Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jezelf aanvaarden...

Pagina's : [1] 2

aaliyah magrabi
29-08-2006, 21:10

hey dames en heren hoe leer je je zelf te aanvaarde ik heb namelijk een enorme grote neusz naar mijn visie maar andere zegge weeer dat ik een normaal neusz heb en dat ik niet lelijk ben maar ik kan dat moeilijk gelove hoe leer je je zelf te aanvaarde zoals je bent ? van een wanhopig meisje

sitfa
29-08-2006, 21:14
hey dames en heren hoe leer je je zelf te aanvaarde ik heb namelijk een enorme grote neusz naar mijn visie maar andere zegge weeer dat ik een normaal neusz heb en dat ik niet lelijk ben maar ik kan dat moeilijk gelove hoe leer je je zelf te aanvaarde zoals je bent ? van een wanhopig meisje Wees allah altijd dankbaar voor het feit dat je gezond bent en het beter hebt dan de meeste op de wereld. Die het niet eens belangrijk vinden hoe ze eruit zien, omdat ze aan honger lijden en niet eens wat te eten kunnen vinden en aan allerlei ziektes lijden. Wees dus echt dankbaar dat je gezond bent en sta er bij stil dat er mensen op de wereld lopen die het erg slecht hebben!!!!:(

Myriamkrullebol
29-08-2006, 21:58
Mooi gezegd..en je hebt ook helemaal gelijk

aaliyah magrabi
29-08-2006, 22:09
is ook zo ma feit is dat je daar niet de hele tijd bij kan stil staan want je leeft in een wereld waarin je omringd word door schoonheidsmodelle zeg maar die jou keer en keer op aan wijzen dat je er zo moet uit zien en dan heb ik het niet over de media maar ook gwn in je buurt zeker als je kijkt naar marokkaanse meiden die het maar steedsz over hun vriendjes hebbe en die dan wel weer een kleinere neusz hebbe dan jezelf bv mijn vraag is hoe leer je je zelf aanvaarde in die omstandighede waarin je so vaak mee word geconfronteerd. althans bedankt voor je reactie boessza

sitfa
29-08-2006, 22:29

is ook zo ma feit is dat je daar niet de hele tijd bij kan stil staan want je leeft in een wereld waarin je omringd word door schoonheidsmodelle zeg maar die jou keer en keer op aan wijzen dat je er zo moet uit zien en dan heb ik het niet over de media maar ook gwn in je buurt zeker als je kijkt naar marokkaanse meiden die het maar steedsz over hun vriendjes hebbe en die dan wel weer een kleinere neusz hebbe dan jezelf bv mijn vraag is hoe leer je je zelf aanvaarde in die omstandighede waarin je so vaak mee word geconfronteerd. althans bedankt voor je reactie boessza Volgens mij zit dit jou meer dwars dan je eigen neus en echt waar hier zou ik niet eens een voorbeeld van nemen. Je trouwt toch met iemand die voor jou al voorbeschikt is en van je zal houden om wie je bent en niet om hoe je eruit ziet, dus mensen die allemaal aan haramrelaties doen, die halen alleen maar slecht daden op hun rug waar ze later verantwoording voor moeten afleggen. Als je voor allah staat, dan tellen slecht je goede daden, wees daarom tevreden met jezelf, allah heeft jou niet voor niets zo geschapen en ja we moeten zeker dagelijks bij deze dingen stil staan. graag gedaan.

RiFFiA18
29-08-2006, 23:00
Salaam, Ben jij dan zo onzeker? Ach meid, je bent wie dat je bent, de mensheid moet je maar nemen hoe dat je bent. Een grote, kleine neus, ogen, mond en weet ik wat niet allemaal. Dat is echter niet belangrijk. Het is je innerlijke persoonlijkheid dat jij uitstraalt. De mensen zullen je daarop oordelen niet om hoe je eruit ziet. Althans een fatsoenlijk mens zou op je innerlijk afgaan. Uiterlijk is slechts een verpakking............. Beslamaaa

Lila_
30-08-2006, 09:27
Volgens mij zit dit jou meer dwars dan je eigen neus en echt waar hier zou ik niet eens een voorbeeld van nemen. Je trouwt toch met iemand die voor jou al voorbeschikt is en van je zal houden om wie je bent en niet om hoe je eruit ziet, dus mensen die allemaal aan haramrelaties doen, die halen alleen maar slecht daden op hun rug waar ze later verantwoording voor moeten afleggen. Als je voor allah staat, dan tellen slecht je goede daden, wees daarom tevreden met jezelf, allah heeft jou niet voor niets zo geschapen en ja we moeten zeker dagelijks bij deze dingen stil staan. graag gedaan. Juist :goedzo:

MocrowGirlBella
30-08-2006, 10:29
Salaam, Ben jij dan zo onzeker? Ach meid, je bent wie dat je bent, de mensheid moet je maar nemen hoe dat je bent. Een grote, kleine neus, ogen, mond en weet ik wat niet allemaal. Dat is echter niet belangrijk. Het is je innerlijke persoonlijkheid dat jij uitstraalt. De mensen zullen je daarop oordelen niet om hoe je eruit ziet. Althans een fatsoenlijk mens zou op je innerlijk afgaan. Uiterlijk is slechts een verpakking............. Beslamaaa dat s makkelijker gezegd dan gedaan:verdriet: maar hoe kan je je innerlijke uitstralen als je onzeker bent:kweetnie:

RiFFiA18
30-08-2006, 21:59
dat s makkelijker gezegd dan gedaan:verdriet: maar hoe kan je je innerlijke uitstralen als je onzeker bent:kweetnie: Je moet jezelf gewoon accepteren. NIEMAND is perfect....... Perfectie is slechts een illusie. Je straalt al zoiezo altijd je innerlijk uit. Misschien dat jij het niet ziet, maar een ander merkt het zeker wel op.... Het gaat wel geleidelijk stap voor stap, maar uit eindelijk lukt het wel....

Bachelorette
30-08-2006, 22:49
Concentreer je je op je mooie punten. Die heb je vast wel en wees Allah altijd dankbaar want je zintuigen zijn niet vanzelfsprekend voor altijd. en vergelijk jezelf ook niet meer met andere meiden. we zijn niet voor niets allemaal verschillend geschapen ;)

bellydancefan
30-08-2006, 23:00
Goeie vraag, hoor. Ik ben extreem onzeker geweest en nog steeds wel in bepaalde dingen. Bij mij is dat behoorlijk misgelopen en ik heb nu nog therapie. Het gaat steeds beter. Wat ik heb geleerd is dat ik mezelf veel negatieve dingen vertelde (een stemmetje in mezelf). Ik geloofde dat ook. In jouw geval van je 'te grote neus' zou je eens moeten vragen aan jezelf: kun je het bewijzen? Meet hem maar eens op en vraag het eens aan anderen. Je zei al dat anderen jou vertelden dat je een normale neus hebt. Probeer dat ook te geloven en herhaal dit tegen jezelf. Heel veel sterkte! Realiseer je dat die mensen waarvan jij denkt dat ze een mooie neus hebben, waarschijnlijk wel iets anders hebben waar zij onzeker over zijn.

MocrowGirlBella
30-08-2006, 23:18
Goeie vraag, hoor. Ik ben extreem onzeker geweest en nog steeds wel in bepaalde dingen. Bij mij is dat behoorlijk misgelopen en ik heb nu nog therapie. Het gaat steeds beter. Wat ik heb geleerd is dat ik mezelf veel negatieve dingen vertelde (een stemmetje in mezelf). Ik geloofde dat ook. In jouw geval van je 'te grote neus' zou je eens moeten vragen aan jezelf: kun je het bewijzen? Meet hem maar eens op en vraag het eens aan anderen. Je zei al dat anderen jou vertelden dat je een normale neus hebt. Probeer dat ook te geloven en herhaal dit tegen jezelf. Heel veel sterkte! Realiseer je dat die mensen waarvan jij denkt dat ze een mooie neus hebben, waarschijnlijk wel iets anders hebben waar zij onzeker over zijn. ik wil ook in therapie kan dat :kweetnie: :D

bellydancefan
30-08-2006, 23:34
ik wil ook in therapie kan dat :kweetnie: :DMaak je nu een grapje? :jammer:

MocrowGirlBella
30-08-2006, 23:35
Maak je nu een grapje? :jammer: nee geen grapje :( volgens mij ben ik t onzekerste meisje op aarde:verdriet::verdriet:

bellydancefan
30-08-2006, 23:44

nee geen grapje :( volgens mij ben ik t onzekerste meisje op aarde:verdriet::verdriet:Ah ok. Ik dacht even dat je de spot met mij dreef (dat is dan weer het onzekere meisje in mijzelf :o ). Anyway: ik ben naar mijn huisarts gegaan, toen ik in een zware depressie zat. Ik ben toen doorgestuurd naar de instelling voor geestelijke gezondheidszorg en ben na een intake naar een psycholoog gestuurd. Als je naar je huisarts gaat en zegt wat er is en dat je er onder lijdt, zal hij/zij je zeker helpen. Overigens heeft je huisarts geheimhoudingsplicht. Je kunt het dus volledig voor jezelf houden.

Pagina's : [1] 2