Bekijk originele versie : Sharon in alle kleuren hetzelfde.
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
Sharon blijkt in een alle kleuren een zwijn.
Ik vind Sharon smerig om te zien… Het is net een varken. Als hij op tv komt, in het nieuws bijvoorbeeld, dan zap ik snel. Dit omdat ik meestal aan het eten ben tijdens het kijken van televisie….. Maar anders zap ik ook….. Ik krijg kotsneigingen van die vent, maar echt…. Ik bedoel dit niet flauw; Sharon is gewoon vies om te zien. Zijn huid is vies… Alles aan hem is eigenlijk vies. BWOOOOH….. Ik had zojuist bijna mijn toetsenbord ondergekotst vanwege de gedachte aan Sharon.
Stel je het volgende eens voor…. Een homo die zijn butt-plug uit zijn gat haalt en ziet dat het ding onder de shit zit… Om er vervolgens met zijn tong alle shit-restjes vanaf te likken; op de grote stukjes wordt even stevig gekauwd voor hij het spul doorslikt…. Vind je dat smerig? Dat is precies de sensatie die ik voel als ik Sharon zie! Brrrrrrr wat is hij misselijkmakend om te zien! Met geen tang aan te pakken die vent…
Ik heb een tekening om te demonstreren dat Sharon in alle kleuren een goor zwijn is:
http://******************/sanderwoest/varkens.JPG
Voor mij persoonlijk is Sharon in alle kleuren even afstotelijk! Maar echt, zonder gekheid…. Drop me a line…Laat me eens weten wat jij doet als Sharon op tv is? Wat vind je van Sharon?
Moeten we hem afschieten of vergiftigen? Ophangen of verhongeren? Platbranden of doodknuppelen? Elektrocuteren of verdrinken? Levend begraven of stenigen? Vergassen of vierendelen?
People think Sharon is a filthy swine, if you don’t agree f.uck you!.
miss_Fatoesh
23-06-2003, 23:27
Persoonlijk vind ik jou een gestoorde geest hebben. Dit is nog zacht uitgedrukt.
En dat jij walgt van Sharon, is geheel jouw probleem!
Gr. Miss_fatoesh
Moezhint
24-06-2003, 12:04
Origineel gepost door Nibazat
Voor mij persoonlijk is Sharon in alle kleuren even afstotelijk! Maar echt, zonder gekheid…. Drop me a line…Laat me eens weten wat jij doet als Sharon op tv is? Wat vind je van Sharon?
Moeten we hem afschieten of vergiftigen? Ophangen of verhongeren? Platbranden of doodknuppelen? Elektrocuteren of verdrinken? Levend begraven of stenigen? Vergassen of vierendelen?
People think Sharon is a filthy swine, if you don’t agree f.uck you!
knappe voorstelling Nibazat! Sharon is inderdaad een ware zwijn! soms lijkt hij ook op een machtige zeug! en vaak op varkensstront!
dus zullen we hem dienen van electro shokken, dagelijks en beetje bij beetje tot de dood van zijn varkensachterwerk begint!!
Moezhint
24-06-2003, 12:09
Origineel gepost door Defender
Sharon rules! Hij weet van jouw niet af
hey looser, het voordeel zit m in het feit dat wij alles weten over zijn(sharon dus) varkensbestaan en hij helemaal niets over dat van ons!
And he rules in the evil, arme stakker! heel bewonderenswaardig dus...
daarom zijn we ook in de gelegenheid gesteld dat we hem kunnen bespotten. en een varkensverschijning is niet gering en kun je daarom ook niet zomaar aan je voorbij laten gaan, dacht ik!!
Hoe hij eruit ziet kan me niet schelen, maar wat hij de Palestijnen aandoet vind ik walgelijk.
miss_Fatoesh
24-06-2003, 14:26
Bedankt, eindelijk een ernstige reactie.
Ik ga hier trouwens geen foto van die gast posten.... Veel te walgelijk!
Zita.
Ja, een reactie van butt-kissing/ shit-head moezihnt............dat zegt al veel!
En zita even tussen ons, hoe diep zit moezihnt nu al in je ****?
Moezhint
24-06-2003, 15:16
Origineel gepost door miss_Fatoesh
Ja, een reactie van butt-kissing/ shit-head moezihnt............dat zegt al veel!
En zita even tussen ons, hoe diep zit moezihnt nu al in je ****?
ik haat saaie mensen, saaie mensen zijn pijnlijk om mee geconfronteerd te worden en jij bent er dus zo eentje!
aaah doet zo'n pijn allemaal....ik blijf uit de buurt! dus ik ga maken dat ik hier weg ben!
miss_Fatoesh
24-06-2003, 18:10
Van Moezihnt wist ik niet eens dat ze bestond.... Wel ken ik een Moezhint (let op de spelling). Die laatste is een bijzonder eerbare vrouw die zich niet waagt aan praktijken als waarvan jij een gewoonte hebt gemaakt. De walgelijke wijze waarop je nu praat doet me vermoeden dat je het voorrecht zoekt zelf in in mijn **** te kruipen.... Of op mijn *** te zuigen. miss_Fat... Laat het uit je zieke hoofd!
Waarom bemoei je je toch overal mee? Ga een leven zoeken voor jezelf... Ik heb betere dingen te doen dan jou van mijn aandacht te schenken. Zijn we oude bekenden misschien? Ben jij het Cc? Wat frustreert je zo?
Kun je me misschien met rust laten?
Darling I really do not give a F.uck ..............hoe je die naam van die b.itch spelt!
Bijzondere eerbare vrouw..................zeg je dat ook tegen haar als je haar van achter pakt?
Zita..................you dirty boy!! Ik jou *** zuigen.............shame on you. You really living out your fantasy ..........right now!
Je weet toch ik blijft altijd onbereikbaar voor jou............you must know that right now!
Nee, ik vrees dat ik geen oude bekende van jou ben. Eerlijk gezegd ken ik jou ook niet...............thank god for that!!
Miss_Fatoesh
miss_Fatoesh
24-06-2003, 18:18
Ja, sorry ..............maar ik heb mij verlaagd tot het niveau van zita en shit-head moezihnt!
Miss_Fatoesh
miss_Fatoesh
24-06-2003, 18:27
Ik lach me ook in een deuk om de commentaar die sommige mensen geven!
miss_Fatoesh
24-06-2003, 18:34
Ja, dat bedoel ik met zieke geest. Die jongen is zo ver heen..........dat het nooit meer goed komt met hem!
Er zit veel woede in die jongen......................whate a shame!!
Sharon blijkt in een alle kleuren een zwijn.
Ik vind Sharon smerig om te zien… Het is net een varken. Als hij op tv komt, in het nieuws bijvoorbeeld, dan zap ik snel. Dit omdat ik meestal aan het eten ben tijdens het kijken van televisie….. Maar anders zap ik ook….. Ik krijg kotsneigingen van die vent, maar echt…. Ik bedoel dit niet flauw; Sharon is gewoon vies om te zien. Zijn huid is vies… Alles aan hem is eigenlijk vies. BWOOOOH….. Ik had zojuist bijna mijn toetsenbord ondergekotst vanwege de gedachte aan Sharon.
Stel je het volgende eens voor…. Een homo die zijn butt-plug uit zijn gat haalt en ziet dat het ding onder de shit zit… Om er vervolgens met zijn tong alle shit-restjes vanaf te likken; op de grote stukjes wordt even stevig gekauwd voor hij het spul doorslikt…. Vind je dat smerig? Dat is precies de sensatie die ik voel als ik Sharon zie! Brrrrrrr wat is hij misselijkmakend om te zien! Met geen tang aan te pakken die vent…
Ik heb een tekening om te demonstreren dat Sharon in alle kleuren een goor zwijn is:
People think Sharon is a filthy swine, if you don’t agree f.uck you!
Ach..........ken er nog een paar:
http://news.bbc.co.uk/olmedia/1550000/images/_1550787_bbc150fahd.jpg
http://perso.guetali.fr/venus/khomeni.gif
http://www.koenighaus.net/saddam.jpg
Zita,
De Palestijnse zaak is een serieuze zaak.
Of Sharon er als een varken uitziet (ok, hij ziet er uit als een varken)..is niet van belang voor de Palestijnse Zaak.
;)
Een
Origineel gepost door miss_Fatoesh
Darling I really do not give a F.uck ..............hoe je die naam van die b.itch spelt!
Bijzondere eerbare vrouw..................zeg je dat ook tegen haar als je haar van achter pakt?
Zita..................you dirty boy!! Ik jou *** zuigen.............shame on you. You really living out your fantasy ..........right now!
Je weet toch ik blijft altijd onbereikbaar voor jou............you must know that right now!
Nee, ik vrees dat ik geen oude bekende van jou ben. Eerlijk gezegd ken ik jou ook niet...............thank god for that!!
Miss_Fatoesh
Fatoesh,
I Like you ;)
Een vrouw met "ballen"........ :D
Eindelijk.
;)
FatAss:
F: You really living out your fantasy
- Er ontbreekt het woord 'are'. (Tenzij het pidgin-Engels was).
F: Je weet toch ik blijft altijd onbereikbaar voor jou
- Je hebt "blijft" verkeerd gespeld, er ontbreekt ook het woord 'dat' danwel een komma.
F: Nee, ik vrees dat ik geen oude bekende van jou ben. Eerlijk gezegd ken ik jou ook niet...............thank god for that!!
- Hier laat je een inconsistentie zien. Je hebt ergens vrees om... Om later te bedenken God er dankbaar voor te zijn dat je me niet kent.... Hoewel je vreest dat het niet zo is.
F: ..ik heb mij verlaagd tot het niveau van zita ...
- Hier maak je een fout omdat je onder mij staat. Het enige dat je zou kunnen proberen is jezelf tot mijn niveau te verhogen.... Als dat bij voorbaat al niet te hoog voor je gegrepen zou zijn. Zita rules you ignorant f.uckhead.
F: Ik lach me ook in een deuk om de commentaar die sommige mensen geven!
Ik heb om deze zin van jou moeten lachen! Let op: ....het commentaar dat....
Jeetje.... Weet jij wat lidwoorden zijn? Oefen maar goed, controleer mij er ook maar eens op.... Als je mij ooit betrapt op het gebruiken van een verkeerd lidwoord mag je me afzuigen! Beloofd! Verheug je maar niet te hard.... Mij zul je namelijk nooit betrappen op zoiets.
Zita.
Zita,
Dit is geen spellingsfouten-forum ;)
Get to the point :D
:zwaai:
Moezhint
24-06-2003, 21:13
Origineel gepost door Amazoeloe
Je moest je schamen vulgaire teef. Dat je je langs achter laat naaien is jouw probleem maar waarom ga je dan niet naar de sexchats ? Pronken met jouw smerige gewoontes moet je hier niet doen. Wel onbereikbare teef wat een geluk dat je onbereikbaar bent. Bereikbaarheid van jouw soort zou een ramp zijn voor de hele buurt waar jouw geile reet rondwipt. Tfoe. 3AK.
AMAZOELOE
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
amazoeloe vriend...weet gewoon dat de zieligheid zelve vandaag hier een gedaante heeft aangenomen! te bedenken dat deze vete nog wel over het zwijn sharon gaat, gaat mijn denken ook te boven...een hopeloze zaak dus!
moehim, ni de moeite...zo voel k het aan!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.