Bekijk originele versie : van wie de vader??zegt dingen over je make-up
Hbilaatje
23-06-2003, 20:57
nou b.v doe die lelijke zwarte spul eraf lijkt net muizenpoep of zo van zulke domme reacties....
nou mijn vader dus wel...
hahah ik heb vaak een witte lijntje oogpotlood boven mij ogen dan kijkt ie me aan en zegt nou nou doe eraf en temsoent lijkt net volgelpoep:melig:
wie nog meer zulke domme opmerkingen
:lol:
:lol:
saida_marokko
23-06-2003, 20:58
Ik draag geen make up maar me vader heeft er wel een ontiechelijke hekel aan!! Ik moet het ook niet proberen denk ik;)
Hbilaatje
23-06-2003, 20:59
nee beter niet al die gezeur goed van je geen make up houwe zo!
misshananne
23-06-2003, 20:59
me pa zegt echt helemaal niks.wallah ik lijk net een opmaakpop en hij zegt niks.maar me ma zegt altijd ja niemand draagt bijna make-up behalve bij mij in de fam
Hbilaatje
23-06-2003, 21:00
beter :D
Hbilaatje
23-06-2003, 21:02
Origineel gepost door Angel_eyz
Nee hoor, mijn vader heeft gelukkig geen commentaar op mijn make-up!!
Maar ik doe ook geen zware make-up op, meestal zijn het toch natuurlijke kleuren. Als ik erbij liep als een make up doos, dan zou hij er zeker iets van zeggen.
ja make up dozen vallen meer op :D
RIF_CHICKIE
23-06-2003, 21:02
ik draag geen make-up
heb ik niet nodig :ego:
nee joh, ik hou er niet van,
Guadaloupe
23-06-2003, 21:03
mijn moeder gaf me juist tips :hihi:
toen werd k wa7ed popje op straat....nu ben k dat alleen thuis...af en toe...meestal zondag alleen... :D
Danoontje
23-06-2003, 21:06
k draag ook geen make up k zou op een clown lijken denk k,
k zou ech nie weten hoe k zo'n potlood moet vast houden of lipstick or what ever:D
maghrebgirl20
23-06-2003, 21:06
ik doe bijna niks op, hoef ik ook niet te proberen. en ik wil het zelf ook niet trouwens. :zwaai:
Hbilaatje
23-06-2003, 21:10
goed allemaal van jullie als je er eenmaal aan begint wil je er steeds meer op .....
zoals mij nu met die witte oogpotlood moet er ook eens mee kappen..
RIF_CHICKIE
23-06-2003, 21:13
Origineel gepost door Danoontje
k draag ook geen make up k zou op een clown lijken denk k,
k zou ech nie weten hoe k zo'n potlood moet vast houden of lipstick or what ever:D
whahhahaha ik ook ik ook, serieuss ik zie het verschil niet tussen een gewoon potlood en een oogpotlood of je hebt togg ook zo´n ding voor je wenkbrauwen?!?! !
nee eggt van make-up weet ik nix!!!!
:hihi:
Ik draag haast geen make-up alleen een beetje mascara en een gloss (heel soms een blush), maar mijn vader vind dit geen probleem, maar ik moet t niet proberen om als een make-up popje naar buiten te gaan want dan, zekers te weten dat ik commentaar krijg ......
Shahinez
23-06-2003, 21:14
Nee hoor hij zegt er niets van omdat ik niet overdrijf,moest ik make-up doen dan is het vrij discreet, ik gebruik het gewoon om mijn ogen ofzo te accentueren met een streepje eyeliner of kohl in mijn ogen,zodat mijn ogen eruit komen, dat is het enigste,voor de rest doe ik niets of bijna niets
RIF_CHICKIE
23-06-2003, 21:15
ja ik weet niet, maar als ik mijn vriendinnen met en sonder make-up bekijk, vind ik dat ze er zonder make-up veel natuurlijker en tog mooier uitzien, ik had een vriendin die elke creme en poeder en alles uitprobeerde, eggt alles, miskiena van haar mooie gave gezicht is niets meer over :verdriet:
:jammer:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.