Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : tips, vragen en advies over onze kids!

benisaid
27-08-2006, 12:44

hey dames, wat ik mis hier op dwvdmv is een topic waar je alle vragen kunt stellen over kids.. maakt niet uit wat als t maar gaat over kids.. ik ben op dit idee gekomen omdat ik met heel veel vragen zit over mijn babytje.. vragen die ik niet beantwoord krijg door een deskundige.... het is zo'n beetje mijn bedoeling dat we elkaar tips of advies kunnen geven... ik zal maar beginnen: in t begin pakte de kleine de borst heel slecht, ik had kloofjes enz. uiteindelijk ging t heel goed maar de kleine kreeg middernacht niet genoeg van mijn borstvoeding. hij wlde elke 5 min aanglegd worden. heb toen besloten om kunstvoeding te geven (alleen snachts) maar sinds 2 dagen wilt hij snachts niets van melk weten. hoe kan zijn lust zo snelveranderen,heeft iemand hier ervaring mee :confused: mijn 2e vraag hoe hou k de kleine wakker als ie aan de borst ligt? hij drinkt hooguit 10 min en valt als een blok in slaap. kietelen helpt niet..:jammer:

WARDA-LAROSSA
27-08-2006, 12:47
:kus: Als eerste Mabroek meid!! Alhamdoellah dat het allemaal goed is verlopen...(althans dat hoop ik!).......Maar sorry dat ik je niet verder kan helpen......maar wilde je toch mabroek wensen met je eerste kindje....:kus:

faaatje66
27-08-2006, 12:53
:kus: Als eerste Mabroek meid!! Alhamdoellah dat het allemaal goed is verlopen...(althans dat hoop ik!).......Maar sorry dat ik je niet verder kan helpen......maar wilde je toch mabroek wensen met je eerste kindje....:kus: hey meid dat hebben jullie snel gedaan gefeliciteerd met jullie zwangerschapp!!! was het gepland..? ;)

benisaid
27-08-2006, 12:56
:kus: Als eerste Mabroek meid!! Alhamdoellah dat hetallemaal goed is verlopen...(althans dat hoop ik!).......Maar sorry dat ik je niet verder kan helpen......maar wilde je toch mabroek wensen met je eerste kindje....:kus: dankjewel :kus: ik wens jou verder een hele fijne zwangerschap!!!

WARDA-LAROSSA
27-08-2006, 12:56

hey meid dat hebben jullie snel gedaan gefeliciteerd met jullie zwangerschapp!!! was het gepland..? ;) Sourkan meid! Jah het was gepland.....hij wilde graag en ik ook...(ik ben al 25 jaar en hij 27 ) dus we dachten laten we het gewoon proberen...en het lukte...:D Maar idd snel....ben 2 maanden getrouwd.....Ben wel heeel gelukkig met het wondertje! en jij?

faaatje66
27-08-2006, 13:07
Sourkan meid! Jah het was gepland.....hij wilde graag en ik ook...(ik ben al 25 jaar en hij 27 ) dus we dachten laten we het gewoon proberen...en het lukte...:D Maar idd snel....ben 2 maanden getrouwd.....Ben wel heeel gelukkig met het wondertje! en jij? sjoo leukkkkkkkkkk!!!! echt masha allah tbarkelah..!! jij bent 2 weken na mij getrouwd 26 juni was het toch..:o ikke nog niet zwanger ben nu 22 en hij is 25... insha allah wil ik op mn 24ste wel een kindje hebben. Ik moet nu eerst hbo afmaken en daarnaast nog werken.. beetje geld sparen en dan mogen (met allahs wil) de kleine faatjes en mootjes komen... En als het voor mn 24ste gebeurd (ongepland) dan zal ik er hoe dan ook blij mee zijn...:nijn: :nijn: :nijn:

benisaid
27-08-2006, 13:30
:kweetnie: waloe tips?

Safia21
27-08-2006, 14:16
Bij Newly Moms.... zijn de meeste Moeders te vinden.... ook daar kun je terecht met dit soort vragen... Succes Liefs Safia

moslimmagirl
27-08-2006, 15:03
van harte gefeliciteerd meid met je kleine wonder!!!! om hem wakker te houden bij borstvoeding iedere keer effe aan zijn gezicht voelen zich maar net of je hem wakker wil maken....bij zijn wangentjes....meoilijk om uit te leggen.....op jou eerste vraag heb ik geen antwoord....mijn kids kwamen ook niet aan met borstvoeding toen ben ik op flesvoeding overgestapt....ze hadden in het begin wel buikkrampjes maar toen ze er aan gewend waren ging het hamdoellah goed..

oemmie
27-08-2006, 16:11
Imraan viel de eerste week ook heel veel af maar het is jammer als je op kunstvoeding blijft overgaan...op het begin vertrouwde ik mijn melk niet maar door goed advies van mijn verloskundige heb ik het toch doorgezet en heeft mijn mannetje toch Alhemdoelilah 5maanden borstoeding kunnen krijgen (toen kreeg ik een ander probleem) maar hij viel ook best vaak in slaap probeerde hem steeds waker te makem...na een paar weken lukt het meestal beter p.s mag ik vragen hoe je zoontje heet?

oem_mujahid2
27-08-2006, 16:22
http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=886199