Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Komt dit voor?????

MISS_mezight
23-06-2003, 16:26

Is of kan een jongen onzeker zijn???? Zo ja, waaraan merk je dat??? In mijn omgeving heb ik dat, denk ik, niet kunnen annalyseren.

Zeepje
23-06-2003, 16:28
Ik denk het niet Jongens komen altijd stoer en serieus over, althans dat is wat ik opmerk. Goeie vraag trouwens :D

timoesch
23-06-2003, 16:31
tuurlijk kan een jongen zich onzeker voelen.. ik merk dat als iemand me niet recht in de ogen durft te kijken.

Miss_Arabia
23-06-2003, 16:43
Zeker kan een jongen onzeker zijn.... Mn zus had een vriend, en hij bleef haar maar naar beneden halen, terwijl ze niks verkeerds deed of verkeerd uitzag... En hij was altijd negatief over haar, en hij vond zichzelf echt THA BOMB! Maar binnen ging ie kapot van de onzekerheid, en natuurlijk deed hij mijn zus ook pijn met zijn onzin praatjes, toen zei ze wat over hem (iets negatiefs) NOU HIJ GING ECHT UIT ZN DAK!!!!!!!!!!!!! Wajoooww zo erg!! Kijk jullie zullen wel denken wat lult dat wijf nou.. Maar wat ik hiermee wil zeggen is dat de meeste jongens (niet allemaal dus!!) die zich TE GOED voelen juist onzeker zijn, maar willen dat niet laten blijken.... En ook veel meiden zijn denk ik ook onzeker... Doei doeiiiixxx

MISS_mezight
23-06-2003, 17:22

Thanks!!! Ik was ook benieuwd!! Ik merk het zelf niet.....vandaar.

SweetRose
23-06-2003, 17:25
Waarom antwoorden de jongens zelf niet? :maf: Of zijn ze hiervoor ook te onzeker? :D :zwaai:

thami22
23-06-2003, 17:39
hallo dames , tuurlijk kunnen jongens zich onzeker voelen de jongens die zichzelf als hard en stoer voordoen zijn meestal de jongens met het minste zelfvertrouwen , waarom moeten ze bijv . altijd de nieuwste spullen hebben e.d. als je echt tevreden met jezelf bent en je daardoor zekerder voelt dan ben je toch net zo 'sterk' met een paar adidas aan als met de nieuwste nike's toch ??? anyway dat is mijn mening , groetjes ..

Miss_Crazy
23-06-2003, 17:54
ze zijn er wel ze hebben gewoon zó'n soort panster om van stoer en zekerheid :hihi:

Missprive
23-06-2003, 18:14
ze zijn ook mensen tuurlijk :D teminste de meeste van hun zijn mensen :hihi:

K_Prone
23-06-2003, 18:24
Origineel gepost door zin 'n midar Waarom antwoorden de jongens zelf niet? :maf: Of zijn ze hiervoor ook te onzeker? :D :zwaai: retorische vraag of niet :hihi:

Miss_Crazy
23-06-2003, 18:24
Origineel gepost door misantazaghin retorische vraag of niet :hihi: :hihi:

K_Prone
23-06-2003, 18:26
Origineel gepost door Miss_Crazy :hihi: of wil je een antwoord hebben :D Being the sensitive guy :stout:

Miss_Crazy
23-06-2003, 18:28
Origineel gepost door misantazaghin of wil je een antwoord hebben :D Being the sensitive guy :stout: gimme gimme :stout:

K_Prone
23-06-2003, 18:34
Origineel gepost door Miss_Crazy gimme gimme :stout: yeah their insecure of course because they I dont know :maf: LEkker belangrijk:D:D

Miss_Crazy
23-06-2003, 18:36

Origineel gepost door misantazaghin yeah their insecure of course because they I dont know :maf: LEkker belangrijk:D:D nou en ik was me er toch zo op verheugd op een antwoord van JOU :traan1::tranen: :D