Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : reu de brabant

Pagina's : [1] 2

suheyla
29-08-2006, 20:47

salaam mensen, wie kan mij helpen bij deze ik ga morgen naar brussel, wie kan mij helpen hoe ik met de auto naar reu de brabant kan rijden, kom uit nederland amsterdam groetjes suheyla:goedzo:

Farah_18
29-08-2006, 20:47
Ik weet niet hoe maar weet wel dat het lastig is.

manalltje
29-08-2006, 20:52
Kan je daar in de buurt gratis parkeren...

moslima_zaio
29-08-2006, 22:07
Ik weet niet hoe maar weet wel dat het lastig is. Ja, ook lastig om eruit te komen. We hebben daar een keer 2 uur zitten rondrijden, omdat nergens een bord met Ring op stond. En de ene bord die er wel was, die hing zo scheef als wat. Gaf niet echt een duidelijke richting aan. Tja typisch belgen weer..:maf:

Moslima27
29-08-2006, 22:09

Kan je daar in de buurt gratis parkeren...ja je kan daar gratis parkeren.alleen moet je niet beneden parker want daar hebben ze h....huizen:o

Lady_Arif
29-08-2006, 22:10
sallam rue de brabant.. neem de e19..richting antwerpen,dan doorrijden tot brussel..op een bepaald moment krijg je evere brussel...volg evere...en dan rechtdoor rijden,je komt zeker 4 kruispunten tegen waar je door moet tot je op een bepaald moment een splitsing krijgt naar het centrum toe..dan kan je deze nemen..en zo kom je in de stad......als je de stad binnenrijdt probeer dan richting Het noordstation te rijden,dat wordt vaker aangegeven op borden het noordstation bevindt zich bij belgacom gebouw,proximus,er is een sheraton in de buurt alsook die blauwe opvallende piramide.Als je dit ziet ben je in de buurt van rue de brabant,ligt achter het noordstation. Parkeren kan je helemaal achterin bij de rue de brabant waar je kan pinnen..is gratis..want parkeren in rue de brabant kost je wel een eurotje. Veel winkelplezier meiden

Nisrine20
29-08-2006, 22:14
Atwerpen, boom, afslag Brussel laken en dan moet je bij de 2de stoplicht naar links, gelijk weer naar rechts, straat uitrijden, einde van de straat rechtsaf dan krijg je een splitsing, neem de rechter splitsing, rij je door tot aan de stoplichten, en dan ga je naar rechts. Dan kom je bij rue marie christine het zelfde als rue du brabant, maar dan moet je het vanaf daar vragen;)

Nisrine20
29-08-2006, 22:15
sallam rue de brabant.. neem de e19..richting antwerpen,dan doorrijden tot brussel..op een bepaald moment krijg je evere brussel...volg evere...en dan rechtdoor rijden,je komt zeker 4 kruispunten tegen waar je door moet tot je op een bepaald moment een splitsing krijgt naar het centrum toe..dan kan je deze nemen..en zo kom je in de stad......als je de stad binnenrijdt probeer dan richting Het noordstation te rijden,dat wordt vaker aangegeven op borden het noordstation bevindt zich bij belgacom gebouw,proximus,er is een sheraton in de buurt alsook die blauwe opvallende piramide.Als je dit ziet ben je in de buurt van rue de brabant,ligt achter het noordstation. Parkeren kan je helemaal achterin bij de rue de brabant waar je kan pinnen..is gratis..want parkeren in rue de brabant kost je wel een eurotje. Veel winkelplezier meiden :maf2: wat een omweg

hetleven
29-08-2006, 22:26
De weg dat nisrine20 heeft gegeven is het gemakkelijkste, inderdaad vanuit antwerpen a12 nemen. Zeker en vast niet e19 want dat is denk ik beter voor diegene die hun weg kennen. ;)

_Lady_widjan_
29-08-2006, 22:49
Veel winkelplezier..:hihi: :zwaai: Het ligt maar 1 straat verder van, brussel noord, moest dit je helpen daar..:) *x* widyen..:sjans:

Doenya25
29-08-2006, 22:58
salaam mensen, wie kan mij helpen bij deze ik ga morgen naar brussel, wie kan mij helpen hoe ik met de auto naar reu de brabant kan rijden, kom uit nederland amsterdam groetjes suheyla:goedzo: alaykoem salam suheyla Wij kijken altijd op www.routenet.nl als we ergens heen moeten en de weg niet weten. Klik waar je woont en waar je naar toe moet, in jouw geval Brussel dan wordt het voor je uitgestippeld. Succes :goedzo:

LovelyMommy
29-08-2006, 23:13
salaam mensen, wie kan mij helpen bij deze ik ga morgen naar brussel, wie kan mij helpen hoe ik met de auto naar reu de brabant kan rijden, kom uit nederland amsterdam groetjes suheyla:goedzo: www.routeplanner.nl Zo ben ik ook precies bij de plaats van bestemming gekomen....ook in belgie/brussel.......2 km van de brabantstraat... Good luck!

Lady_Arif
31-08-2006, 21:34
:maf2: wat een omweg omweg als je naar rue de b alleen gaat ja..maar ik ga meestal ook eerst de stad in.

Nisrine20
31-08-2006, 22:01
omweg als je naar rue de b alleen gaat ja..maar ik ga meestal ook eerst de stad in. Dat bedoelde ik meid. Als je naar rue de b gaat is het een omweg.

OemmyAicha
31-08-2006, 22:47

Ik was vandaag geweest, was heeeeeeeeeeeeeel leuk maar wel vermoeiend:D

Pagina's : [1] 2