Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : De eeuwige discussie: maagdelijkheid

mina1000
27-08-2006, 02:52

Beste marokko.nl-lezers, als ik zo een beetje de topics hier lees op m.nl gaan er heel veel over maagdelijkheid. Blijkbaar is het een onderwerp waar marokkanen iedere minuut van iedere dag mee bezig zijn. Nu, wat mij vooral stoort, is de bemoeizucht van heel veel mensen hier. Ten eerste, als een meisje of jongen kiest om niet langer als maagd door het leven te gaan, wie zijn wij om daarover te oordelen? Ieder zijn zaak toch. En eerlijk gezegd, vind ik dat de meisjes hierin een grotere fout hebben. Zij houden het namelijk in stand. Zij wijzen met de vinger naar meisjes die geen maagd zijn, precies of ze een of ander gedrocht zijn. En dan is er natuurlijk de schijnheiligheid aan de andere kant. Als ik op straat loop, zie ik niks anders dan marokkaanse jongens die marokkaanse meisjes aan het versieren zijn, en andersom. En die jongens en meisjes vertegenwoordigen een groot deel van de leden van m.nl, dus waar is die hypocrisie voor nodig? Beoordeel geen andere mensen, kijk eerst naar jezelf. Maar ja, zelfkritiek is jammer genoeg geen aangeboren eigenschap onder de marokkanen.

Yasmina27
27-08-2006, 17:38
Ik ben het helemaal met je eens meisje , ik vind dat iedereen met zijn eigen zaken moet bemoeien want iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen daden , sommigen weten duidelijk niet waar het echte leven omdraait maar daar komen ze wel achter vroeg of laat :goedzo:

TnawieMocro
27-08-2006, 18:37
m.nl en marokkanen zij een en al bulshit. is mijn mening en sta k vierkant achter... Hypocriete volk waarvan ik 1 ben...

vruchtje
28-08-2006, 11:06
:confused: vraagje: bestaat er een wet in marokko dat als je een meisje ontmaagd en je weigert met haar te trouwen dat haar familie er dan voor kan zorgen dat je marokko niet meer in of uit kan...Bestaat dat..of kan iemand me informatie geven.. :confused:

chaouki
29-08-2006, 17:19

:confused: vraagje: bestaat er een wet in marokko dat als je een meisje ontmaagd en je weigert met haar te trouwen dat haar familie er dan voor kan zorgen dat je marokko niet meer in of uit kan...Bestaat dat..of kan iemand me informatie geven.. :confused: Zo n wet bestaat niet, wat er wel bestaat is dat als bewezen is dat een man een vrouw voor het huwelijk heeft ontmaagd met haar moet trouwen, weigert hij dat gaat hij de cel in, het gebeurt vaak dat ze toch gaan trouwen maar na een half jaar gaan ze weer uit elkaar, zo ontloopt de man die celstraf. En kromme wet die achterhaalt is, welke meid gaat tegenwoordig een man klagen wegens ontmaagding? gebeurt zelden, wat wel gebeurt is dat veel meiden krijgen spijt en beschuldigen die man van verkrachting al was dat niet waar.

superieurka
29-08-2006, 18:04
Beste marokko.nl-lezers, als ik zo een beetje de topics hier lees op m.nl gaan er heel veel over maagdelijkheid. Blijkbaar is het een onderwerp waar marokkanen iedere minuut van iedere dag mee bezig zijn. Nu, wat mij vooral stoort, is de bemoeizucht van heel veel mensen hier. Ten eerste, als een meisje of jongen kiest om niet langer als maagd door het leven te gaan, wie zijn wij om daarover te oordelen? Ieder zijn zaak toch. En eerlijk gezegd, vind ik dat de meisjes hierin een grotere fout hebben. Zij houden het namelijk in stand. Zij wijzen met de vinger naar meisjes die geen maagd zijn, precies of ze een of ander gedrocht zijn. En dan is er natuurlijk de schijnheiligheid aan de andere kant. Als ik op straat loop, zie ik niks anders dan marokkaanse jongens die marokkaanse meisjes aan het versieren zijn, en andersom. En die jongens en meisjes vertegenwoordigen een groot deel van de leden van m.nl, dus waar is die hypocrisie voor nodig? Beoordeel geen andere mensen, kijk eerst naar jezelf. Maar ja, zelfkritiek is jammer genoeg geen aangeboren eigenschap onder de marokkanen. Vieze vuile marokkanen, alleen maar over sex praten, elke topic bevat wel sexxx DONDER TOCH EENS EEN KEER OP!!!! Jullie maken mensen gek met jullie jeg tFOEEEE 3likum allemaal stelletje sjitaanssss, ga elkaar opzoeken en neukk elkaar ofzo maar stelletje kenkerr koeiennn. Jullie verzieken deze hele shitt, mensen zijn nu zelfss onzeker over hoe dik of klein fo groot of zacht hun ass of pussyy is, stelletje vieze hondenn.

zoubida
29-08-2006, 21:27
Vieze vuile marokkanen, alleen maar over sex praten, elke topic bevat wel sexxx DONDER TOCH EENS EEN KEER OP!!!! Jullie maken mensen gek met jullie jeg tFOEEEE 3likum allemaal stelletje sjitaanssss, ga elkaar opzoeken en neukk elkaar ofzo maar stelletje kenkerr koeiennn. Jullie verzieken deze hele shitt, mensen zijn nu zelfss onzeker over hoe dik of klein fo groot of zacht hun ass of pussyy is, stelletje vieze hondenn. Sjow frustratie weg :maf: of moet je nog ff door gaan :maf2:

jenaimarre
04-09-2006, 02:37
Vieze vuile marokkanen, alleen maar over sex praten, elke topic bevat wel sexxx DONDER TOCH EENS EEN KEER OP!!!! Jullie maken mensen gek met jullie jeg tFOEEEE 3likum allemaal stelletje sjitaanssss, ga elkaar opzoeken en neukk elkaar ofzo maar stelletje kenkerr koeiennn. Jullie verzieken deze hele shitt, mensen zijn nu zelfss onzeker over hoe dik of klein fo groot of zacht hun ass of pussyy is, stelletje vieze hondenn. Marokkaanse jongeren, islam en seksualiteit is de naam van deze rubriek... wat verwacht je dan? Waarom donder jij niet op?

tasefart
04-09-2006, 22:58
Marokkaanse jongeren, islam en seksualiteit is de naam van deze rubriek... wat verwacht je dan? Waarom donder jij niet op? Mooi van antwoord gedient :goedzo:

LEKKERETIJGER
05-09-2006, 12:58
Wat is er Mina, je hebt geneukt en voelt je schuldig? Who cares.