Bekijk originele versie : Er moet een nieuwe rubriek komen die de jurken rubriek heet
mohammmeddd
29-08-2006, 23:17
Wie is het hier wel of niet mee eens stem.
En ergert zich aan de jurken topics hier waar ze niet horen?
XXnasiraXX
29-08-2006, 23:21
Het is toch niet voor niets trouwhoekje :jammer:
"Lekker belangrijk"
mohammmeddd
29-08-2006, 23:21
nasia. trouwhoekje inderdaad .. geen jurken hoekje
bloemeke
30-08-2006, 00:57
jurken horen bij trouwen dus vind het wel goed dat het hier tss staat maar langs de andere kant is het mss wel overzichterlijker, mss onder rubriek marokkaanse mode ofzo en dit dan onderverdeeld voor mannen en vrouwen...dat lijkt me mss wel wat, weet niet...
groetjes bloemeke
mirjamietje
30-08-2006, 08:34
en te koop hoekje zou veel beter zijn!
mohammmeddd
30-08-2006, 09:52
jep, ik heb niets met jurken. Trouwjurken kan hier nog wel maar dieandere FEESTjurken niet.
Caterings is iets wt mij meer boeit.
moonlight
30-08-2006, 09:57
Die heb je al hoor maar niet op Yasmina.nl maar op www.*********************** onder het kopje shop. Daar wordt alles aangeboden aan jurken enz.
Groetjes
Moonlight
mohammmeddd
30-08-2006, 09:58
Moonlight dat weet ik, maar het gaat mij om marokko.nl heel erg bedankt voor de reclame :D
moonlight
30-08-2006, 10:01
Oh je bedoeld hier op deze website, ja inderdaad. Reclame hahaha, nee joh is gewoon een handige site, daar staan ook voor aankomende la3rossa's die een bruiloft moeten plannen handige telefoonnummers van alles wat je maar zoekt. Ik wou dat die site al eerder bestond, hoefde ik niet steeds navraag te doen naar telefoonnummers toen ik mijn bruiloft aan het plannen was.
mohammmeddd
30-08-2006, 10:03
Ach moonlight je hebt tegenwoordig zoveel sites met alle telefoonnummers, je hebt nu zelfs weddingplanners die het voor je hebben maar het gaat niet om de nummers hebben het gaat om weten wie goed is en wie niet.
HEb wel is meegemaakt dat men koud eten kreeg op een bruiloft. En dat dat bij die catering bijv. vaker gebeurde.
moonlight
30-08-2006, 10:07
Ach moonlight je hebt tegenwoordig zoveel sites met alle telefoonnummers, je hebt nu zelfs weddingplanners die het voor je hebben maar het gaat niet om de nummers hebben het gaat om weten wie goed is en wie niet.
HEb wel is meegemaakt dat men koud eten kreeg op een bruiloft. En dat dat bij die catering bijv. vaker gebeurde.
Weddingplanners hahahahaha..oh mijn god, dat zijn echt Amerikaanse taferelen.
Nee nee, daar ga ik dus echt niet mijn geld aan spenderen. Nou de nummers waren best moeilijk te vinden, vaak weet je de naam niet enz of het adres, probeer dan maar eens te zoeken.
Dat is echt schandalig, zo een belangrijke dag en dan verzieken ze het met koud eten. Ik zou ze echt niet meer betalen! Daarom is het altijd handig dat je achteraf pas betaald en een aanbetaling doet van max. 50 euro ofzo. Je weet het maar nooit tenslotte.
mohammmeddd
30-08-2006, 21:55
Moonlight een aanbetaling van 50 euro? hahahahaha .. kan toch niet. de caterings weten ook maar nooit haha
mOcroSweet
30-08-2006, 22:00
je hebt gelijkkkkk stem mee eens...
fatihamarokaans
30-08-2006, 22:10
Phahahahahahahahahahahaha...... heb je je zoveelste nick...weer terug??... kijk maar uit dat je niet weer verbannen wordt!!
En waar wil jij mij van kennen?? Oh...jah .... nu weet ik het weer.... Jij cirkuleert hier op marokko.nl onder de namen Gola, Nabila26, Salima280, Malika1920....Najat.. en de klapppppppper....KAARSJE26...... vermoeiend hoor.... nu moet je je bij iedereen anders voordoen...
....en je verkoopt jurken die je voor een spotprijs.... Ja.... een spotprijs inkoopt in Duitsland... en verkoopt ze hier voor een asociaal hoge prijs aan de meiden op marokko.nl
En.... och...bijna vergeten erbij te vermelden.... mensen.... ik kan het weten... want ze heeft mij ook geflasht!! Want toen ik een jurk bij haar heb gekocht.. kwam ik er achteraf achter dat deze 25 euro kost in Duitsland.... waar zij dus de jurken inkoopt!!!! Ook nog eens de verkeerde maat meegeven ... en achteraf ontkennen... en de jurk niet terug willen nemen!!!
Ik heb haar een aantal maanden terug hierop gewezen in een topic... en meskina .. ze was op haar tenen getrapt.... of beter gezegd.... ZE WAS ERBIJ!!!
Daaropvolgend.... gaat zij EN HAAR MAN.... ja, ja... haar man ook .... (HOE ZIELIG KAN JE ZIJN??)....mij benaderen op beide een andere nick... zich voordoent als gedupeerden.... we hebben onze msn uitgewisseld... en later ook onze nr's....
...Klein kwartiertje later wordt ik gebeld door een man met een hoge Anita Meijer stem.... wat ze3ma intimiderend over moet komen..... Dreigend dwingt hij mij onmiddelijk de reakties weg te halen over haar (Gola, Nabila26, Salima280, Malika1920....Najat..Kaarsje26) praktijken.... anders weet hij mij en mijn familie te vinden.... hahahahaha....meskien.... HEFTIGGGGG.....
Later op de avond belt ze zelf (...Zakia...de omajurkenverkoopster ) ....die zielige meid kon niet rekenen op haar man Fikkie.... Wat zei ze?... Nou waarom ik mijn nick heb verandert ... waarom ik de jurk die ik van haar heb gekocht hier op marokko.nl te koop had staan.... Jaaaa.... dat mag allemaal niet he?? .... En schelden..... niet te zuinig.... Die meid die zogenaamd altijd keurig overkomt op haar topics is in werkelijkheid... een kreng....die niet eens zaken kan doen...
En zeg maar wat je wilt over mij schat..... DE MENSEN WETEN WEL BETER!!! MIJ KENNEN ZE AL...... JOU LEREN ZE NU KENNEN!!!
Niet met je vingertje naar een ander wijzen als je zelf de BEDRIEGER bent!!!
En nogmaals..... ik verkoop wat ik wil ja....al zet ik hier mijn gebruikte onderbroeken...a zemra!! Een kringloopwinkel volgt..... jij bent mijn groothandel
Weet je wat mij echt verdrietig maakt.... dat je het woord 'wollah' gebruikt... terwijl je niet eens weet waar je het over hebt. Je gebruikt dat woord.. puur uit woede... omdat ik je voor jou gevoel VERADEN heb yek?? A shitan!!
farida22
30-08-2006, 22:17
eens
ik zie namelijk 50 procent over jurken
kan een rubriek komen met icoons aangeboden en gevraagd ofzo
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.