Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Jaar 2007!!!

Pagina's : [1] 2

doha
28-08-2006, 10:12

Salaam dames, Ik kreeg laast van me schoonmoeder te horen dat zij gehoord had dat in jaar 2007 Nederland onder water zal zitten, nu ik zo naar het weer kijk, ben ik bang dat ze gelijk heeft. Ik denk niet dat de dijken dit allemaal aankunnen, vooral als het zo blijft, sinds ik het gehoord heb, loop ik alleen maar te piekeren:( Ik had dit al in jaar 2000 van me zwager gehoord, maar geloofde hem niet en nu zegt me schoonmoeder het, begin ik natuurlijk wel mijn twijfels te krijgen:confused: Wie heeft dit nog meer gehoord.

Shereen23
28-08-2006, 10:21
als dit echt zo zou zijn, dan was dit al lang en breed in het nieuws en dan zou de regering alles op alles zetten om dit te voorkomen.

sihamkleuter
28-08-2006, 10:23
Salaam dames, Ik kreeg laast van me schoonmoeder te horen dat zij gehoord had dat in jaar 2007 Nederland onder water zal zitten, nu ik zo naar het weer kijk, ben ik bang dat ze gelijk heeft. Ik denk niet dat de dijken dit allemaal aankunnen, vooral als het zo blijft, sinds ik het gehoord heb, loop ik alleen maar te piekeren:( Ik had dit al in jaar 2000 van me zwager gehoord, maar geloofde hem niet en nu zegt me schoonmoeder het, begin ik natuurlijk wel mijn twijfels te krijgen:confused: Wie heeft dit nog meer gehoord. Als je in Allah (swt) geloofd, dan geloof je niet in dit soort onzin voorspelling.. naast het feit dat het nergens op gebaseerd is, is het ook een grote zonde (shirk) Alleen Allah (swt) weet wat er in de toekomst gaat gebeuren en niet je schoonmoeder of je zwager.

Doenya25
28-08-2006, 10:53
Beseft ze wel dat de winter eraan komt? En dat ze in Nederland woont? :) Alles Qadr Allah, vertrouw alleen op Hem en niemand anders. Als Hij wil dat we onder water liggen, alhamdoulilllah!

badparel
28-08-2006, 10:54

Als je in Allah (swt) geloofd, dan geloof je niet in dit soort onzin voorspelling.. naast het feit dat het nergens op gebaseerd is, is het ook een grote zonde (shirk) Alleen Allah (swt) weet wat er in de toekomst gaat gebeuren en niet je schoonmoeder of je zwager. :goedzo:

halouba
28-08-2006, 11:21
Salaam dames, Ik kreeg laast van me schoonmoeder te horen dat zij gehoord had dat in jaar 2007 Nederland onder water zal zitten, nu ik zo naar het weer kijk, ben ik bang dat ze gelijk heeft. Ik denk niet dat de dijken dit allemaal aankunnen, vooral als het zo blijft, sinds ik het gehoord heb, loop ik alleen maar te piekeren:( Ik had dit al in jaar 2000 van me zwager gehoord, maar geloofde hem niet en nu zegt me schoonmoeder het, begin ik natuurlijk wel mijn twijfels te krijgen:confused: Wie heeft dit nog meer gehoord. in 2000 zeiden ZE dat de wereld zou vergaan :moe:

HoneyBee
28-08-2006, 11:24
Als Allah iets heeft voorbestemd kunnen wij er toch niets meer aan veranderen. Allah is de enige alwetende, en niet je zwager of schoonmoeder. By the way, ik heb dit nog nooit ergens gehoord.

Nysha
28-08-2006, 11:25
maak je niet druk....alles komt goed ;)

HoneyBee
28-08-2006, 11:28
Ik heb even lopen googlen. VOlgens mij hebben ze dit gehoord/gelezen. Nederland in 2007 koppie onder? Nederland wordt de komende jaren geteisterd door vreselijke stormen. Zo krachtig, dat onze dijken en kustlijn het niet zullen houden. Delen van het land worden weggevaagd en worden onbewoonbaar. Een doemscenario!! Maar als we het Amerikaanse Pentagon, het ministerie van Defensie, moeten geloven, zal deze ramp ons niet bespaard blijven. Sterker nog: in 2007 zou het al zo ver zijn. Dit staat allemaal in een uitgelekt geheim rapport. Zie ook deze film http://www.rtl.nl/(vm=/actueel/editienl/home/)/system/video/html/components/actueel/editienl/miMedia/2004/week09/dinsdag_rampen.avi_plain.xml

Ewaywaa
28-08-2006, 11:28
Het is niet geheel onmogelijk als je je onder de zeespiegel bevindt : ). De vraag is HOEVEEL heeft Hollanda erover om een overstroming over het hele land te voorkomen? Daar zitten miljarden euro's in, hele rioleringen die veranderd moeten worden. Nederland bestaat alleen maar uit rioleringen. Kan wel begrijpen dat mensen steeds banger worden.. opspringende putdeksels, ondergelopen kelders etc.

HoneyBee
28-08-2006, 11:29
Als je bovenstaande video niet kunt zien, kijk dan op deze link en ga naar doemsenario http://www.rtl.nl/(/actueel/editienl/archief/2004/)/components/actueel/editienl/2004/week09/0402242.xml

HoneyBee
28-08-2006, 11:31
Het is niet geheel onmogelijk als je je onder de zeespiegel bevindt : ). De vraag is HOEVEEL heeft Hollanda erover om een overstroming over het hele land te voorkomen? Daar zitten miljarden euro's in, hele rioleringen die veranderd moeten worden. Nederland bestaat alleen maar uit rioleringen. Kan wel begrijpen dat mensen steeds banger worden.. opspringende putdeksels, ondergelopen kelders etc. Heeft de afgelopen dagen vreselijk geregend! Gister hoorden wij ineens de wc borrelen en zagen wij water omhoog komen, maar is gelukkig niet overgestroomd.

doha
28-08-2006, 11:31
Toen mijn zwager het mij vertelde, geloofde ik hem ook niet, en dan vertelt me schoonmoeder het, weet alleen neit van wie zij het heeft, maar het had me wel aan het denken gezet, misschien is het wel een grap van haar, weet ik veel, maar stel dat het wel gebeurtdt:o Moet er niet aan denken:( volgens mij hebben ze in Amerika een rapport waar ook staat dat een deel van Nederland in jaar 2007 onder water zal liggen of dit eens stunt van hun is weet ik niet???????

HoneyBee
28-08-2006, 11:32
Toen mijn zwager het mij vertelde, geloofde ik hem ook niet, en dan vertelt me schoonmoeder het, weet alleen neit van wie zij het heeft, maar het had me wel aan het denken gezet, misschien is het wel een grap van haar, weet ik veel, maar stel dat het wel gebeurtdt:o Moet er niet aan denken:( volgens mij hebben ze in Amerika een rapport waar ook staat dat een deel van Nederland in jaar 2007 onder water zal liggen of dit eens stunt van hun is weet ik niet??????? Zie mijn reactie boven.

Nysha
28-08-2006, 11:34

hmmmm zal ik toch maar in het oosten van het land verblijven dan...Enschede staat het hoogst....men familie is echt slim :hihi:

Pagina's : [1] 2