Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Arrogant zijn een goede eigenschap.......of niet?????

LZN
23-06-2003, 11:59

Hey iedereen, Is arrogant zijn een goede eigenschap, of niet?? Ik bedoel je meer voelen dan iemand anders, is een slechte eigenschap!! Maar onder arrogant kan je ook verstaan: - zelf bewust zijn - onafhankelijk - trots hebben (dat is toch allemaal juist goed...of niet) Zowel voor heren als dames!!! :zwaai:.

just_fouad
23-06-2003, 12:00
een dame die zichzelf te goed vindt voor iedereen aan de ene kant is ze zelfbewust etc etc aan de andere kant is arrogantie geen goeie gewoonte maar ik vind de eerste optie wel beter ;) beter een arrogante meid dan een ....

GangstaLovin
23-06-2003, 12:02
arrogantie is een zeer slechte eigenschap ...en voor degene die ze3ma moslim zijn ..lees de koran daar wordt het ook als afkeurenswaardig beschouwd ;)

Lady_moi
23-06-2003, 12:03
ik ben niet arrogant :bril: :hihi:

SweetRose
23-06-2003, 12:04

Soms komt het goed van pas om arrogant te zijn. Maar bv. tegen je ouders zeker niet!:D

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 12:06
Origineel gepost door Angel_eyz Hey iedereen, Is arrogant zijn een goede eigenschap, of niet?? Ik bedoel je meer voelen dan iemand anders, is een slechte eigenschap!! Maar onder arrogant kan je ook verstaan: - zelf bewust zijn - onafhankelijk - trots hebben (dat is toch allemaal juist goed...of niet) Zowel voor heren als dames!!! :zwaai: sorry maar soms is het goed als je arrogant bent..... maar ookal weer niet TE je weet ;)

Lady_moi
23-06-2003, 12:07
echt niet :bril:

Zakaria_Magrabi
23-06-2003, 12:18
Origineel gepost door Angel_eyz Ik ben zelf helemaal niet arrogant. Integendeel zelfs!!! Soms is arrogantie goed, je verlaagt jezelf niet. En je hebt eigenwaarde. Maar je moet je nooit beter voelen dan de rest!!!!!! Soms komt arrogantie goed van pas bij marokkaanse meiden. Je wordt dan niet meteen in een hokje geduwd van daar heb je weer zo'n wijf. Maargoed arrogantie kan dus met mate!!! :zwaai: inderdaad standaard ;)