Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Creche: Wel of Niet?

no_brains
28-08-2006, 20:27

Zou jij je kinderen naar de creche sturen? Waarom wel en waarom niet? Heb je andere alternatieven, waardoor je toch een dag of 2 kindvrij kan/wil zijn? Hoe ga je hiermee om en welke overwegingen heb je meegenomen in je beslissing?

boyengirl
28-08-2006, 20:58
ik heb gestemt ja natuurlijk punt 1 is goed voor het kind ze leren om te gaan met andere kindjes punt 2 heerlijk voor moeders even tijd voor je ander kind of tijd voor je zelf mag ook wel is toch ik ben huisvrouw en ben echt 24 uur per dag bezig ook snachts gaat het gewoon door als er weer 1 is wakker ge wordt van een nacht merrie dus ik vindt dat wij moeders toch de zwaarste baan van de wereld hebben

Leila1982
28-08-2006, 21:54
Bedoel je de creche of de peuterspeelzaal... dat zijn toch twee verschillende dingen. Een creche lijkt mij persoonlijk niet goed voor je kind. Ik zie er nu al tegenop om mijn kind op school te zetten, hele dagen, laat staan op nog jongere leeftijd naar de creche.

mmu3
28-08-2006, 21:57
Classylady, waarom zou jij je kind niet naar de creche brengen?

oem_mujahid2
28-08-2006, 22:15

Alleen als het islamitische opvang is :)

no_brains
29-08-2006, 18:49
ik heb gestemt ja natuurlijk punt 1 is goed voor het kind ze leren om te gaan met andere kindjes punt 2 heerlijk voor moeders even tijd voor je ander kind of tijd voor je zelf mag ook wel is toch ik ben huisvrouw en ben echt 24 uur per dag bezig ook snachts gaat het gewoon door als er weer 1 is wakker ge wordt van een nacht merrie dus ik vindt dat wij moeders toch de zwaarste baan van de wereld hebben Maar is dat dan een keuze die je maakt als je 24/7 thuis bent? Of als je werkt (part- of fulltime)?

tangia19
29-08-2006, 18:53
ik heb gestemt ja natuurlijk punt 1 is goed voor het kind ze leren om te gaan met andere kindjes punt 2 heerlijk voor moeders even tijd voor je ander kind of tijd voor je zelf mag ook wel is toch ik ben huisvrouw en ben echt 24 uur per dag bezig ook snachts gaat het gewoon door als er weer 1 is wakker ge wordt van een nacht merrie dus ik vindt dat wij moeders toch de zwaarste baan van de wereld hebben waar jij het over hebt is de peuterspeelzaal..daar gaan mijn kids ook naartoe zij heeft het over kinderdagverblijf

oemtarik
29-08-2006, 19:43
ik stem er voor, werk op dit moment ook op een kdv, en vind het heerlijk dat mijn kinderen er ook naar toe kunnen gaan, ben blij dat die mogelijkheid er is, mijn kinderen had ik sowieso op een kdv ingeschreven ook al kwam ik ergens anders te werken.