Bekijk originele versie : Wie van de dames sport thuis???
Shereen23
29-08-2006, 11:09
ik heb echt geen tijd om naar de sportschool te gaan, dus ik zit er over na te denken om een hometrainer aan te schaffen zodat ik mn tijd kan indelen hoe ik het zelf wil.
wie van de dames heeft thuis een hometrainer thuis en kan je ook aub een foto plaatsen ervan???
Miss_Magrebia
29-08-2006, 11:10
Ik denk iedere getrouwde vrouw wel :haha:
Shereen23
29-08-2006, 11:11
Ik denk iedere getrouwde vrouw wel :haha:
ahahahha gekkie!!
ze zeggen dat je dar ook veel van afvalt, ik zie bij mij geen verschil in elk geval!!!
lilchakir
29-08-2006, 11:16
ik heb echt geen tijd om naar de sportschool te gaan, dus ik zit er over na te denken om een hometrainer aan te schaffen zodat ik mn tijd kan indelen hoe ik het zelf wil.
wie van de dames heeft thuis een hometrainer thuis en kan je ook aub een foto plaatsen ervan???die had ik stond alleen maar in de weg niemand gebruikte hem .verder doe ik niks aan sporten .ik loop ,fiets wel heel veel .en heb een aardige conditie .
OemYoussef
29-08-2006, 11:18
ik heb een crosstrainer en wil insha allah binnenkort weer beginnen met trainen :o
Shereen23
29-08-2006, 11:18
zit je nooit op de hometrainer??
ik Heb Dat Jaaren Gedaan Maar Op Een Gegeven Moment Verdween De Ambitie, Naar De Sportschool Gaan Is Voor Mij De Stok Achter De Deur.
Maar Heb Jarenlang Een Uur Lang Op De Hometrainer Gezeten Elke Dag En Had Superstrakke Dijen Ervan.
teletubbie
29-08-2006, 11:40
ik sport heel veel thuis,
ik heb een groot huis, veel trappen lopen, ramen zemen ik heb 10 ramen thuis!!
3 kids naar school brengen.
effe snel boodschappen doen!!
de was doen,
de bladeren in de tuin weg vegen.
onkruid uit halen.
ik heb geen tijd voor een hometrainer!!
Shereen23
29-08-2006, 11:42
haahah ik heb nog geen kids dus ik heb iets meer vrije tijd, maar ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan!!
ik tae bo 2 keer in de week en 1 keer bootcamp, ik ga 3 keer.
ik wil nog eens bootcamp dvd's kopen en thuis ook sporten. we krijgen binnenkort bodyattack en dan wil ik voorbereid zijn als het zover is.
misshajar11
29-08-2006, 12:49
ik ooit een hometrainer gekocht,
ik heb er nooit opgezeten.
ik heb hem aan m'n schoonmoeder gegeven, die fietst erop!:hihi:
Ik heb anderhalve week geleden een Crosstrainer bij de Wehkamp besteld..Ik heb em nog niet gebruikt omdat miin mannetje zogenaamd geen tijd heeft om m in elkaar te zetten.Maar me broertje komt van het weekend,en die gaat em in elkaar zetten.Ik ga er echt veel gebruik van maken.:banana:
Maroc_Meissie
29-08-2006, 13:00
wie van de dames heeft thuis een hometrainer thuis en kan je ook aub een foto plaatsen ervan???
Ik sport eigenlijk helemaal niet, maar sinds Marouane er is beweeg ik toch echt veel meer. Als ik met hem speel doe ik dit met heel veel bewegen (dansen, strekken, samen met hem rollebollen :hihi:).
Verder gaan we nu veel meer wandelen en doen we meer lopend, dan meteen de auto pakken. Sinds ik vakantie heb staat mijn auto gewoon voor de deur en lopen we veel..
Merk toch echt wel wat verschil, qua conditie enz.
haahah ik heb nog geen kids dus ik heb iets meer vrije tijd, maar ik heb geen zin om naar de sportschool te gaan!!
Denk je dat je dan wel zin hebt om thuis te sporten?? Mijn zus heeft dit idee ook gehad. Ze heeft 2 van die apparaten gekocht en tot op de dag van vandaag nog nooit gebruikt. Echt zonde van je geld, als je niet de discipline hebt om er iets mee te doen.....
Ik sport ook thuis, zit elke dag op de HomeTrainer... soms wel een uur.. lekker hard fietsen... ik ben er al aardig wat van afgevallen en merk dat alles strakker wordt...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.