Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik blijf dit jaar zitten...

emsoem
23-06-2003, 11:39

tazzzzzz is toch stom nou moet ik alles weer opnieuw doen..:maf2: maar merlies ga lekker op vakantie naar maroc....:bril: maar goed dat wou ik zeggen... =emsoem=

Chaimae
23-06-2003, 11:42
Had je dit jaar geen eindexamens? :D

DieselGirly
23-06-2003, 11:43
Volgende keer beter........:maf:

SweetRose
23-06-2003, 11:43
Meskin :( Ik zou da ni overleven :huil: Maar goed...Sterkte en moge volgend jaar een beter jaar zijn :goedzo: :D

sweet_karima
23-06-2003, 11:44

relax maar lekker in marokko, zodat je in september weer fris bent om eraan te beginnen Bousa Kbira KaRiMaKe

Studje
23-06-2003, 11:49
Origineel gepost door emsoem tazzzzzz is toch stom nou moet ik alles weer opnieuw doen..:maf2: maar merlies ga lekker op vakantie naar maroc....:bril: maar goed dat wou ik zeggen... =emsoem= Eigen schuld dikke bult .......moest je maar opletten en niet op het station rond zwerven :D........... By the way..........fijne vakantie en geniet ervan...je leeft maar 1 keer

DonnaBella
23-06-2003, 11:55
Origineel gepost door emsoem tazzzzzz is toch stom nou moet ik alles weer opnieuw doen..:maf2: maar merlies ga lekker op vakantie naar maroc....:bril: maar goed dat wou ik zeggen... =emsoem= dacht al dat ik de enige was thx you make me feel a lot better en ja marokko maakt het wel goed :D

emsoem
24-06-2003, 12:44
Origineel gepost door M1noes Eigen schuld dikke bult .......moest je maar opletten en niet op het station rond zwerven :D........... By the way..........fijne vakantie en geniet ervan...je leeft maar 1 keer ben je broer en je neef niet....:ego: mij een station zwerfer noemen..taz gem :maf2: :maf2: =emsoem=