Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : denbosch

Pagina's : [1] 2

fatima_zahra17
19-06-2002, 11:57

dames en heren mag ik jullie aandacht wat vinden jullie van de heren hier in denbosch iedereen uit de andere steden (bijv.denhaag) zeggen dat ze allemaal als *******s zijn gekleed en dat de jongen veel te strakken broeken dragen en dat ze er strings onder hebben ook nog maar wat vinden jullie er van ik wil hier zoveel mogelijk reacties op hebben en de heren mogen natuurlijk ook kritiek geven op de damesstijl ik vind de jongenstijl wel goed hierzo in denbosch alleen de broeken mogen wel wat losser jongen het hoeft echt geen legging te zijn hoor!!!! :verdomme:

Wamen
19-06-2002, 11:59
Jongens van Dern Bosch zijn niet te vertrouwen.Ik bedoel niet alle jongens maar toch de meeste.Hun karakter trekt op niets en de meeste hebben allemaal een slechte reputatie.

soussiasaida
19-06-2002, 12:00
Onzin, ik studeer in den bosch en van zulke typjes die jij beschrijft, loopt in iedere stad wel een........ zelfs in dorpjes! Voor de rest kan ik niet echt door een broek heen kijken dus weet ik niet of ze strings dragen.......laat ik het zo zeggen........Daar kijk IK dus helemaal niet naar............ en mochten ze er een dragen dan moeten ze het alsnog zelf weten!

Wamen
19-06-2002, 12:02
Origineel gepost door soussiasaida Als jij goed hebt gelezen dan heb ik geschreven niet alle jongens zijn slecht. Neem de tijd om goed te lezen yasmina loopt heus niet weg hoor :D

fatima_zahra17
19-06-2002, 12:07

dames hou het netjes ik bedoel ook niet alle jongens zijn zo maar de meeste ik kan ook niet door hun broeken heen kijken en ik zeg zelf niet dat ik dat heb gezien maar ik heb dat ook maar gehoord

Ajourino
19-06-2002, 12:22
Hoi meissie, ik kom zelf ook uit Den Bosch en ik vind dat onze jongens er goed en verzorgd uit zien! Wij besteden tochook veel tijd en geld aan ons uiterlijk dus waarom hun niet? Kijk maar eens naar de jongens van Utrecht dan loop je hard weg! Hahaah! Maar het is echt waar! En dan denken ze nog dat ze alles zijn! Liefs Ajourino

soussiasaida
19-06-2002, 12:25
wamen ik had het niet tegen jou, dus eerst afwachten en dan reageren!

soussiasaida
19-06-2002, 12:29
Origineel gepost door fatima_zahra17 dames hou het netjes ik bedoel ook niet alle jongens zijn zo maar de meeste ik kan ook niet door hun broeken heen kijken en ik zeg zelf niet dat ik dat heb gezien maar ik heb dat ook maar gehoord horen en zien zijn 2 verschillende aspecten, Als je het met je eigen ogen ziet dan is het waar!, "hoor" je iets dan hoef je er niet vanuit te gaan dat het op de waarheid berust..... Veel mgarba "horen" iets en plakken er gelijk zelf een story aan...... daar hebben velen mgarba last van zelfs. Maar om maar effe terug te komen op jou topic, je woont zelf in den bosch staat onder je naam, maar je hebt het dus nog nooit met je eigen ogen gezien.........alleen gehoord yek?

ami_najim
19-06-2002, 12:30
Origineel gepost door soussiasaida wamen ik had het niet tegen jou, dus eerst afwachten en dan reageren! :boogie:

ami_najim
19-06-2002, 12:31
DE MODE KAN JE VOLGEN OF JE KAN GEVOLGD WORDEN!!!!!!!!!!!

fatima_zahra17
19-06-2002, 12:43
zoals ik al zij en ik zal het nog een keer zeggen ik heb dit ook maar gehoord en zoals soussiasaida ook zij waar ik het helemaal mee eens ben je hoeft niet alles te geloven wat je hoort ik vraag alleen om meningen groetjes

fatima_zahra17
19-06-2002, 12:50
lamia kan jij ook al niet lezen ik zeg niet alle jongen maar sommige

ami_najim
19-06-2002, 12:51
Origineel gepost door fatima_zahra17 zoals ik al zij en ik zal het nog een keer zeggen ik heb dit ook maar gehoord en zoals soussiasaida ook zij waar ik het helemaal mee eens ben je hoeft niet alles te geloven wat je hoort ik vraag alleen om meningen groetjes IK VIND DAT ZE ALS GAYS DER UITZIEN. JE ZIET NOOIT EEN G IN DIE STALA. DIE STYLO ZEGT MEESTAL OOK WAT VAN HUN MANIER VAN HANDELEN. SUKKELS FEGGITS .

soussiasaida
19-06-2002, 12:53
Origineel gepost door ami_najim DE MODE KAN JE VOLGEN OF JE KAN GEVOLGD WORDEN!!!!!!!!!!! Hahahaha dus kijk maar uit, je never know........pas op achter je!!

fatima_zahra17
19-06-2002, 12:56

he ami_naijm ik zie dat je uit denhaag komt maar ook over de jongens in denhaag die hebben ook geen stylo die lopen daar ook nog in austrailian en nike's rond (hier bedoel ik jou niet mee dus niet aangesproken voelen) maar dat is toch een vriend van mij is een paar maanden geleden verhuisd naar denhaag en zegt dat ze daar echt nog als gabbers rondlopen

Pagina's : [1] 2