Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mannen!

Zeepje
23-06-2003, 15:39

Wat verstaan jullie onder mooi... vele van jullie zeggen: "Ik wil een mooie vrouw!" Maar wat is nou eigenlijk bij jullie mooi?????

rif_ridster
23-06-2003, 15:42
is een strik vraag voor hun denk ik!!

Zeepje
23-06-2003, 15:48
Neeeeee... Namelijk vele jongens hebben zoveel eisen... maar als ik hun ineens hand in hand met een meisje zie, denk ik van ----> Hij heeft niet aan zijn eisen gehouden. :rolleyes: Dus ik denk eigenlijk toch dat bij hun innerlijk veel en veel belangerijk is. Al komt het niet zo altijd over. :confused: Maar he was gewoon een vraagje ;)

dawudd
23-06-2003, 15:49
Origineel gepost door Zeepje Wat verstaan jullie onder mooi... vele van jullie zeggen: "Ik wil een mooie vrouw!" Maar wat is nou eigenlijk bij jullie mooi????? ik probeer een mooie meid voor je beschrijven; lekker mollige amandel grote ogen lange wimpers mooie zachte huid stralend gezicht hand volle borsten platte buiktje lange en dunne benen rond en volle zachte kontje mooie handen met gezonde nagels mooie tenen en voeten volle lippen gezonde tanden en gebiten genoeg of wil je nog meer beschrijving ???

Zeepje
23-06-2003, 15:49

Origineel gepost door BrAvE_MaXimus smaken verschillen he, wat voor één mooi is, is weer voor een ander lelijk gelukkig maar anders zou de ene helft van de wereldbevolking lelijk zijn :D Maar zeg nou eerlijk... innerlijk is toch veel belangerijker dan dat ze van die prachtige ogen heeft om uren naar te staren????

Zeepje
23-06-2003, 15:50
Origineel gepost door dawudd ik probeer een mooie meid voor je beschrijven; lekker mollige amandel grote ogen lange wimpers mooie zachte huid stralend gezicht hand volle borsten platte buiktje lange en dunne benen rond en volle zachte kontje mooie handen met gezonde nagels mooie tenen en voeten volle lippen gezonde tanden en gebiten genoeg of wil je nog meer beschrijven ??? lekker mollig maar ook van die slanke benen, klopt toch niet hahahahaha

dawudd
23-06-2003, 15:53
Origineel gepost door Zeepje lekker mollig maar ook van die slanke benen, klopt toch niet hahahahaha ik bedoel met mollig haar borsten en kontje :D bennen en handen moeten slank zijn

Zeepje
23-06-2003, 15:55
Origineel gepost door dawudd ik bedoel met mollig haar borsten en kontje :D bennen en handen moeten slank zijn Ooowwwsssjjjj Maar dat heeft bijna elke Marokkaanse meid...

Lady_moi
23-06-2003, 15:59
denk tzelfde over bij nen gast

dawudd
23-06-2003, 16:01
Origineel gepost door Zeepje Ooowwwsssjjjj Maar dat heeft bijna elke Marokkaanse meid... volle borsten en dikke rond kontjes zijn mij zwakke punt wat meiden betreft ;)

MISS_mezight
23-06-2003, 16:06
Ieder valt op een type. Smaken verschillen nou eenmaal!

Lady_moi
23-06-2003, 16:09
Origineel gepost door dawudd volle borsten en dikke rond kontjes zijn mij zwakke punt wat meiden betreft ;) elke jongen