Bekijk originele versie : Vijftig doden door vliegtuigcrash in VS
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
WASHINGTON - Een ongeluk met een Amerikaans lijnvliegtuig heeft zondagochtend vroeg (plaatselijke tijd) alle vijftig inzittenden, onder wie de drie bemanningsleden, het leven gekost.
De Amerikaanse nieuwszender CNN meldde dat het toestel crashte kort nadat het van het vliegveld in Lexington in de staat Kentucky was opgestegen voor een vlucht naar Atlanta. Het kwam neer in een bos op ruim anderhalve kilometer van Blue Grass Airport.
Het vliegtuig, een Bombardier CRJ 100, voerde een vlucht uit van Comair, een dochteronderneming van Delta Airlines.
bron:http://www.nu.nl/news/811671/29/Vijftig_doden_door_vliegtuigcrash_in_VS.html
50joden minder
lorD_Drol
27-08-2006, 16:53
WASHINGTON - Een ongeluk met een Amerikaans lijnvliegtuig heeft zondagochtend vroeg (plaatselijke tijd) alle vijftig inzittenden, onder wie de drie bemanningsleden, het leven gekost.
De Amerikaanse nieuwszender CNN meldde dat het toestel crashte kort nadat het van het vliegveld in Lexington in de staat Kentucky was opgestegen voor een vlucht naar Atlanta. Het kwam neer in een bos op ruim anderhalve kilometer van Blue Grass Airport.
Het vliegtuig, een Bombardier CRJ 100, voerde een vlucht uit van Comair, een dochteronderneming van Delta Airlines.
bron:http://www.nu.nl/news/811671/29/Vijftig_doden_door_vliegtuigcrash_in_VS.html
50joden minder:D :D
moslimpropaganda. er kunnen geen vliegtuigen nokkie gaan in het machtige amerika :ego:
:haha:!!!
Amin4you
27-08-2006, 17:25
50joden minder
Toepasselijke naam Bombardier...
Rachid_adam
27-08-2006, 17:32
Als het klopt, aaahh is me dagje weer goed.. :haha:
OpblaasschaapV2
27-08-2006, 17:32
Met fsx stort ik ook altijd amerikkaanse lijnvluchten neer :D
Hoezo? Omdat ze in een vliegtuicrash zijn omgekomen?
Er sterven iedere dag Amerikanen gewoon in het ziekenhuis of thuis in hun bed.
Dus voor jou zal iedere dag wel goed zijn.:maf2:
Tsja, dat heb je met necrofielen geen lijk is hun teveel.:nerd:
Tsja, dat heb je met die necrofielen, geen lijk is hun teveel.:nerd:
Rachid_adam
27-08-2006, 17:42
Hoezo? Omdat ze in een vliegtuicrash zijn omgekomen?
Er sterven iedere dag Amerikanen gewoon in het ziekenhuis of thuis in hun bed.
Dus voor jou zal iedere dag wel goed zijn.:maf2:
Dit is gewoon lekker nieuws..
Dit is een ander manier van sterven.. :haha:
Rachid_adam
27-08-2006, 17:46
Tsja, dat heb je met die necrofielen, geen lijk is hun teveel.:nerd:
Je hoeft het me niet 2x te vertellen hoor... :maf:
Rachid_adam
27-08-2006, 17:47
Precies, wat een gestoorde Marokaan ;)
Dubbel kk ... :maf:
En wat is er gestoord aan me..
Dit is gewoon lekker nieuws..
Dit is een ander manier van sterven.. :haha:
Schaam je, nooit van medeleven gehoord?
Oujda_SEC_sec
27-08-2006, 17:48
50joden minderStraks komt het Witte Huis met een mededeling dat Al-Qaeda hierachter zat, :confused:
:hihi:
Straks komt het Witte Huis met een mededeling dat Al-Qaeda hierachter zat, :confused:
:hihi:
Als ik dat gejuich hier zie, zou me dat helemaal niks verbazen.:nerd:
Amin4you
27-08-2006, 17:57
Dat zal dan wel een paar verse fried chickies opleveren....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.