op de een of andere manier duidelijk maken dat je niet met die jongen wilt trouwen voor dat het te laat is doe dat via een oudere of imam doe het nu voor dat je met hem zal trouwen op papier en dan moet je scheiden en dan ben je nog verder van huis veel succes

Lady_moi
24-06-2003, 11:56
Origineel gepost door Miss_Magrebia Oke! ... maar zou jij mij wel een plezier willlen doen..................haal heel gauw foto van mijn MAN weg bij je avater! Want ik ben wel ---> :boos: :hihi: you wish :D das mijn man :ego: ik wou eigenlijk mn andere man in me avatar plaatse :Iluvu: ma die was te groot dus zet ik mn ene man in me avatar en me andere man in me ondertekening :verliefd: :verliefd:

aisanor
24-06-2003, 12:03
ja die andere jongen weet er van dat ik verloofd ben, hij is er ook echt helemaal kapot van. maar natuurlijk voel ik meer voor die andere jongen. ik vind het zo moeilijk ik ga gewoon echt goed praten met me ouders of desnoods met me verloofde en gewoon zeggen dat hem niet hoef

Lady_moi
24-06-2003, 12:07
Origineel gepost door Miss_Magrebia Yep je hebt gelijk, is mijn man niet! mijn man is veel mooier :ego: , maar we verneu.ken iemands TOPIC op dit moment ----> is niet zo leuk! ja woelah :( ik hou op

Lady_moi
24-06-2003, 12:09
Origineel gepost door aisanor ja die andere jongen weet er van dat ik verloofd ben, hij is er ook echt helemaal kapot van. maar natuurlijk voel ik meer voor die andere jongen. ik vind het zo moeilijk ik ga gewoon echt goed praten met me ouders of desnoods met me verloofde en gewoon zeggen dat hem niet hoef ja sterkte ermee! :goedzo: ik zou da ook zeggen tis gij die u leven ermee ga delen en nie u ouders eh

Pagina's : [1] 2