Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : سبحان الله, Hizb'Allah; ''We zijn wapens aan het inslaan voor ronde 2 !''

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Hazouz_55
30-08-2006, 23:00

Hizbullah: We're arming for second round Hizbullah representative in Iran Muhammad Abdullah Sif al-Din, said Wednesday that Hizbullah leader Hassan Nasrallah has a new strategic plan to rearm ahead of the "next round against Israel ." In an interview with the Iranian news agency Fars, al-Din said: "No one can promise us that Israel won't attack again. Whoever lives as a neighbor to the Zionist regime is in danger and must not save any effort to obtain all of the means to defend himself. We are convinced that there still danger and the situation has not yet been solved. We must, all the time, prepare ourselves for self-defense and to plan for the next stage. 'Situation is good' During an interview, al-Din was asked about Hizbullah's military situation after the war. "Our situation is very good, the Israelis didn't manage to strike Hizbullah's military command and our ability to launch missiles. In the first days we launched 100 missiles and in recent days we fired 350 missiles a day. So we have no problem from a military perspective," he replied Addressing the deployment of the Lebanese army in south Lebanon, al-Din said that his organization had no opposition to the move so long as it would not be asked to disarm. He added that there was no possibility that Hizbullah would join the Lebanese army. "One of the reasons we didn't agree in advance to the deployment of the army in south Lebanon is that we are worried for the army, because it doesn't have the capability of dealing with Israel. If the Lebanese agree that the army deploys in the south, we have no problem. But the entrance of the army to this area is dangerous for it and we are worried from this perspective," he said. http://www.ynetnews.com/articles/0,7340,L-3297797,00.html Diagnosis; Israeli aggression is een zionistisch kankergezwel. Treatment; Ferocious Hizb'Allah Guerilla's.

Hazouz_55
30-08-2006, 23:03
En jij verheugt je daarop? Zullen de moslims in Libanon blij mee zijn. Ik heb deze topic nog geen 40 seconden geleden geplaast of de eerste onzin reactie is al weer geplaatst door Babbel33. Reageer On Topic SVP ! Dat geldt voor iedereen.

BilNaden_boy
30-08-2006, 23:05
Is dat diezelfde Nassiballah die het vredesvoorstel ondertekende ? En toen hij allang thuis was, waren de Israeli's nog aan het nadenken ? Hij komt niet echt als een echte die hard Bil Naden volgeling over...

Scottie
30-08-2006, 23:14
Is het nou "Hezb'allah" of "Hisb'allah"? Hoe het ook zij, in beide gevallen schaamt Allah zich dood. Zijn naam is verwerkt in de naam van zo'n club schijtlisters. Eerst drie soldatne vermoorden, er twee ontvoeren en zo een oorlog ontketenen die de burgers van Libanon in uitzichtloze ellende stort. Wie bouwt alles weer op? Van wiens geld? Nou, niet van het geld van Bin Laden en ook niet van de WW-utkering van Nasrallah. Van ons, jullie en mijn geld.

Hazouz_55
30-08-2006, 23:15

Jij kraamt alleen maar onzin uit hier op dit forum:jammer: Ga naar Libanon, ga je land opbouwen. Door hier de mieterige Libanees uit te hangen bereik je geen moer.

Hazouz_55
30-08-2006, 23:20
Waarom heb je die duim omhoog naast topictitel ventje? Omdat ik Hizb'Allah's superieure Guerilla tactieken respecteer.

BilNaden_boy
Ik wil niet veel zeggen, maar de meest stoere ventjes vinden we achter papa's pc.

Scottie
Ga naar Libanon, ga je land opbouwen. Door hier de mieterige Libanees uit te hangen bereik je geen moer.Nou, maar waarom ga jij dan niet het land opbouwen waar je zoveel van houdt? Welk land dat ook moge zijn, moge het geen elektriciteit en de duivelse vinding van de computer kennen. "Allah akhbar ..."

wrattenzwijn
30-08-2006, 23:21
Bestaat er ook een ultieme Arabier, een ultieme Marokkaan, een ultieme terrorist? Als je het woord ultiem zes keer schrijft of drie keer uitspreekt krijg je, ik althans hallucinaties. ik heb het net ook geprobeerd,.. 'k zie nu overal islamitische fascisten:eek:

Hazouz_55
30-08-2006, 23:23
Nee, omdat je hoopt dat ze gauw weer oorlog gaan voeren om te laten zien wat ze kunnen tegen het IDF. Maar de Libanezen kunnen jou geen fuck schelen. Jij denkt alleen aan jouw eigen idolen en je eigen geschonden identiteitsgevoel. Aldus een gefrustreerde Hollander.

wrattenzwijn
30-08-2006, 23:24
Omdat ik Hizb'Allah's superieure Guerilla tactieken respecteer. ik vind het maar waardeloze oorlogvoering van die partij van allah. die partijen van allah doen het de voorbije eeuwen toch al niet goed in de strijd tegen de rest van de wereld. sinds ze die vent met de hamer tegenkwamen zijn ze de klap nooit meer te boven gekomen.

BilNaden_boy
30-08-2006, 23:24
Het zijn joden die de oorlog zijn begonnen. En Hezb'allah heeft het recht om hun land te beschermen, en dus ook het recht om een terugaanval te plegen tegen de joden. Terwijl ze worden uitgemaakt als terroristen door de westerse wereld en waarom? omdat ze hun eigen land wilden beschermen tegen indringers..... Ik wed dat je niet weet hoe deze oorlog is begonnen...

Hazouz_55
30-08-2006, 23:25
ik vind het maar waardeloze oorlogvoering van die partij van allah. die partijen van allah doen het de voorbije eeuwen toch al niet goed in de strijd tegen de rest van de wereld. sinds ze die vent met de hamer tegenkwamen zijn ze de klap nooit meer te boven gekomen. Je bent verslaafd aan Gatorade, ga afkicken m'n jong.

Dooske
30-08-2006, 23:28
Ik heb deze topic nog geen 40 seconden geleden geplaast of de eerste onzin reactie is al weer geplaatst door Babbel33. Reageer On Topic SVP ! Dat geldt voor iedereen. Niet echt een onzin reactie, en je openings post is ook geen onzin. Het duimpje omhoog bij het topic is alleen een beetje misselijk makend. Hezbollah gaat dus gewoon over lijken, en gemakshalve kunnen ze Israel daarvan de schuld geven. Waar zijn die gasten nu eigenlijk mee bezig. Wat willen ze nu eigenlijk? Ik denk dat als iedereen nu een heel erg eerlijk in zijn hart gaat kijken, dat er niemand blij is met deze debiele mensen.

BilNaden_boy
30-08-2006, 23:32

Welk land is ook alweer precies van "Hezb'allah"? En kun je me dan ook gelijk vertellen, wie die "Joden" precies zijn? :D jij bent geen domme doos...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10