Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wil jij er ook mooi uit zien

Hart4Islam
23-06-2003, 23:03

Bismilah arRahmaan arRaheem wa salatu wa salaam 'ala Rasulillah Wil jij er mooier uitzien? Probeer dan het volgende: 1) Laat Ghadul-Bashar (neerslaan van de blikken) de oogschaduw van je ogen zijn... 2) Smeer de lipstick van Ikhlas (oprechtheid) en Khauf (vrees) op je lippen, alles wat uit je mond komt zal oprecht zijn en het zal rekening houden met je Heer... 3) Gebruik de blush van verlegenheid en bescheidenheid... 4) Was je gezicht met de zeep van Taubah (berouw) om alle zonden en fouten weg te wassen ... 5) Behandel je haar met de Islamitische Hijab, het zal hen beschermen tegen kwade en ruwe zaken ... 6) Was je lichaam met Wudu... InshaAllah zal het in het Hiernamaals schijnen ... 7) Draag de ring van hoop en eenheid ... 8) Draag de ketting van Imaan waarbij elke kraal sterk vastzit aan de volgende, zodat zelfs wanneer er aan getrokken wordt, het nooit zal breken ... Subhanak Allahuma wa bihamdik, ash hadu an laa illaha ila ant, astaghfiruka wa atubu ileik

Ladyx1983
23-06-2003, 23:06
wow wat mooi!!!!!

minous21
23-06-2003, 23:41
prachtig :goedzo:

just_fouad
23-06-2003, 23:50
en voor de mannenn ik weet er al een voor n mooie kapsel knip je je haren kort en stop je er geen troep in zoals die bezems doen voor mooie tanden ga je naar de tandarts voor een mooie vrouw ga je naar de veemarkt in marokko :D

Hart4Islam
23-06-2003, 23:51

Origineel gepost door just_fouad en voor de mannenn ik weet er al een voor n mooie kapsel knip je je haren kort en stop je er geen troep in zoals die bezems doen voor mooie tanden ga je naar de tandarts voor een mooie vrouw ga je naar de veemarkt in marokko :D voor een beschermde huid laat je baard groeien

just_fouad
23-06-2003, 23:53
ik moet snel trouwen de lusten worden steeds moeilijk te bedwingen ik tril helemaal :o

Hart4Islam
23-06-2003, 23:55
Origineel gepost door just_fouad ik moet snel trouwen de lusten worden steeds moeilijk te bedwingen ik tril helemaal :o trouw en inshallah vind je een ware muslima

just_fouad
23-06-2003, 23:56
wat een wijze woorden leer me alles :D eindelijk iemand die me alles gratis leert :jeweetog:

Hart4Islam
23-06-2003, 23:57
Origineel gepost door just_fouad wat een wijze woorden leer me alles :D eindelijk iemand die me alles gratis leert :jeweetog: nou krijg er hasanaats voor insha allah

just_fouad
23-06-2003, 23:58
geef ze dan aan mij daar krijg je dan ook hasanaats voor die je ook aan mij moet geven enz enz...... :D slaap lekker zuster tesba7 3ala geyr ma3a salama

Hart4Islam
24-06-2003, 00:02
Origineel gepost door just_fouad geef ze dan aan mij daar krijg je dan ook hasanaats voor die je ook aan mij moet geven enz enz...... :D slaap lekker zuster tesba7 3ala geyr ma3a salama nee hasaanaats moet je zelf oprapen ga kennis zoeken en voer ze uit,. dan kom je aan hasanaats... ja jij ook lieve aghie moge allah swt over je waken wa allikome salaam warahamateollahoe tabaraktohoe wa magfiratoe

s_soumaya18
24-06-2003, 00:36
MEID MEID MEID WAT MOOI ZEG HE EN DIE MAIL HEB IK OO GEKREGEN VAN MOSLIMJONGEREN DUS JIJ BENT OOK LID VAN MOSLIMJONGEREN NEEM IK AAANNN ECHT GA ZO DOOOOR MEIDD KUSSSSSSSSSSSS NADIAA

Hart4Islam
24-06-2003, 21:03
Origineel gepost door s_soumaya18 MEID MEID MEID WAT MOOI ZEG HE EN DIE MAIL HEB IK OO GEKREGEN VAN MOSLIMJONGEREN DUS JIJ BENT OOK LID VAN MOSLIMJONGEREN NEEM IK AAANNN ECHT GA ZO DOOOOR MEIDD KUSSSSSSSSSSSS NADIAA :rolleyes:

Samiatje
25-06-2003, 13:01
hmmm erg erg mooi... ik wist weldat er zoiets zou uitkomen he ;) Beslema, Samia :zwaai:

SAMMYGIRL
25-06-2003, 13:22

Origineel gepost door qalby4islam :rolleyes: dat kon wel enthousiaster :rolleyes: