Bekijk originele versie : Waarom hebben marokkaanse vrouwen haren op hun onderrug!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
Is me echt opgevallen! En dan bukken ze voorover en dan zie je allemaal rugharen (ja ik kijk naar vrouwen als ze bukken...en ja ik ben een viezerik voordat jullie commentaar geven! :D ) en dan zie je die string er nog half uithangen! (ik heb vind zo'n reetveter echt smerig! Draag gewoon hotpants of een strakke boxershort! Veeeeel sexier! ;) ).
Ik heb niet :D
Ik ben kaal :stout:
Hanaetje
24-06-2003, 00:25
Origineel gepost door temsamni
Is me echt opgevallen! En dan bukken ze voorover en dan zie je allemaal rugharen (ja ik kijk naar vrouwen als ze bukken...en ja ik ben een viezerik voordat jullie commentaar geven! :D ) en dan zie je die string er nog half uithangen! (ik heb vind zo'n reetveter echt smerig! Draag gewoon hotpants of een strakke boxershort! Veeeeel sexier! ;) )
rugharen ? euh? echt waar.......?
nooit opgemerkt......zelf heb ik het niet AL GOED :D
en ja zo'n string vind ik ook niet zoo leuk.....ik snap het niet maar ik voel het constant
een boxershort of gewoon een slipje is zo vélé sexier....
je bent een man naar men zin ! :Iluvu: :D
dada :zwaai:
s_soumaya18
24-06-2003, 00:27
Is me echt opgevallen! En dan bukken ze voorover en dan zie je allemaal rugharen (ja ik kijk naar vrouwen als ze bukken...en ja ik ben een viezerik voordat jullie commentaar geven! :D ) en dan zie je die string er nog half uithangen! (ik heb vind zo'n reetveter echt smerig! Draag gewoon hotpants of een strakke boxershort! Veeeeel sexier! ;) )
NOU IKKEE LEKKER NIETTT IUEEWWWW RUGHAAARRRR
Hanaetje
24-06-2003, 00:28
1 Woord! HOTPANTS! En dan heb je mijn hart al! :D
:stout::stout:H O T P A N T S ! ! ! ! :stout::stout:
s_soumaya18
24-06-2003, 00:30
OK EN MET DAT STRING HEB JE HELEMAAAAAAAAL 100% GELIJKKK
GROETTEENNNN :zwaai: NADIAAA
Ja, jij bent pas 14! Wacht maar op je 18e! Zal je zien wat voor bos haren je op je rug hebt! :D Als je dan nog steeds niet behaard bent kom ik meteen langs je ouders! :D
Nee listen up... wijfies bij mij va 14 zijn ook behaard.
Maar ik niet :stout:
Dus kom kom kom
s_soumaya18
24-06-2003, 00:31
Ja DAT zeggen ze allemaal! :rolleyes:
AHAHAHAH SERIEUS HOOR ENNE TROUWENS IK BEN AL 18 BEN BIJN 19 EN HEB NOG STEEDDDSSS GEEN RUGHAAAR ALHAMDOELLILAHHH EUWWWWWW RUGHAAARRRR IEUW IEUW :zwaai: :zwaai:
Ik kom wel over een paar jaartjes! :D Wil nog niet opgepakt worden! :D
Ik ben VOLWASSEN :kwaad:
Oh okeeeeej, zeg me maar waar en ik kom morgen langs! :D Kunnen we meteen gaan oefenen voor onze huwelijksnacht! ;)
Hier:D
Hanaetje
24-06-2003, 00:41
Ik krijg het benauwd! :verliefd: :Iluvu:
:stout::stout:Ik weet het...:stout::stout:
:verliefd:
Okeeeej, laat je ouders inloggen dan! Ik zal toch echt eerst hun toestemming moeten hebben! :D
Ze zijn ingelogd, ze heten mama&papa:D
jamila_zina18
24-06-2003, 00:45
rughaar? tja als je dat hebt moet je geen blote rug showen hea
:giechel: Gek wijf! Je bent nog BIJNA gekker als mij! :D
Kijk.. dan je ziet echt mama&papa zo een naam, en ze wachten op jou PM
Ze zeggen je bent ongemanierd
s_soumaya18
24-06-2003, 00:49
papa&mama zeiden net dat wij vanavond sex met elkaar moeten hebben! Ze stuurden me een PM! Wil je em lezen? :D
EH WILLIE HAHAHAHHAHHAHHAH KAN ME NIET MEER INHOUDEN JULLIE ZIJN GRAPPPIGGG OH MY GODDDDDDDD
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.