Bekijk originele versie : Sollicitatiegesprek
Selaam aleikoum,
Ik heb zaterdag een sollicitatiegesprek voor weekendwerk in een bakker. Nu is het zo dat dit m'n allereerste sollicitatiegesprek is. En vroeg ik me af of jullie me misschien kunnen helpen door te zeggen wat er ongeveer allemaal gevraagd zal worden, zodat ik me er wat op kan voorbereiden.
alvast bedankt !
ma3a selaam.
schiemond
30-08-2006, 22:36
waar je hb gewerkt school hoe je ben je motivatie en inzet of je gezondh.prbl hebhandig zijn enz neem contactop met me
JustaGuy
31-08-2006, 19:48
Ik kan je niet helpen met de vragen maar succes meid
mocro_engel
31-08-2006, 20:05
Dit zijn over het algemeen de vragen die je krijgt, je moet gewoon proberen op elke vraag een goed antwoord te geven
Ze vragen je gegevens, naam adres nummer etc.
of je al eerder ergens hebt gewerkt.
waarom je juist bij hun solliciteert (deze is best belangrijk want hier kun je jezelf verkopen, des te eerder je aangenomen word).
welke dagen je kunt werken, eventueel koopavonden.
Probeer niet te zenuwachtig over te komen, maar praat gewoon lekker mee en wees aardig ;)
SUCCES
Misz_Eendje
31-08-2006, 20:21
Ik had gisteren solicitatiegesprek en wat mij werd gevraagd, was:
* wat voor opleiding doe je nu?
* wat zijn je pluspunten en wat zijn je minpunten?
* waarom vind jij dat ik je moet aannemen en niet een andere die hier ook heeft gesoliciteerd?
* wat verwacht je dat je gaat moeten doen?
* heb je nog vragen voor mij?
* hoeveel uren per week kan je werken?
* op welke dagen wil je werken?
* kom je wel heen?
Veel succes bij je solicitatiegesprek en insha'allah wordt je aangenomen. :kus:
Misz_Eendje
31-08-2006, 21:05
Ik ben aangenomen. :D
Bij mijn solicitatiegesprek zei die al dat die een goede indruk van me heeft en ben vandaag op gebeld.
Misz_Eendje
31-08-2006, 21:10
Alhamdullilah ! Ik ben blij voor je, inshAllah zal je het aangenaam vinden op je werk.
Insha'allah :D
mocro_engel
01-09-2006, 11:50
Ik ben aangenomen. :D
Bij mijn solicitatiegesprek zei die al dat die een goede indruk van me heeft en ben vandaag op gebeld.
:goedzo: :goedzo: :goedzo:
goed zo zo mag ik het horen :hihi: nee whollah dat is juist het mooie ervan als ze meteen zeggen ik heb een goede indruk van je, wees trots op jezelf :kus:
yasmina014 geen dank :kus:
Misz_Eendje
01-09-2006, 18:26
:goedzo: :goedzo: :goedzo:
goed zo zo mag ik het horen :hihi: nee whollah dat is juist het mooie ervan als ze meteen zeggen ik heb een goede indruk van je, wees trots op jezelf :kus:
yasmina014 geen dank :kus:
Ik was al blij dat ik mocht komen voor solicitatiegesprek. :D
miss_roterdamia
01-09-2006, 19:02
ik heb dinsdag ook een sollicitatie gesprek, en ik weet 100 % zeker dat ze gaan zeggen van waarom vindt je dat ik je moet aannemen en een andere niet? wie weet een gepast antwoord waarmee ik indruk kan maken ?
JustaGuy
01-09-2006, 19:11
Ik zou dan gewoon je positieve kanten opnoemen. Dat je een harde werker bent, en snel leert, en er geen enkel probleem mee hebt bevolen te worden. Ofzo..
Dat kunnen ze negatief opnemen, de meeste willen graag een assertief iemand. Iemand die aandachtig zijn taken afwerkt en zich niet laat opjagen door de mensen om zich heen.
miss_roterdamia
01-09-2006, 19:34
jullie beide heel erg bedankt ik denk dat ik daar heel wat aan heb
miss_roterdamia
01-09-2006, 19:42
insha allah ;)
mocro_engel
02-09-2006, 13:45
ik heb dinsdag ook een sollicitatie gesprek, en ik weet 100 % zeker dat ze gaan zeggen van waarom vindt je dat ik je moet aannemen en een andere niet? wie weet een gepast antwoord waarmee ik indruk kan maken ?
Dan zeg je omdat het bedrijf jou interesseert ( ik zou dan eerst wat informatie van het bedrijf op zoeken om te weten wat ze precies doen, dat weet je misschien al. Of het een groot bedrijf is etc.) je kunt ook zeggen dat je een harde werker bent, en graag nieuwe dingen wilt leren in de carrière wereld om jezelf te ontplooien. :o
Je moet je sterke punten naar voren halen. ;)
_StEp_Up_
02-09-2006, 14:10
Hamdoelilah, Gefeliciteerd :sjans:!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.