Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : denbosch

Pagina's : [1] 2

fatima_zahra17
19-06-2002, 11:57

dames en heren mag ik jullie aandacht wat vinden jullie van de heren hier in denbosch iedereen uit de andere steden (bijv.denhaag) zeggen dat ze allemaal als *******s zijn gekleed en dat de jongen veel te strakken broeken dragen en dat ze er strings onder hebben ook nog maar wat vinden jullie er van ik wil hier zoveel mogelijk reacties op hebben en de heren mogen natuurlijk ook kritiek geven op de damesstijl ik vind de jongenstijl wel goed hierzo in denbosch alleen de broeken mogen wel wat losser jongen het hoeft echt geen legging te zijn hoor!!!! :verdomme:

Wamen
19-06-2002, 11:59
Jongens van Dern Bosch zijn niet te vertrouwen.Ik bedoel niet alle jongens maar toch de meeste.Hun karakter trekt op niets en de meeste hebben allemaal een slechte reputatie.

soussiasaida
19-06-2002, 12:00
Onzin, ik studeer in den bosch en van zulke typjes die jij beschrijft, loopt in iedere stad wel een........ zelfs in dorpjes! Voor de rest kan ik niet echt door een broek heen kijken dus weet ik niet of ze strings dragen.......laat ik het zo zeggen........Daar kijk IK dus helemaal niet naar............ en mochten ze er een dragen dan moeten ze het alsnog zelf weten!

Wamen
19-06-2002, 12:02
Origineel gepost door soussiasaida Als jij goed hebt gelezen dan heb ik geschreven niet alle jongens zijn slecht. Neem de tijd om goed te lezen yasmina loopt heus niet weg hoor :D

fatima_zahra17
19-06-2002, 12:07

dames hou het netjes ik bedoel ook niet alle jongens zijn zo maar de meeste ik kan ook niet door hun broeken heen kijken en ik zeg zelf niet dat ik dat heb gezien maar ik heb dat ook maar gehoord

Ajourino
19-06-2002, 12:22