Bekijk originele versie : Om de 5 minuten honger.....jullie ook????
Mijn moeder staat een dag in de keuken om eten te maken, dan komen wij aan en dan is het op in 5 minuten.
En nu komt het........een half uur later hebben we weer honger. En dan ga we naar de frituur en Mc Donalds.!!!
Zodra dat weer op is , kijken we of er nog chips of koekjes in de kast liggen. Maar ik ben niet dik.
Ook als ik de stad in ga, dan is het eerst oooh ik heb honger zullen we ergens iets eten!!!
Ligt het aan mij of hebben jullie ook altijd honger??
Wat is jullie lievelings eten????
See ya... :zwaai:.
Je hebt dan geen honger maar gewoon trek in iets lekkers heb k ook altijd :maf:
Lievelings is Marokkaans (van m`n mammie) en Surinaams :)
I know ............ eten heerlijk
Alleen niet met dit weer ......t fijne is idd ik kan ook echt alles eten en kom geen grammetje aan (YESS!!!!)
Saidat0en
23-06-2003, 21:33
Dat heb ik heel soms maar nie altijd...
Saïda :zwaai:
Origineel gepost door Angel_eyz
Mijn moeder staat een dag in de keuken om eten te maken, dan komen wij aan en dan is het op in 5 minuten.
En nu komt het........een half uur later hebben we weer honger. En dan ga we naar de frituur en Mc Donalds.!!!
Zodra dat weer op is , kijken we of er nog chips of koekjes in de kast liggen. Maar ik ben niet dik.
Ook als ik de stad in ga, dan is het eerst oooh ik heb honger zullen we ergens iets eten!!!
See ya... :zwaai:
Word nu al misselijk van je, laat staan als ik je persoonlijk zie eten!
:maf2:
Yep je kan niet alles hebben he ....................:):):):)..........;);)
cj_tetuani
23-06-2003, 21:34
Kijk om je heen rond wereld en zien hoeveel mensen honger lijden, dat is pas honger.
En om de 5 minuten of constant aan het eten denken, ik denk het is meer een verslaving,
Dan dat je trek in iets lekkers, af en toe, zou ik best voorstellen. Maar niet de heel dag, thuis en uit.
Mijn favoriet lekkernij is Loubiya, el3des, El herira, El bisara, oftewel tamarkat.
En natuurlijk als ik uit eten ga, ben gek op rijst tafel, en Italiaans eten.
Zoooo,,Jij eet veel..
Ik juist niet, het is zo dat ik continu vol zit,,,Ik eet juist elke 5 minuten, niet bewust, maar als ik met vriendinnen ben, die wat kopen, kopen ze altijd wat voor mij, als net op school gegeten heb kom ik thuis weer gelijk eten, en dan ga ik naar me zus of zo, krijg ik weer eten voorgeschoteld..De laatste tijd eet ik achterelkaar, niet normaal. continu vol zitten is ook niet lekker. Vooral als mensen je dwingen om te eten..
cj_tetuani
23-06-2003, 21:43
Om de 5 minuten honger hebben , is a figure of speach. Maar dat begrijp je natuurlijk niet!!! Jij gaat toch ook uit eten, man met dat geld had je alle inwoners van ontwikkelingslanden eten kunnen kopen!!!
Ik citeer je:
Om de 5 minuten honger.....jullie ook???? (Bericht #)
:zwaai: :zwaai:
Lady_moi
ik eet als ik me verveel
en me lievelingseten is chocolade
Hbilaatje
Ja, je bent dan zoals mijn broer. Wallah die kan echt alles eten, en als je hem ziet denk je dat hij nooit te eten thuis krijgt, zo dun is hij!!!
Ik kom dan wel iets aan, maar dan bij mijn ****!!
Waarom niet bij mijn borsten.....damn
hahaha walah ielah me toooo
ik eet zoveel ik maar mijn maag kan schenken en wat erbij komt mij ass tfoe mijn tieten mogen ook wel bijkomen schie maatje 85 C
nee hoor te te groot hhahahah:D
De zeven hoofdzonden zijn slechte menselijke eigenschappen, die in iedereen schuilen:
trots, jaloezie, woede, luiheid, egoïsme, vraatzucht en onkuisheid. In de Middeleeuwen werden de deze hoofdzonden beschouwd als een bedreiging voor het geloof. In het boek The Picture Book of Devils, Demons and Witchcraft van Ernst en Johanna Lehner, wordt elke zonde geassocieerd met een specifieke straf in de hel. De zonden worden gesymboliseerd met een diersoort en een kleur.
straffen in hel voor vraatzucht zijn:"gedwongen worden om ratten, padden en slangen te eten". Dier een varken (natuurlijk) en de kleur is oranje!!!
gewoon een seven fan..... :zwaai:
van A(norexia) naar B(olimia)....en terug van B naar A
Origineel gepost door malik25
De zeven hoofdzonden zijn slechte menselijke eigenschappen, die in iedereen schuilen:
trots, jaloezie, woede, luiheid, egoïsme, vraatzucht en onkuisheid. In de Middeleeuwen werden de deze hoofdzonden beschouwd als een bedreiging voor het geloof. In het boek The Picture Book of Devils, Demons and Witchcraft van Ernst en Johanna Lehner, wordt elke zonde geassocieerd met een specifieke straf in de hel. De zonden worden gesymboliseerd met een diersoort en een kleur.
straffen in hel voor vraatzucht zijn:"gedwongen worden om ratten, padden en slangen te eten". Dier een varken (natuurlijk) en de kleur is oranje!!!
gewoon een seven fan..... :zwaai:
huh,,
Wat heeft dit met honger te maken????..
P.S Zijn die boeken die je opgenoemd hebt, ook te verkrijgen in het Nederlands.
Lady_moi
23-06-2003, 21:54
chocolade :verliefd:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.