Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : have you ever been lovesick..because your friend had another chick??!!!!

zinalady
19-06-2002, 11:59

heyyyyy everybody...... WE horen altijd dat jongens zulke players zijn enz enz.....maar nu ben ik dan toch wel benieuwd naar wie het ook echt heeft meegemaakt!!! DUs mijn vraag is heb jij weleens een vriend gehad die vreemd is gegaan en vertel dan ook hoe je erachter kwam en hoe je je voelde?!!!!! Maar waar ik eigelijk nog meer nieuwsgierig naar ben is naar de boys of hun vriendin weleens is vreemdgegaan??? en ja eigelijk hoor je dit niet vaak dus ik vraag me af of wij lady's ook echt daar veels te lief voor zijn om vreemdtegaan heheh?!!!!!! eN Jah je hoeft natuurlijk ook niet alleen liefdesverdriet te hebben als je lover vreemdis gegaan maar het kan natuurlijk ook dat kort na dat het uit is dat je dan al weer hoort dat je lover alweer een andere vriend(IN)( heeft.....dus zied ik ben benieuwd naar de reacties........ beslama

tha_lady
17-07-2002, 19:01
hm.......het zijn er niet echt veel he!!!! laterZ :blauwkus:

LieveMeisje
17-07-2002, 19:03
IK WEET HET NIET, WANT HEB NOG NOOIT ZO`N MEEGEMAAKT....

Pebbles
17-07-2002, 19:24
The only thing that is going to be sick, if my friend would have another chick, is going to be his dick, becauce i would have to give him a kick! :auw:

Kamilia16
17-07-2002, 23:39

NOU MEISSIE NIET VAN GEMERKT ER ZIJN WINIG MENSEN DIE DAT HEBBEN MEE GEMAAKT IK ZELF NIET GELUKKIG NIET! LIEFS LEILA

Rules
18-07-2002, 00:11
haha, heb het niet meegmmaakt, en hoop het ook niet mee te maken. Maar ik kan je wel vertellen dat ik 3 "vriendinnen" heb die de boyzz goed playen. 1 van hun heeft zelfs tegelijk met een tweeling gehad.

zinalady
18-07-2002, 16:03
hey girls....ewa fijn om te horen dat haast niemand het meemaakt...en ik begrijp ook dat mensen die het wel hebben meegemaakt het niet zomaar 1, 2, 3 hier gaan vertellen!! Maarre fatima ik ben erg benieuwd naar je verhaal dus stuur me een pm! en laat ik de vraag eens anders stellen! stel dat je weet dat je vriend vreemd gaat...wat doe je dan?? zeg je hem meteen dat je het weet en dump je hem dan ook meteen of ga je een tijdje het spelletje meespelen??? ik ben erg benieuwd dus let me know! bye bye

zinalady
20-07-2002, 18:09
hey girl......ik heb je pm gehad....maar dat mailtje heb ik niet ontvangen....maybe ging er wat fout!!! maar ik heb je een pm teruggestuurd......en girl echt ik hoop echt dat je zoiets nooit meer meemaakt!!!!! beslama

Angel_fatima
20-07-2002, 18:27
Nou nou, ik vind dat je er niet voor hoeft te schamen ewa je hebt van die mensen die gaan dan liegen omde reden waarom het uit is ofzo, als hun vriend vreemd is gegaan, maar ik ik moet j eerlijk zeggen mij is het overkomen en iedereen de ernaar heeft gevraagt heb ik eerlijk gezegd wat er aan de hand was. maar ja je hebt mensen en je hebt mensen. liefs fatima

zinalady
20-07-2002, 18:50
hahaha heyyy mister elmarocani....mag ik jou wateens vertellen.....jongens die niet zeuren??? wahahahahahaha jij bent echt een grapjas!!!!!! oke ik geef toe meisjes kunnen er ook wat van maar heej jongens ook hoor.....ik ken genoeg jongens die hun vriendin dagelang bellen en alleen maar zeuren zoals wat doe je waar ga je.....wat heb je gedaan.......en bla bla bla......en als een vriendin vreemd is geweest....nou believe me hoor ze gaan alleen maar zeuren en zeiken over die chik....ja ze is een h...o....e..r....tje en dit en dat en heel de stad gaat het dan weten ook!!!! alleen ja je hebt gelijk ze zeggen dan niet van ja ze is vreemd geweest maar nee ik heb haar gedumpt omdat ze stoer willen overkomen!!!! dus ja maybe ligt het daar aan jah!!!!! maar ik zeg nu trouwens ook niet dat alle jongens zo zijn he want ik ken er heel veel die niet zo zijn maar je hebt dit soort types echt wel!!!!!! beslama

zinalady
20-07-2002, 18:55
en ja angel_fatima you go girl!!!! je moet er zeker niet over liegen want laat iedereen maar weten hoe je ex in werkelijkheid is!!! ik hoorde laatst van een paar vriendinne van mij van jahh die vriend van rachida is vreemdgegaan en ja het is haar eigen schuld had ze hem maar meer aandacht moeten geven enz......wajooo ik wist niet wat ik hoorde....ik dacht pardon meer aandacht?!!!!! echt dit vond ik zo'n rare gedachte...... ik bedoel als die gozer geen genoeg aandacht kreeg dan had ie zijn vriendin maar moeten dumpen en dan pas weer verder opzoek gaan maar vreemdgaan...nee het is en blijft fout in mijn ogen...!!!!!!! en ik hoop echt niet dat er veel mensen zijn die net als mijn vriendinnen denken want dat slaat toch nergens op of wel soms?!!!!! :D

Angel_fatima
20-07-2002, 20:42
nee het slaat nergens op, maar ja die meiden waarvan hun vriend vreemd is gegaan die gan die jongen ook verrot uit schelden en hem met van alles en nog wat dreigen, maar ik heb me eigen manier, zoals ik al zei ik heb het zelf meegmaakt, nou ik heb die jongen laten voelen, geef hem gewoon geen aandacht heb hem alleen met zijn eigen woorden terug gepakt, en laten merken dat het mij niks doet. nu smeekt hij dan bedoel ik echt smeken om mij en probeerd hij mijn aandacht te krijgen. Maar nu heb ik zoiets van voel maar lijd maar maar mij krijge je never nooit meer. Ik moet toegeven hij had me wel geraakt alleen ik geef het niet toe tenminste niet aan hem. Dus dames laat ze voelen, dus niet schelden en dreigen, maar gewoon doen als of het je niks doet. En geloof me ze komen op hun knieen terug kruipen... en laat je vooral niet kennen. liefs fatima

Missrapster
21-07-2002, 17:52
Meid ik hoop dat ie echt voor je kiest,want dat lijkt me vreselijk als je er ineens achterkomt dat hij met iemand anders is getrouwd!! Bij mij begon het 3jaar terug.Ik ontmoette een jongen in Marokko.Hij zag er goed uit en ik was niet de enige! Iedere keer wanneer ik hem sprak deed hij lief en aardig.Hij gaf me alles wat ik wilde.Hij gaf me zelfs een scooter.Maar ik ben niet zo'n iemand die dingen aan neemt.Want voor wat hoort wat,als jullie begrijpen wat ik bedoel! Ik kwam er achter via een paar meisjes dat ik niet de enige was.Hij had een hand vol meisjes.Ik had zoiets van :Is goed!We zullen nog wel eens zien. Hij kwam weer naar me toe gaf me weer dingen.Hij dacht misschien houdt ze zich wel zoet?!Ik zeg tegen hem,moet je horen ik heb iemand anders en ik heb er geen zin meer in .Wordt ie boos op mij...scheld me uit..maakt me voor alles uit...en loopt weg.Ik, ik was degene die dat moest doen,maar ik dacht ik laat het maar zitten.Ik kwam weer terug naar NL en kreeg allemaal telefoontjes van hem dat hij me in de gaten hield.Hij zag me met mijn vrienden lachen en praten.Toen belde hij me op hij vroeg wie ze waren.Ik zeg tegen hem dat het het helemaal nix aan gaat en dat het over is.Na een paar weken begon hij te dreigen hun neer te schieten.Ik werd bang omdat zij nix hebben gedaan en hun krijgen de kogel.Ik belde me neven op en vroeg of ze me wilde helpen.Even later hoorde ik dat hij klappen had gekregen en dat hij bijna door mijn neef werd neergeschoten. Ik hoorde ook dat hij getrouw was met zijn nichtje om mij zogenaamd jaloers te maken.Hij beld me nog steeds en zegt dat hij me terug wil.Mijn vriend zegt dat hij het niet erg vind dat hij me belt,maar ik weet wel beter! Meiden let goed op je zelf,want zelfseen vakantie vriendje kan fataal lopen en geloof me ik heb er echt een trauma er aan gehouden.En ik weet dat iedereen gaat zeggen het is je eige sculd,want je mag geen vriendjes en blablabla,maar er kan van alles met je gebeuren of je het nu wil of niet. Ik hoop echt dat niemand van jullie dit ooit zal meemaken!