Bekijk originele versie : ik heb blaasonsteking wat moet ik doen
zinalady80
26-08-2006, 23:56
wat doet dat pijn zeg bij het plasen wie heeft het ooit megemaakt en wat moet ik doen
agrom_d_zit
27-08-2006, 01:11
wat doet dat pijn zeg bij het plasen wie heeft het ooit megemaakt en wat moet ik doen
Dat is heel vervelend voor je meid!!! Weetje wat je kunt doen, is warm water drinken met suiker erin, dus eigenlijk gewoon thee zetten alleen doe je er geen theezakje in..... het heeft bij mij en andere mensen al geholpen hoop bij jou ook succes!!!:goedzo:
Minnie_me
27-08-2006, 14:53
Oooh dat is inderdaad erg pijnlijk met plassen :(
Je moet gwn naar de huisarts gaan,hij geeft je een antibioticakuur
die je wel helemaal af moet maken..
Maar nu je het een keer heb gehad blijft het terugkomen helaas...
Ik heb er ook vaak last van gehad ,vooral s winters :( :( :(
nezhaaforever
27-08-2006, 16:18
huisarts een kuurtje halen en nee soms gaat het niet vanzelf over en gaan de bacterieen naar boven en heb je veel meer problemen. Oa onvruchtbaarheid!!
Wees verstandig en ga naar je huisarts en haal een kuurtje!!!
DouweDabbert
28-08-2006, 00:43
Kuur halen bij de dokter!
En als de kuur afgelopen is moet je een pot pillen kopen met cranberry.
Die moet je 3 daags bij je maaltje naar binnen werken!
Beterschap...ik ken het gevoel...echt sucks!
xx
maghribdussud
28-08-2006, 00:53
geen sex meer.onmiddelijk stoppen met alle activiteiten :)
magrebChica
29-08-2006, 19:28
hoi hoii..
ik heb op dit moment ook blaasontsteking..
ik had gister zo n pijn bij het plassen ik kon nie slapen meer gewoon ik ben in de nacht naar de dokter gegaan & moest een plasje meeneme :hihi: ze hebben dit gecontroleerd en de dokter zij dat ik dus blaasontsteking had.. ik moest zure dranke drinken en veel water en heb een 5 daagse kuur gekregen.. dus elke dag voor het slapen gaan 1 tablet in nemen dan gaat het werken tijdens je nachtrust en in de ochtend voel je er niet zoveel meer van.. deze kuur moet je dus afmaken.
succes!
el gayr inshhalah.
kuskus
mocrobabe17
22-09-2006, 13:38
geen sex meer.onmiddelijk stoppen met alle activiteiten :)
LOL:maf2:
oversexte kip :hihi: :hihi:
SweetySaloua
22-09-2006, 13:43
Ja, heb het ook weleens gehad..
Naar de huisarts met je urine, en dan krijg je een antibiotica kuurtje..
Succes..
dessert.roosje
22-09-2006, 15:13
Cranberrysap of pillen ervan helpen en naar de dokter een kuur halen.
HorneyAssHell
22-09-2006, 20:05
Als de sjodemieter naar de huisarts
igwenia_ahlam
23-09-2006, 17:13
Zuster ik raad u ook aan NIET BLOTEN VOETEN TE LOPEN ik had er last van maar dan in marokko dat is idd vreselijk.... Allah ie safik
zinalady80
24-09-2006, 00:18
bedankt voor jullie advies het is gelukkig over en ja ik loop alleen maar op blote voeten en heb ook erg veel last van me darmen en opgezwole buik er komt alleen maar lucht uit ik hb het zo vaak ik word er gek van ik weet niet wat ik er tegen kan doen
geen_stijl
24-09-2006, 13:11
Ik weet precies wat je moet doen.
Laat mij mijn Othman derin douwen een paar harde stoten voordat je klaarkomt en dan zou het wel weer ok moeten zijn.
Owja ik doe het vrijwillig ik vraag geen vergoeding. ben nog leering in opleiding op dit gebied.
zinalady80
24-09-2006, 15:29
sirrrrrrrrrrrrrr lai htik mosiba
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.