Bekijk originele versie : Najat Aatabou is er weeeeeeeeeeeeer ..
Het is nog geen 3 maanden geleden dat haar visum voor Nederland verlopen is en het is alweer aangevraagd. Het is dat ik toevallig bij de Vreemdelingen politie werk anders wisten jullie niet eens dat ze zou komen optreden (het getal 1001 zegt dat wat "op jaarbasis").
Maar zal ik em weigeren? Eerlijk gezegd wil ik niet dat ze komt.
rif_ridster
23-06-2003, 14:48
ze3ma jij hebt zo veel te zeggen jij bent ook maar een medewerker die ze taak moet doen (neem ik aan)!!
zou zij niet komen en samen optreden met samira said (weiger haar dan maar ook ff als je denkt dat te kunnen doen.....................NOT)
:zwaai:
Meryam20
23-06-2003, 14:51
Weer iemand die denkt dat hij hij heeeeeeeel wat betekent!!! :ego:
spoorloos_1
23-06-2003, 14:52
Najat Aatabou iegesas akaboe :D
Farida_zina
23-06-2003, 14:54
ALJSEBLIEFT DOE DAT!!! IK KAN DAT MENS NIET UITSTAAN!!!
Waarom zo vijandig het is toch niet zo dat ik een verblijfsvergunning voor een neef/nicht heb geweigerd. Alhoewel dat best een paar keer is gebeurd. Kwamen die moeders/vaders en hele famillie delegaties verhaal halen. Ja het is zielig als zij lopen te huilen, maar ik doe ook gewoon mijn werk.
Alleen artiesten als Najat Aatabou vind ik niet kunnen. Ik ben nu een nota aan het schrijven waarin ik een voorstel doe om maximaal 3 maanden per jaar een artiest uit Marokko over te laten komen op basis van een vergunning. Of is hier ook wat mis mee?
Farida en Spoorloos wij zitten op dezelfde golflenge. Nog effe finetunen en we worden beste vriendjes. :D
Origineel gepost door spoorloos_1
Najat Aatabou iegesas akaboe :D
mejemi? :D
spoorloos_1
23-06-2003, 14:58
Origineel gepost door minora
mejemi? :D
hemenie
hemenie
mejemi hemenie?
gaaas akkamouch dhamaagran
spoorloos_1
23-06-2003, 15:00
Origineel gepost door minora
mejemi hemenie?
gaas akemoem nen tfoennest
akkamoem ---) akkamoush eh sahbie gha d lhaayouan
spoorloos_1
23-06-2003, 15:02
Origineel gepost door Da_flow
akkamoem ---) akkamoush eh sahbie gha d lhaayouan
A ska sik a sahbie oet sfata7
oesja igesas akaboe?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.