Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : dames die hun S N O R eraf halen

Zeepje
23-06-2003, 16:26

Wat vinden jullie van meisjes die hun snor eraf halen??? Oke in sommige gevallen moet het, maar dan kan toch een meisje geen jongen zoenen zonder dat het prikt??? Dat is toch vreselijk? Of voelt dat een jongen niet door die haargroei op hun gezicht? Maar is toch vies als het weer terug groeit.

juno
23-06-2003, 16:27
Bedankt voor de herinnering, de hoogste tijd.

Lady_moi
23-06-2003, 16:29
ik vind het gewoonweg nep :jammer: bij sommigen is het echt wel nodig :maf: die hebben zo echt dan een snor zoals sommige turksen die ik ken :melig:

Zeepje
23-06-2003, 16:29
Origineel gepost door juno Bedankt voor de herinnering, de hoogste tijd. Nou is toch gewoon zo :D

juno
23-06-2003, 16:31

Origineel gepost door Zeepje Nou is toch gewoon zo :D Hoor je me ontkennen dan?? Ik ben toevallig wel serieus hoor. 1x per maand gaat die snor er af.

Noa
23-06-2003, 16:35
Origineel gepost door juno Hoor je me ontkennen dan?? Ik ben toevallig wel serieus hoor. 1x per maand gaat die snor er af. Vraagje; Ben je niet bang dat als je ziek wordt (Allah jehfad) voor een langere termijn dat het heel erg gaat groeien ofzo?

Studje
23-06-2003, 16:36
Moeten mijn snorharen eraf :(..........had ze net lang en mooi laten groeien...........

juno
23-06-2003, 16:39
Origineel gepost door Noa Vraagje; Ben je niet bang dat als je ziek wordt (Allah jehfad) voor een langere termijn dat het heel erg gaat groeien ofzo? Ik snap je vraag niet. Maar je bedoelt vast dat als ik ziek ben ik niet in staat ben om mijn bovenlip te harsen?? Nou valt reuze mee qua groei na het harsen, alleen is het mooier om te harsen. Kom niet aan dat het niet mag ofzo, dat geldt specifiek voor je wenkbrauwen, waar ik niets mee doe, alhamdoelilah zien ze er goed uit, maar die snorharen he....

Noa
23-06-2003, 16:41
Origineel gepost door juno Ik snap je vraag niet. Maar je bedoelt vast dat als ik ziek ben ik niet in staat ben om mijn bovenlip te harsen?? Nou valt reuze mee qua groei na het harsen, alleen is het mooier om te harsen. Kom niet aan dat het niet mag ofzo, dat geldt specifiek voor je wenkbrauwen, waar ik niets mee doe, alhamdoelilah zien ze er goed uit, maar die snorharen he.... Nee hoor ik kom helemaal niet zeggen dat het niet mag...?! Maar ik was er gewoon benieuwd naar, vandaar mijn vraag dus.

Miss_Crazy
23-06-2003, 17:47
jah ik zie bij sommige meiden die het eraf halen dan zo'n puntjes en is ut zo groensig :maf3: dat ziet al helemaal ni ut

Shahinez
23-06-2003, 17:49
Als ik niet in staat ben om mijn snorharen te harsen of wat dan ook, laat ik het wel door mijn vriend/man of een vriendin doen ... voor alles is er een oplossing ... sjoww TADA :zwaai:

Missprive
23-06-2003, 18:02
nou is niet leuk joh Allah swt heeft hun zo geschapen ewa en uitlachen is niet goed :) dadelijk word je wakker met een baard niet alleen snor :rolleyes:

Masriya
23-06-2003, 18:12
Ik ben zo kaal als een kip :D

Missprive
23-06-2003, 18:33
bof jij even :hihi: