Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik ben radeloos

Pagina's : [1] 2 3

LZN
23-06-2003, 19:20

Hoi Dames, Na een Lange relatie waarin ik veel heb meegemaakt met mijn vriend, is het over, uit. We hielden zielsveel van elkaar, Het was sirieus maar door 1 domme leugen is het uitgegaan. Ik had gelogen over iets, en hij is er achter gekomen. hij is boos en verdrietig en heeft het uitgemaakt. nu denken jullie natuurlijk: doe je best en maak het goed. maar hij heeft lett. gezegd: wallah het komt nooit meer goed. wat moet ik nu doen? ik ben niets zonder hem!! mijn hele leven draaide om hem..!! ik heb nog nooit zoveel gehouden van iemand als dat ik van hem hou.. wat moet ik doen?! ik ben radeloos.. :tranen: :tranen: :tranen: beeld je eens in dat je zoveel van iemand houd,dat je alles voor diegene over hebt, zelf je eigen leven. je weet gewoon dat die gene de ware voor je is.. En dat het door 1 domme fout over is, uit is. en dat je diegene voor eeuwig kwijt bent.. en reacties als: een relatie is toch haram heb ik op dit moment niets aan,sorry. het was sirieus en wij hadden trouwplannen, we leken voor elkaar gemaakt. :tranen:.

Dua
23-06-2003, 19:56
oeghti ik mail je zo wel ff prive.

MizzFez
23-06-2003, 21:04
Hoi agti, Ik leef met je mee! Maar ik denk dat hij nu op dat moment erg boos en verdrietig is, daarom denkt hij misschien dat het nooit goed zal komen.... geef hem een beetje tijd en rust, hij moet 't nog verwerken.... Mag ik vragen wat voor fout je had gemaakt en hoelang heb je al een relatie met hem??? Misschien trekt hij wel weer bij en denkt aan jullie goede ouwe tijd, dan mist hij je en wil je misschien een tweede kans geven.... ik hoop het echt voor je, meid!!!!! Let me know hoe met je gaat..... Hou effe vol, agti! Mahasalama :zwaai:

Dua
23-06-2003, 22:18
Maar een beetje nep als jij weinig vrijheid hebt en hij wel, zo'n relatie werkt meestal al niet, sorry maar ik zie veel van dit soort relaties in mijn omgeving, en bijna altijd gaan ze uit elkaar, omdat dit niet werkt, maar ik wil je echt niet kwetsen ofzo. had je me mail gelezen. :zwaai:

MizzFez
23-06-2003, 22:22

Ow! Dan verdient hij je niet, sorry maar ik bedoel het niet lullig. Maar ik vind hem hypoctiet.... straks krijg je nog spijt dat je hem terug hebt genomen, straks kan juist erger worden..... Liefdesverdriet is echt verschrikkelijk, maar je komt er overheen insallah.... Je houdt zoveel van hem dat jij door de roze kijkt, wel begrijpelijk..... :zwaai:

MizzFez
24-06-2003, 00:14
Mooi gezegd! Jorginho!!!! :goedzo:

Safia21
24-06-2003, 11:18
Ergens kan ik me zijn reactie wel voorstellen, het is beter om hem keihard te zeggen dat je het er niet me eens bent dat hij wel bepaalde dingen doet en hij jouw vrijheid beperkt, dan dat je liegt... want zo schaadt je zijn vertrouwen en het is heel moeilijk om daarna iemand nog te kunnen vetrouwen hij denkt natuurlijk: als ze over haar uitstapje liegt dan liegt ze vast ook over die jongens En zoals eerder gezegd is, laat je niet beperken in bepaalde dingen door een jongen, maar laat je beperken door Allah en zorg voor je zelf dat je een goed en sterk persoontje bent! Liefs Safia

hbieba
24-06-2003, 15:41
Origineel gepost door Jalilah Het ging erom dat hij steeds meer van mijn vrijheid ontnam maar er zelf nog wel van genoot. (Niet zoveel als hij eerst deed, maar toch..). Ik ben stiekem met een vriendin van mij mee gegaan naar een andere stad, en heb dat niet tegen hem verteld en zelfs gelogen dat ik bij mijn buurmeisje zat. het was nota bene nog wel in de avond, wat het alleen maar nog erger maakte.. zijn neef heeft me gezien, en op dat moment liepen 2 andere jongens naast mij en mijn vriendin. Zijn neef zag natuurlijk nie dat we ze hebbe afgepoeierd. Mijn vriend is hier achter gekomen. En zegt mij niet meer te kunnen vertrouwen, en verdenkt mij van vreemdgaan. en ik snap dat, want ik heb glashard gelogen in zijn gezicht. maar nu ben ik ten einde raad, en heb ik zoveeeel spijt!! wel lieverd het is heel triest voor jou, maar ik vind niet dat hij jou van je vrijheid mag ontnemen en omgekeerd!!! Je moet elkaar vertrouwen en de vrijheid aan elkaar gunnen, en dan heb ik het over vrijheid die door de beugel kan!!!!! Nou en als je zegt dat je hebt gelogen en dat het een serieuse relatie is of was, Nou lieverd als je het woord serieus boven haalt dan komen er geen leugens tot aanmerkingen! Je moet openkaart met elkaar zijn, liegen is geen optie, want die komen toch uit! Dus lieverd in het vervolg alles eerlijk zeggen dan heb je ook geen gevoel dat je wat hebt verzwegen of wat dan ook! groetjes

LijpeRapsteR
24-06-2003, 16:52
hey lieverd ik heb je net een prive mail gestuurd

MizzFez
24-06-2003, 22:54
Huh na haar huwelijk? Wat bedoel je Jorginho? Jalilah, probeer met hem uit te praten en laat 't ook zien dat hij zelf niet de braverik is, net als wat Jorginho net zei.... hoelang heb je al ruzie met hem? Kan je vertellen wat je allemaal hebt geprobeerd om goed te maken? dan weten we alvast en misschien hebben we dan nog meer tips! Sterkte agti!!!!! :zwaai:

dawudd
24-06-2003, 23:54
Origineel gepost door Jalilah Ik wil het nog niet opgeven.. Weten Jullie wat ik tegen hem kan zeggen om het goed te kunnen maken? :'( Ik geloof niet in liefde meid tegenwoordige liefde draait alleen aan seks en verder niks. De enige liefde waar ik echt geloof is ( de liefde van moeder aan haar kind)een moeder geeft aan haar kinderen tot ze de laste Adam neemt. sorry meid, ik wil je niet kwetsen maar uit mij eigen ervaring als een jonge moet je nooit geloven aan liefde als je dat doet dan zit je echt fout. Dump hem gewoon jij zou voor een paar weken / een maand er mee zit maar daarna voel je je weer vrij en gelukkig. Tips, het zou je alleen lukken als je 100% achter je beslissing zit en streep je zijn naam en tel uit je geheugen

Riady
25-06-2003, 10:35
Origineel gepost door Jalilah Hoi Dames, Na een Lange relatie waarin ik veel heb meegemaakt met mijn vriend, is het over, uit. We hielden zielsveel van elkaar, Het was sirieus maar door 1 domme leugen is het uitgegaan. Ik had gelogen over iets, en hij is er achter gekomen. hij is boos en verdrietig en heeft het uitgemaakt. nu denken jullie natuurlijk: doe je best en maak het goed. maar hij heeft lett. gezegd: wallah het komt nooit meer goed. wat moet ik nu doen? ik ben niets zonder hem!! mijn hele leven draaide om hem..!! ik heb nog nooit zoveel gehouden van iemand als dat ik van hem hou.. wat moet ik doen?! ik ben radeloos.. :tranen: :tranen: :tranen: beeld je eens in dat je zoveel van iemand houd,dat je alles voor diegene over hebt, zelf je eigen leven. je weet gewoon dat die gene de ware voor je is.. En dat het door 1 domme fout over is, uit is. en dat je diegene voor eeuwig kwijt bent.. en reacties als: een relatie is toch haram heb ik op dit moment niets aan,sorry. het was sirieus en wij hadden trouwplannen, we leken voor elkaar gemaakt. :tranen: Iemand die staalhard in mijn gezicht zou liegen die zal ik moeilijk ooit nog kunnen vertrouwen! Vergeven is 1 ding maar iemand weer voor de volle 100% vertrouwen dat zal heel erg moeilijk zijn zeg maar NIET! Op die manier tegen iemand liegen is hetzelfde als geen respect hebben voor je partner door te denken dat hij zo dom is dat hij er toch niet achter gaat komen! Ik wil je niet ontmoedigen om je relatie weer op te pakken maar als je hem wil overtuigen om het weer te proberen dan moet je hem laten zien hoeveel spijt je daarvan hebt! Succes :zwaai:

Riady
25-06-2003, 10:46
Origineel gepost door dawudd Ik geloof niet in liefde meid tegenwoordige liefde draait alleen aan seks en verder niks. De enige liefde waar ik echt geloof is ( de liefde van moeder aan haar kind)een moeder geeft aan haar kinderen tot ze de laste Adam neemt. sorry meid, ik wil je niet kwetsen maar uit mij eigen ervaring als een jonge moet je nooit geloven aan liefde als je dat doet dan zit je echt fout. Dump hem gewoon jij zou voor een paar weken / een maand er mee zit maar daarna voel je je weer vrij en gelukkig. Tips, het zou je alleen lukken als je 100% achter je beslissing zit en streep je zijn naam en tel uit je geheugen Ik heb medelijden met jou ........... :( Dat jij geen liefde kent wil niet zeggen dat het niet bestaat! Liefde bestaat wel degelijk en in verschillende varianten en sterkte Er bestaat liefde die sterker is dan jezelf het overstijgt elk lustverlangen en heeft niets met sex te maken maar met die persoon waar je zoveel omgeeft zeg maar je zielsverwant! Ik kan het moeilijk uitleggen maar het neemt bezit van je lichaam en geest en het kent vele emotionele faceten zoals bewondering, innig liefhebben, tederheid, verlangen etc Alhamdoelilah dat ik die liefde die ik hier boven beschrijf wel ken en ik hoop voor jou dat je het ook mee mag maken! Adios :zwaai:

hbieba
25-06-2003, 11:20
Origineel gepost door dawudd Ik geloof niet in liefde meid tegenwoordige liefde draait alleen aan seks en verder niks. De enige liefde waar ik echt geloof is ( de liefde van moeder aan haar kind)een moeder geeft aan haar kinderen tot ze de laste Adam neemt. sorry meid, ik wil je niet kwetsen maar uit mij eigen ervaring als een jonge moet je nooit geloven aan liefde als je dat doet dan zit je echt fout. Dump hem gewoon jij zou voor een paar weken / een maand er mee zit maar daarna voel je je weer vrij en gelukkig. Tips, het zou je alleen lukken als je 100% achter je beslissing zit en streep je zijn naam en tel uit je geheugen salaam oe halajkoem ik wil even op je reactie ingaan! Nou jonge heer liefde voor je moeder of liefde van moeder voor haar kind is niet hezelfde als liefde voor je wederhelft!!!! Liefde voor je moeder is ook iets heel speciaals, een moeder is door niemand vervangbaar! Maar liefde voor je partner of vriend, maar dan heb ik het hier wel over mensen die echt van hun partner houden is heeeeeel speciaalsss! Je voelt je steeds in de 7de hemel na bv gewoon zijn stem te horen :) Ik kan het niet uitleggen je moet het gewoon meemaken en dan zal je vast anders piepen mister dawudd!! En ik kan er zeker van meespreken en het is echt zalig om geliefd te zijn en iemand lief te hebben tot het alllller diepste in je hart :verliefd:

Rayesha
25-06-2003, 11:32

Salaam alaikoem, Ik kan alleen hier aan toevoegen, dat eerlijkheid en vertrouwen de basis is van een relatie als je die twee dingen niet hebt...jah waar bestaat het dan uit??ik noem dat geen relatie meer dan. dat is mijn mening. (ik bedoel je kan je wel van elkaar houden en elkaar zoo lief, mooi en leuk vinden maar die twee dingen, vertrouwen en eerlijkheid is toch het belangrijkste) En ik weet dat het niet eerlijk is dat jij minder vrijheid hebt dan hij, maar daar moet je over praten en als hij echt van je houd, dan zal hij luisteren en er ook begrip voor moeten tonen. Ik wens je veel succes hiermee en ik hoop insha allah voor jou dat alles goed komt tussen jullie. Wa alaikoem Salaam, Rayesha

Pagina's : [1] 2 3